Kenwood KM285 zilver - Reviews

6,1

• Slecht

Renée 24-11-2015 Product jaar of meer in bezit

4,3
Ik dacht met het kopen van deze Kenwood keukenmachine een degelijk apparaat te hebben gekocht. Het is een dikke tegenvaller, deeg kneden gaat dan nog goed, maar een wortel in plakjes of een ui versnipperen dat gaat niet. Het snijschijf blijft steeds hangen, en wanneer ik het mes wil gebruiken draait het amper. Ik kan hem dus alleen gebruiken voor deeg kneden, raspen en snijden kan niet. Het lijkt dat de motor niet genoeg vermogen heeft. Ik vind het apparaat ook nogal veel geluid maken. Omdat ik nu net buiten de garantie zit kan ik het apparaat wel weer opsturen maar dan heb de verzendkosten, onderzoeks-en reparatiekosten. Misschien kan ik voor dat geld beter een nieuwe kopen, en dan niet weer zo'n dure Kenwood. Voor deze had ik een Philips die het ongeveer 20 jaar heeft volgehouden.
Renée

Nuwa 24-05-2015 Product jaar of meer in bezit

5,3
Deze keukenmachine is een enorme tegenvaller. Wij hebben deze nog geen jaar in ons bezit, en de blender is nu al defect. De tandjes zijn versleten en sluiten niet meer goed aan op het apparaat. Dit hoort niet in zo'n korte tijd. Dus voor ons geen Kenwood meer!

majolein84 06-04-2014 Product paar dagen in bezit

6,7
De mogelijkheden zijn enorm!
Helaas ging ie op de eerste dag al stuk. De tandjes van de kleine hakmolen hebben elkaar blijkbaar niet goed gepakt waardoor ze nu over elkaar glijden en het hakmolentje dus niet meer draait.

De deeghaken en mixer geprobeert dat werkt allemaal super. Het is een heel mooi en simpel te gebruiken apparaat, maar ik hoop wel dat hij snel weer gerepareerd kan worden en dat dit binnen de garatie valt.

jansdijk 24-02-2014 Product jaar of meer in bezit

Mijn Kenwood is een MAANDAGmachine. Flut apparaat. Binnen de garantietermijn 2x terug geweest. De motor raakte oververhit (machine stinkt naar verbrande smeerolie) Gerepareerd en voor een 2e keer terug gemoeten. Daarna bleef het hangen en wurgen. Gisteren 2 dl slagroom geklopt en de machine hield er 5x spontaan mee op. Even wachten...en je kunt weer verder. Nog even en handmatig kloppen gaat sneller.
Niet de kwaliteit die je zou verwachten voor het geld wat er aan is besteed. (had daarvoor meer dan 10 jaar een heel simpel goedkoop BRAUN keukenmachientje dat het altijd deed!)
Mijn KENWOOD zou ik het liefst het raam uit gooien!

J Dries 27-12-2013 Product paar dagen in bezit

Mooie zeer complete machine. Het is uiteraard niet de professionele versie van Kenwood maar voldoet voor regelmatig gebruik prima. Wij hebben alle functies de afgelopen week gebruikt. Op de vleesmolen na kan alles in de vaatwasser. Wel in het bovenste deel van de vaatwasser en niet op de hoogste temperatuur. Er zitten zuignoppen op de bodemplaat, hierdoor staat de machine goed stevig. De motor is krachtig genoeg, wel gehorig. Veel delen zijn van plastic en daarmee uiteraard wat meer kwetsbaar. Alle doorzichtige delen zijn van behoorlijk dik glas. De gebruiksmogelijkheden zijn bijzonder groot en in deze prijsklasse toch echt het meest uitgebreid. Al met al, voor dit geld, een prima machine. Gekocht bij Scheer &Foppen. Levering was bijzonder snel. Ik kon de datum van levering kiezen. Alles duidelijk, geen gedoe.

vlinderboom 10-06-2013 Product half jaar in bezit

Eerste indruk was zeer goed, afzonderlijke mogelijkheden zijn uitgebreid en eenvoudig toe te passen.
Inmiddels heb ik dit apparaat ruim een half jaar in mijn bezit, en is mijn mening sterk veranderd.
De bodem van de blender is losgegaan tijdens het gebruik waardoor het tomatensap tot diep in het apparaat kon lopen, nu werk de motor niet meer.
De plastic onderkant van de snijmachine is zonder kracht in meerdere stukjes afgebroken.
Om eten in de Blender fijn te krijgen moet je het tijdens het blenden met een lepel naar beneden duwen.
De sapcentrifuge moet 3 maal hetzelfde fruit doorheen om het sap goed uit het fruit te krijgen.
Ik zou niet opnieuw voor deze machine kiezen.