Philips Avance Collection HR2375 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR2375 op Kieskeurig.nl.

ebe27 09-03-2021

super pasta toestel

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Gemakkelijk in gebruik, snel en doet wat het moet. Je kan zelf variëren, experimenteren. Afwasmachine proof :). De aanbevolen hoeveelheid vocht best wel verhogen met 10%.

Stefi3007 09-01-2021

Excellent

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Très pratique, très simple d’utilisation et facile à utiliser et à nettoyer. Très contente de mon achat

Beatijs 29-12-2020

Mijn favoriete aankoop van het 2020

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Maakt vol automatisch heerlijke pasta .
Met wat creativiteit tover je heerlijke gekleurde pasta in alle vormen .
Er zijn meer pers vormen verkrijgbaar in de shop . Zelf voor koekjes .
Heel gemakkelijk in onderhoud .
Maakt geen storend geluid , heel zachte motor .
Een aanrader voor elke pasta liefhebber .
Nog even een dikke pluim voor de naverkoopdienst !

Mario__B 23-08-2020

Nieuwe dimensie in de keuken.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Verse pasta maken was tot nu een hele klus en nam veel werkruimte in beslag. Dit apparaat perst probleemloos de gewenste pasta.

nau1 19-08-2020

niet ok voor kleine portie en glutenvrij

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

ik woon alleen, en voor een alleenstaande
je kan niet minder dan 250gr bloem gebruiken, wat dus teveel is voor 1 persoon
ook glutenvrij is het geen goed toestel

Kim.im.mi 18-08-2020

Beste aankoop in jaren!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Ik kan dit toestel geen week meer missen in onze keuken min 2x per week maak je er binnen de 10 min verse pasta mee! Ik heb al veel vrienden familie en collega's overhaald om het toestel aan te schaffen en iedereen is heel tevreden!!!!

Anoniem 17-08-2020

In rap tempo goede pasta

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

De snelheid van dit apparaat is ongekend. Vier verschillende schijven voor vijf soorten pasta. Ja vijf als je ravioli meetelt.
Ik beveel dit apparaat aan alleen het schoonmaken van de schijven is niet makkelijk. Het prikkertje doet zijn werk niet en gaat snel stuks hierover zou beter nagedacht moeten worden.
Bij een ouder apparaat weren en een soort van schoonmaakschijven bij geleverd maar daar is Philips nu helaas mee gestopt. Deze zijn ook niet meer verkrijgbaar.

Kim.im.mi 20-07-2020

Onmisbaar in mijn keuken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Zo leuk , zonder je handen vuil te maken , en je nog maar zelfs moe te maken snel een bord verse pasta op tafel toveren!

minie mousse 20-07-2020

Très simple à employer et rapide

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

C'est un appareil très bien conçu pour réaliser les pâtes fraîches :250 grammes de farine ou semoule de blé + 95ml de liquide (1 oeuf + eau) et le tour est joué. 3 minutes après les pâtes sortent et on les coupe à longueur souhaitée. En plus il suffit de 3 minutes de cuisson. Et on crie à table!

Franky08 20-06-2020

Pastamachine Philips

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Mijn beste aankoop tot nu toe, geweldig, binnen 10 minuten verse pasta en nog droog ook.
Zag in een recensie over lasagne bladen waar scheurtjes in kwamen en dat problemen gaf voor de ravioli. Totaal geen last van misschien ligt dit aan aan het meel. Ik gebruik meestal biologisch meel.

JustAnotherOne 26-05-2020

Fantastic machine

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Absolutely a wonderful machine, once you have grasped a couple of things.
First and foremost, NEVER try to use it twice in a row without cleaning everything first, it would not work properly, and it is not a good idea to try to make the dough first and use the machine only to extrude the pasta.
Also in this case, it does not work.

But for the rest, it is absolutely fantastic, we made many different type of pasta and worked as a charm.

It really takes the time to have a pan of water to boil to make some pasta, so you can start the machine and start working the ingredients, and light the fire under the pot.
When the water will boil, the machine will have the pasta made

Joannes 1950 04-05-2020

Een super alternatief in Corona time

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Ik heb de pasta maker aangekocht omdat ik graag kook en mijn kinderen en kleinkinderen graag verwen. Nogal snel was de benaming voor de etentjes ( soms met 14 mensen op mijn appartementen ) “Opa-Kookt” en dat was het eerste wat weg viel in de Corona Time.
Niet gezeurd en niet geklaagd ... want opa kookt nog steeds ... enkel de gezelligheid van samen eten ontbreekt en daar hebben wij ook iets op gevonden ... “Opa Kookt” nog steeds ... met het enige verschil dat kinderen en kleinkinderen nu hun schotel lasagne komen ophalen ..... ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Emile01 24-01-2020

Excellente produits de qualité

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Je suis ravie de la qualité de la machine à pâte, des pâtes toute fraîche, je l'utilise toute les semaines, c'est vrai qu'au début ça pas été facile à l'utilisation de ce produit, c'était vraiment du mastic, et j'ai chercher sur le web, pour avoir les bons dosage pour faire les pâtes, que j'ai puis finir à trouvé les bon dosage, avec 330 gr de farine blanc + 170 gr de semoule de blé dur - 3 oeufs et 2 c à soupe d'eau, depuis je ne sais plus ment passée se délicieuse pâte tellement que c'est très bon...

Nelleke2 27-12-2019

Prachtig disign, eenvoudig en snel te gebruiken.

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Super apparaat wat heel eenvoudig werkt en het komt er mooi uit. Ik heb me exact aan de verhoudingen gehouden en dat werkt goed. Heel fijn is dat alle atributen in het apparaat geborgen kunnen worden.

Elise88 04-10-2019

tip voor ravioli

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

De (halfvolkoren) velletjes voor ravioli vertoonden hier en daar gaatjes. Dat mag niet bij ravioli, want dan lopen ze leeg bij het koken. Gewoon de pauzeknop indrukken, velletjes in de mengkom en weer starten. De tweede keer kreeg ik keurige dichte velletjes en prima ravioli.

Elise88 17-09-2019

Snel, makkelijk, lekker.....en nog iets over schoonmaken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Ik heb deze pastamachine nu een aantal keren gebruikt. Ik ben enthousiast over de snelheid en het gemak waarmee je verse pasta kunt maken. De pasta wordt een beetje ruw waardoor hij zich veel beter met saus verbindt. Meestal gebruik ik vnl. volkorenmeel en dat gaat prima. Het receptenboekje mag wel eens worden gecorrigeerd. Op de pagina met de diverse soorten pasta in drie talen klopt van alles niet helemaal. Over het schoonmaken is Philips wat ambivalent: op de website staat dat de onderdelen in de vaatwasser mogen. Maar uit de gebruiksaanwijzing en de mijn email-correspondentie met hen blijkt dat Philips liever niet heeft dat je de vaatwasser gebruikt. Waarschijnlijk omdat sommigen een te heet programma gebruiken en/of dingen in het onderste rek zetten, dicht bij het warmte-element. Mijn methode werkt aardig goed: zet de onderdelen (behalve het zilverkleurige front!) na gebruik een nachtje weg, de volgende ochtend klopt je het meeste meel er zo uit. Het opzetstuk met pasta-gaatjes leg ik een nacht in een bakje water en spoel het 's morgens redelijk snel uit. Alles doe ik dan in de vaatwasser in het bovenrek en kies een licht, heel kort, niet te warm zgn party-programma.

Tina 20-05-2019

eenvoudig pasta maken

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben erg tevreden over het product. Snel en makkelijk pasta. Het is veel lekkerder dan wanneer je pasta uit de winkel koopt. Het schoonmaken is nog wel een klusje. Het appaaraat is simpel in gebruik.

Tina 12-05-2019

Snel lekkere zelfgemaakte pasta

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

In 10 minuten heerlijke pasta. Makkelijk in gebruik. Met handig recepten boekje. Een minpunt is dat het schoonmaken een werkje is. De pasta proeft lekkerder dan pasta uit de winkel.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Recepten boekje

Minpunten

• Schoonmaken

Krougman 03-05-2019

Uitkomst voor betaalbare verse pasta

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi modern apparaat,zeer eenvoudig te bedienen,fijne verse en gezonde pasta kunnen maken die in de winkel of bij de speciaalzaak best aan de prijs
Is.prettig dat er een lade in apparaat zit waar je de hulpstukken in kunt opbergen,zodat deze niet los in keukenlade terecht komen.Machiene is makkelijk schoon te maken.
Nadeel is de deksel,die erg kwetsbaar is,deze brak ook bij openen,en zoals bij veel apparaten mag ook hier het snoer langer zijn.

arnoudw1 01-05-2019

Simpel en snel pasta!

Geschreven voor: Philips Avance Collection HR2375

Het monteren van de pastamaker is eenvoudig en snel. Er zitten maar een paar knoppen op die gebruikt moeten worden en dus niet onoverzichtelijk word.

Het afmeten van het meel en de vloeistof moet zeer nauwkeurig zijn anders word de substantie niet goed bevonden en komt het er niet uit. Dit is mij overkomen waardoor ik de machine moest schoonmaken en opnieuw beginnen. Dus dat is wel een aandachtspunt.
Het maatbekertje wat erbij komt giet niet goed, het loopt langs de beker naar beneden. Ook de aanduiding van de gewichten van de vloeistof of meel is onduidelijk aangegeven in het receptenboekje.

Daarentegen is wanneer de juiste afmetingen in de machine zitten, het afwachten totdat de pasta eruit komt. Ik heb het automatische programma gebruikt, 3 min, en dan word de pasta automatisch eruit gedrukt.
Het afsnijden van de pasta is simpel en het hulpstuk snijd makkelijk door de pasta. Bij de Fettuccine en spaghetti komt het wel aan elkaar geplakt eruit en als een homp op een bord. Eenmaal kokend, komt de pasta los van elkaar.
Deze machine is perfect voor grote groepen aangezien erg veel pasta gemaakt kan worden in een korte tijd!
De extrusion only knop werkte niet echt goed, geen idee waarom.

Het schoonmaken van de machine is een minpunt aan de machine. De pasta, die hard en klonterig is, zit overal in de meest kleine hoekjes en blijft daar ook plakken. Het schoonmaakt hulpstuk helpt zeker om de opzetstukken voor de verschillende pasta schoon te maken.

Het uit elkaar halen van de machine is ook geen probleem, erg simpel en snel.

De Pastamachine is wel redelijk groot en zwaar waardoor hij in de keuken erg opvalt. Daarom heb ik hem opgeborgen.

Ik raad deze pastamaker bij iedereen die van pasta houdt aan!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • snelheid dat pasta klaar is
  • monteren is simpel

Minpunten

• schoonmaken
  • maatbeker