Tefal N31101 Bludrop Basic N3110110 drinkfles 0,5L RVS/Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal N31101 Bludrop Basic N3110110 drinkfles 0,5L RVS/Zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Imen 24-11-2021

Handige drinkfles

Het design is prima. Leeg of gevuld. De grip van de drinkfles blijft ook goed. Je hoeft dus niet bang te zijn dat het uit je hand glijdt. De dop is echt ideaal. Ik heb tot nu geen lek gehad. En ik neem 'm elke keer in mijn rugtas mee. Handige is ook dat als je fles omvalt op tafel er niets uitlekt, als je de dop op de sluitstand hebt staan. Ik drink voornamelijk koud water of warme thee. Koud blijft ook echt lang koud. Zeker een hele werkdag, maar tegen die tijd heb ik 'm alweer een paar keer bijgevuld.....haha. En de ruime opening van de drinkfles is ook handig als je ijsblokjes gebruikt.
En hoe zit met warme drankjes? Nou met warme thee blijft het ook lekker lang warm na een paar uur. De buitenkant van de drinkfles blijft altijd koel. Zelfs met kokend heet water wordt de buitenkant niets eens klein beetje warm.

Pluspunten

• Houdt drankjes goed op temperatuur
  • Goede grip en ligt lekker licht in de hand
  • Dop werkt echt handig

Voortman 23-11-2021

Design thermosfles

Een stijlvolle thermosfles van 0.5L groot genoeg voor 2 grote kommen thee of koffie.
De drank blijft erg lang warm in de fles zonder dat de buitenkant te warm wordt om mee te nemen.
Door de knop in te drukken ‘’open’’ je de fles om drank in te schenken of direct uit te drinken.
Werkt makkelijk en na tijdje gebruik merk ik nog geen lekkage.
Einde van de dag kan alles in de vaatwasser en is die weer schoon, ideaal!

Pluspunten

• Drank blijft lang warm!
  • Kleur en design
  • 0.5L

Vader700 20-11-2021

Mooie thermoskan

Mooie kan, inhoud is groter dan lijkt. Het ding is mooi licht, handzaam en het design simpel en mooi.
Tijdens mijn werk blijkt dat de temperatuur lang hoog blijft. Eigenlijk de hele dag. Ook het drink mechanisme is degelijk en goed schoon te houden. Al met al een goede keuze!

Pluspunten

• Temperatuur vast
  • Inhoud

lisannene 19-11-2021

Lekt niet

Ik heb de drinkfles in het groen, zodat ik goed kan zien welke van mij is ;) Tot nu toe ben ik erg tevreden over het product. Mijn thee bleef meerdere uren goed warm, en mijn water uit de koelkast bleef lekker fris. De drinkfles wordt niet van buiten heet, dus je kunt hem gewoon in je tas meenemen. Ook heb ik hem ondersteboven gehouden/gerold/geschud etc., en ik kon geen lek ontdekken - nogmaals een pluspunt om veilig mee te nemen in je tas.
Enige reden dat ik dit product (nog) geen 10 geef is omdat ik bang ben dat het veringsmechanisme van de dop om in te drukken, niet zo lang mee zal gaan als de rest van de fles.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Makkelijk in gebruik
  • Kleuren

Minpunten

• Zwaardere fles
  • Levensduur veringsmechanisme?

FM 19-11-2021

Fijne thermosfles

Prettige thermosfles. Inhoud is groot genoeg en de drank blijft goed en lang warm.
Het design is mooi en hij mag in de vaatwasser

Pluspunten

• Vaatwasser
  • Genoeg inhoud

innc 18-11-2021

fijne fles

de fles is verbazingwekkend goed. Ik had niet verwacht dat de inhoud zo lang warm zou blijven. Ontzettend handig om mee te nemen voor onderweg en om tijdens mijn werk nog warm te drinken. Buiten dat het een mooi design is, ligt het ook nog eens heel fijn in de hand!

Pluspunten

• ligt fijn in de hand
  • blijft ontzettend lang warm

Heumen 18-11-2021

Top

Fijne fles, drink meer water dan normaal zonder fles.
Fijn design, handig dat als je hete dranken in de fles stopt het rubber de witte tegen houden en de fles langer warm houd

Ook vind ik de dop erg makkelijk drinken

Pluspunten

• Handige dop

Minpunten

• Gewicht

Wil2 16-11-2021

Terechte red dot winnaar

Mooi design, houdt zeer goed warm en licht gewicht. Wel opletten bij de eerste keer vullen dat je hem niet te vol doet, want dan stroomt hij over wanneer je er de dieoe dop in doet. Verder heel blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Mooi Design
  • Lichtgewicht
  • Houdt zeer goed warm

Minpunten

• Niet te vol vullen anders stroomt ie over

EmielSSFC 16-11-2021

Stijlvolle drinkfles voor onderweg

Zeer fijne fles welke zoals beschreven het drinken goed koud of warm houdt. Wel is het even kijken hoeveel water er precies in kan, aan de binnenkant staan hier de letters 'Max' voor echter is dit niet altijd even makkelijk. Het is mij nu meermaals overkomen dat ik de dop op de fles draai maar de drinkknop hierdoor niet kan indrukken.

Dit is echter een zeer klein puntje van kritiek op een verder erg fijn product wat er ook nog eens goed uitziet!

Pluspunten

• Kleur
  • Houdt dranken goed op temperatuur

Minpunten

• mag van mij een klein formaatje groter

Benthe 13-11-2021

Mooie, handige thermosfles

Prettige thermosfles en ziet er ook nog eens leuk uit! De fles lekt niet in tassen en houdt heetwater ontzettend lang gloedheet.

Pluspunten

• lekvrij
  • mooi design