De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk·expert Pro 3 PL3132 Nieuwste Generatie IPL Ontharing, Zichtbare Ontharing, Wit En Lila op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wilma M 10-06-2019

Wat een mooi apparaat! Ik dacht dat het erg zeer zou doen maar ik vond het pijnloos. Het resultaat kan ik nu nog niet ontdekken maar dat duurt even voordat je echt goed resultaat ziet. De gebruiksaanwijzing vond ik niet duidelijk en erg weinig informatie erover. Maar via een aantal zoekfuncties op internet is het wel duidelijk te vinden. Al met al ben ik zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Pijnloos

Minpunten

• ik vind het snoer lastig

Sandra Bvdn 19-05-2019

Erg fijn apparaat!

Dit product heb ik nu een klein maandje in gebuik. Het is nog een beetje vroeg om te zeggen dat hij perfect werkt, want het duurt wel een tijdje voordat je resultaat ziet. Maar hij is in ieder geval makkelijk te gebuiken en werkt erg fijn. Het is wel de eerste keer even puzzelen hoe het werkt. Ik ben erg dankbaar dat ik het product mocht uit testen. Dit zal in de toekomst veel werk schelen.

Pluspunten

• Makkelijk te gebuiken
  • Handige opbergzak

Minpunten

• Resultaat duurt lang
  • Duur

BAlessi 16-05-2019

Doet niet onder voor professionele IPL behandelingen!

Ivm overbeharing heb ik jarenlange ervaring met IPL-ontharing bij de dermatoloog/huidtherapeut. IPL wekt goed bij mij, maar moet helaas om de paar jaar herhaald te worden en de behandelingen kosten veel tijd en geld. Dit is de reden dat ik op zoek ben gegaan naar een thuisoplossing, zodat ik fijn in mijn eigen tijd de behandelingen uit kan voeren.
De set is heel compleet, er wordt zelfs een scheermesje bijgeleverd. Het apparaat heeft 2 behandelstukken, zodat je grote en kleine huidoppervlakken kunt behandelen.
Het behandelen gaat heel soepel en snel, eigenlijk zoals de professionele behandelingen. De behandelde haartjes reageren ook hetzelfde. Ik was in de gelukkige omstandigheid dat ik dit apparaat mocht testen en ben oprecht heel positief over het gebruiksgemak en resultaat.

Pluspunten

• snel
  • in eigen tijd
  • eenmalige investering
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• flinke investering

Connny van L 06-05-2019

Het apparaat voelt en ziet er uit als een degelijk apparaat. Er zit een fijn lang snoer aan. De 2 verwisselbare koppen maken het handig om verschillende delen van je lichaam te behandelen. Dat hij zelf de juiste instelling kiest aan de hand van je huidskleur vind ik heel erg fijn. Ik heb hem gekregen om te testen en heb hem nu een paar keer gebruikt. Of hij echt goed werkt weet ik pas over een paar weken.

Pluspunten

• lang snoer
  • stelt zichzelf in

Freija ten Zijthoff 05-05-2019

Ondanks dat ik de resultaten van dit product nog niet heb meegemaakt, ben ik erg benieuwd! Het is namelijk een proces van circa twaalf weken en ik gebruik hem nu twee weken.
Het apparaat is compact en fijn. Hij is ook goed te gebruiken, de handleiding helpt er goed bij (niet te ingewikkeld). Je krijgt er ook een mooi en handig tasje bij! Inclusief een Venus scheermes en een extra opzet stukje.
Het enige wat misschien iets minder is, is dat je het knopje ingedrukt moet houden. Uiteindelijk kan je daar een beetje kramp van krijgen, maar het is niet te storend in mijn ogen.
Het licht is erg fel, dus ik zou een zonnebril aanraden! Het apparaat kan ook best warm worden maar het is niet per se onaangenaam. Voor de rest kan het een beetje pijn doen als je van te voren niet geschoren hebt.

Voor de rest ben ik super tevreden! Ik ben heel erg benieuwd naar de resultaten over tien weken! Ik heb dit product gekregen om een review over te schrijven. Ik raad dit product zeker aan aan mensen die hun haren voor goed weg willen hebben!

Marian 01-05-2019

Pijnloze langdurige ontharing

Ik heb de Braun Silk-expert Pro nu een ruime week in bezit en heb hem twee maal gebruikt. Ik ben echt heel erg tevreden over het resultaat. Voor de tweede behandeling was er nog geen haartje te zien. Ik was wat sceptisch over het gebruik en het daadwerkelijk wegblijven van de haartjes. Daarom was ik ook blij dat ik de Braun Silk-expert Pro gratis mocht testen. Na ontvangst dan ook meteen de eerste keer geprobeerd. Fijn dat er een scheermesje bij geleverd wordt. Het apparaat ligt fijn in de hand, en stelt de lichtsterkte zelf af op de teint van de huid. De flitsen zijn wel vrij fel licht. Zeker als je ‘s avonds de benen wilt ontharen en het al wat donker wordt. Het ontharen zelf is pijnloos en gaat vrij snel. Je hoeft niet na elke flits te stoppen en te wachten. Het snoer is lang genoeg om ergens comfortabel te gaan zitten. Ook is er een klein opzetstukje bij om de oksels te ontharen, dit heb ik nog niet geprobeerd. Ik ga de 12 weken van het programma vol maken en ben heel benieuwd of de haartjes dan weg blijven.

Pluspunten

• Pijnloos
  • Lang snoer
  • Haren blijven lang weg

Minpunten

• Lichtflitsen zijn fel voor de ogen

Ingridb 29-04-2019

Ligt lekker in de hand

Sinds 3 weken heb ik de Brun slik expert 3 in gebruik en wat ben ik er blij mee.
Ik heb het product gratis ontvangen om uit te proberen maar ik kan hem iedereen aanraden
Moeiteloos en pijnloos verwijderd hij de haartjes en ze zijn nog niet terug gekomen.
Ik had al van andere gehoor dat het verwijderen van de haartjes geheel pijnloos was, dus ik was benieuwd.
Maar echt, je voelt er niks van, heerlijk gladde benen, zonder pijn, dat wil toch elke vrouw.

Lieke 24-04-2019

Zeer gebruiksvriendelijk product

De Braun IPL3132 heeft een wereld voor me geopend. Ik heb het apparaat pas één keer gebruikt maar kon het niet laten om al een positieve review te schrijven. Het toestel was handig, makkelijk én snel in gebruik. Tot nu toe heb ik alleen nog mijn onderbenen behandeld, maar ik ben ook van plan om met het kleine kopstukjes de oksels te gaan behandelen. Je went vrij snel aan de flitsen. Ik kreeg de kans dit product gratis te testen en ben erg blij dat ik deze kans heb aangenomen, want ik ben erg tevreden. Van mij krijgt dit product 5 sterren!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Effectief