Philips Lumea Essential BRI858 - Reviews

Type/soort
lichtontharing

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Essential BRI858 op Kieskeurig.nl.

Linda 27-03-2017

Handleiding goed lezen alvorens te kopen...

Geschreven voor: Philips Lumea Essential BRI858

Product gekocht in een Kruidvat-winkel op 18/03/17. Werkte niet bij mijn (oranje flitslicht, wat aangeeft dat haar/huidskleur niet aangepast is en dus geen lichtflitsen zal geven) ondanks dat buiten de verpakking mijn huid-en haarkleur goed overeenkwam.

Bij het lezen van de handleiding die er in zat, zijn er een hoop eigenschappen waarbij het niet werkt alsook wat risico's aan verbonden (naderhand gezien op site van Kruidvat dat er al wat meer info handleiding was, wat in winkel niet te zien is aan gesloten verpakking).

Handleiding PDF-bestand is te downloaden op site van Philips en raad ik ook goed te lezen alvorens deze aan te kopen, want tevreden of niet, je krijgt je geld niet terug...

Pluspunten

• Handige vormgeving

Minpunten

• Je wordt niet terugbetaald indien niet tevreden
  • Hoop beperkingen en risico's

smeerl 10-08-2019

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips Lumea Essential BRI858

Eind april 2017 het apparaat gekregen. Tijdens de 4de behandeling stopte het ready lampje er opeens mee en wilde het apparaat niet meer flitsen. Terug naar de winkel en pas 6 weken later kreeg ik het apparaat weer terug. Voor mijn gevoel was na de reparatie de kracht van de flitser een stuk minder geworden. Ik moest veel vaker ontharen dan voor de reparatie. En dat verbeterde niet. De lol ging er bij mij echt af. Ding is in de la gekomen en vorig jaar heb ik het nog eens een paar keer geprobeerd met hetzelfde resultaat en hij belandde weer in de la. Toch vond ik het wel zonde en ben dit jaar in mei weer begonnen ermee en besloten door te zetten, in de hoop dat het resultaat toch nog zou verbeteren. Maar tijdens de 6de behandeling stopte het ready lampje er weer mee en wilde hij weer niet flitsen. Ik baal goed. Al met al is dat ding hooguit een keer of 20 alleen voor oksels en liezen gebruikt en nu al voor de 2de keer kapot en het resultaat is ook niet zoals verteld word.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

ellie2 13-04-2019

Jammer

Geschreven voor: Philips Lumea Essential BRI858

Redelijk goede resultaten, maar niet zo snel als wordt aangegeven. Na anderhalf jaar werkt hij echter al niet meer. Erg kort voor zo'n duur apparaat.
Oorspronkelijk gepost op philips.com