Philips Lumea Prestige BRI956 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Prestige BRI956 op Kieskeurig.nl.

xlianex 28-06-2017

Flits flits

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Best spannend zo een eerste flitsbeurt. Doet het pijn? Is het veilig? Houd ik er niets aan over? En zou het wel werken? Op 3 vragen kan ik met een gerust hart antwoord geven. Het doet geen pijn, mits je echt goed hebt geschoren. Anders voel je het best warm worden. Inmiddels 4 dagen verder en ik heb er niets geks aan over gehouden. Dan zal het dus wel veilig zijn. Het apparaat doet het in ieder geval niet als de hem niet goed vlak zet. Opzich positief!
Of het helpt? Dat gaan we nog zien!
Ik ben reuze benieuwd!!

Tjop tjop, twee weken later dus tijd voor een nieuwe scheer- en flitsbeurt. Jeetje mijn benen weten niet wat ze meemaken :). Gister tijdens het douchen goed scheren en vandaag geflitst. Vind ik een ideale volgorde. Kan de huid mooi een dagje rusten.
De tweede keer flitsen geeft al iets meer handigheid met de beauty van een Lumea prestige. Want dat is het! Echt een heel mooi exemplaar. Hij maakt weinig geluid en het flitslicht is goed scherp. Waar nodig kun je dus prima een zonnebril opzetten. Na een tijdje flitsen wordt het apparaat wel wat zwaarder. Je moet je soms even in een bocht wringen om hem goed te houden en dan kun je best een lamme arm krijgen...
Wat ik dan weer wel heb ondervonden is dat het flitsen veeel sneller gaat aan het stroom. De accu houdt het bij mij net geen 2 onderbenen lang vol. Nu heb ik nogal lange stelten dus op zich niet zo heel gek. En aan het stroom dus sneller, goede voor de volgende beurt.
Wat ik wel lastig vind is waar ik nu ben gebleven. Welk stukje heb ik nou wel/niet precies gehad? Omdat je benen al geschoren zijn voel je niet wat je hebt overgeslagen. Omdat dubbel flitsen ook niet heel goed schijnt te zijn durf ik dat ook niet zo goed...
Vraagstuk voor de volgende keer. Nu weer 2 weken flitsrust :).

Yes... de haartjes worden lichter en zachter. Voornamelijk op mijn benen. Of ze echt helemaal verdwijnen kan ik zelfs na 8 weken nog niet helemaal zeggen. Bij mijn oksels zie ik nog niet heel veel verschil helaas.
Het vergt ijzeren discipline. Iedere 2 weken de erste periode. Maar het is voor een goed toch?

Algemene indruk? Ja het doet zeker wel wat met je haartjes. Of ze helemaal 'verdwijnen'? Dat weet ik nog niet. Het apparaat zelf zou ik daarom wegens de prijs niet zo snel aanschaffen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Handzaam

Fiensmoeder 06-03-2019

Teleurstellend

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Na enkele maanden dit apparaat volgens de aanwijzingen te hebben gebruikt moet ik zeggen dat het resultaat teleurstellend is. Ik gebruik het apparaat voor mijn gezicht en het enige resultaat wat ik ermee verkregen heb is dat ik nu 1x per 3 dagen hoef te scheren ipv iedere dag. Maar de haarvrije periode die Philips beloofde is niet gekomen.....

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik.

Minpunten

• Doet niet wat wordt beloofd
  • Duur apparaat

Juls 14-06-2017

Goed toestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

de eerste kennismaking met de lumea prestige was zeer aangenaam. Wat het resultaat op lange termijn is, kan ik nog niet helemaal op antwoorden, maar de restultaten zijn na de vierde behandeling wel veelbelovend! vooral aan de liesstreek heb ik een voortreffelijk resultaat

Het is een mooi en stijlvol toestel, en ligt goed in de hand, alleen kon ik niet alle zones afwerken met enkel de batterij. Dus het toestel toch even in het stopcontact gestoken. De flitsen volgden heel snel op elkaar, en ik was ook vrij snel klaar.

De lumea komt ook in een mooie verpakking, er zit ook een zakje bij, zodat je alles mooi terug kan opbergen na het gebruik. Je hoeft de doos dus ook niet te bewaren. De handleiding is redelijk duidelijk, alleen duurde het even voor ik doorhad hoe je kon blijvend flitsen, maar ik heb het uiteindelijk wel gevonden!

De app van Philips is ook heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. De reminder die je krijgt als het tijd is voor een nieuwe behandeling is zeer gemakkelijk.

Algemeen ben ik zeer tevreden van dit toestel. Voorlopig moet ik af en toe enkele hardnekkige haartjes afscheren, maar het algemene resultaat is wel goed. Ik heb steeds meer, beduidend minder haartjes die komen piepen.

• Eenvoudig

Minpunten

• Niet altijd overal 100 procent effecrief

EZI401 30-07-2021

Entièrement satisfaite

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

je suis satisfaite du produit et du suivi organisé sur l'application. Il est rapide et efficace. Son autonomie de charge est pour moi très satisfaisante (plusieurs utilisations visage et cou).

Poepy 27-07-2021

Middelmatig tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Het product voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen. Ik dacht dat ik volledig haarvrij zou zijn na een aantal beurten. Ik heb al zeker 6 tot 7x om de 2 weken gelaserd en heb nog steeds plekjes waar meer haar tevoorschijn komt. Dit terwijl ik er zeker van ben dat ik op die plaatsen geweest ben.
Over het algemeen zijn de meeste haren wel weg en de haren die terug komen zijn zachter en lichter van kleur. Ondanks dat niet alles weg is, ben ik wel tevreden dat ik nu slechts eventjes met de het scheermesje moet gaan op de plaatsen waar niet alles weg is.

Npsm 17-07-2021

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik had al veel reviews gelezen, maar ben alsnog zeer positief verrast! Heb hem net voor de vierde keer gebruikt, maar na 3 keer waren bij mijn oksels het grootste gedeelte van de haartjes weg en ook bij mijn benen is de haargroei al veel minder en groeit het minder snel. Het apparaat ziet er heel mooi uit. Je moet er alleen wel wat tijd in steken, want je bent er wel even mee bezig.

Ingel88 14-07-2021

Nog niet waar ik op gehoopt had

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb net de 4e behandeling gedaan met tussenpozen van 2 weken, maar er groeit nog veel haar terug. Het is wel iets minder geworden, dus ga nog wel verder behandelen met de hoop op betere resultaten.

Nederland1969 11-07-2021

Niet helemaal zoals beloofd!!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb de lumea nu al ruim 1 1/2 jaar in deze periode ben ik geen 6 weken haar vrij geweest.
Alvorens ik ga flitsen scheer ik en gelijk daarna flits ik.
Ik heb in het begin na 5 weken eens gebeld want de prognose is 4x om de 2 weken dan om de 6 weken. Na contact te hebben gehad met philps werd mij aangeraden door te gaan met om de 2 weken te flitsen.
Na 8x om de 2 weken geflitst te hebben dacht ik laat ik nu de 6 weken eens afwachten.
Nou Drama ik had net zoveel haar op mij benen als toen ik begon.Aan mijn hoela 6 weken haar vrij.
Ik flits best wel heel lang ik ben een uur bezig met hele benen ,bikini ,en oksels.
Ik flits ook kleine stukjes.
Ik flits nu om de 2/3 weken om redelijke benen te houden.
Haar vrij zijn ze de 1e 2 dagen daarna gaan er al weer haren groeien.
Ik vind de belofte van 6 weken haar vrij ook helemaal niet goed! Het klopt niet.
Waarom ga ik toch door met flitsen?en waarom 3 sterren Dat is simpel inderdaad terug groeiende haren is inderdaad nihil ze zijn er nog wel... en geen rode vlekken, het doet minder pijn dan epileren.ik moet bekken dat met epileren mijn benen langer haar vrij blijven dan flitsen.
Maar epileren is na ruim 30 jaar nu te pijnlijk gewordenTevens heb ik ook contact gehad met philps over vlekjes op het oranje flits deel deze vlekjes zitten aan de binnen zijden,ik kan het niet weg krijgen en volgend philps is dit niet erg als het er meer worden moet ik weer contact leggen (ik vind dit raar het is toch een gesloten systeem!
Ik maak de machine en gebruikte onderdelen met alchol schoon.
Kortom een eerlijke review van mij op feiten gebaseerd en baal dat het niet mooier is.
Oja ik heb donkere haren en een normale lichaams kleur en flits volgens aangegeven stand van de flitser soms 4 en soms 5.
Trouwens op 5 flitsen duurt langer dan op 4 ook als de machine aan de het netstroom zit.
Met de vraag zou ik dit product aanbevelen aan vrienden zeg ik nee omdat de beloofde 6 weken vrij niet opgaat.
Als het om gemak zou zijn ja blijf langer haar vrij dan scheren ,haren zijn zachter als ze terug komen.
Ik hoop een ieder te kunnen helpen met mijn informatie.

Brigitte

PaulienMe 09-07-2021

Fijn maar (nog) niet als verwacht

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik heb nu de eerste 4 behandelingen (om de 2 weken) gehad en helaas nog niet het gehoopte resultaat. De haargroei is duidelijk minder (pas na 3de behandeling) maar ben benieuwd of dit zo blijft en of ik het met standaard behandelschema ga redden.
De app erbij is fijn en handig ter herinnering van je behandelingen maar gaat ervan uit dat je na 4 behandelingen helemaal haarvrij bent. Er is wel een optie om vervolgbehandelingen in te stellen en nog niet aan de onderhoudssessies te beginnen. Misschien was m'n verwachting te hoog hoor, maar het valt me wel ietsje tegen voor een apparaat van zo'n 500 euro ;-) Hoop echt dat het blijft werken en ik echt al m'n haar straks kwijt ben en dan dus ook van alle scheerproblemen af ben.

Daarnaast had ik in het oerwoud van alle productnummers die er zijn, gekozen voor een draadloze variant; dat leek me erg handig! Echter blijkt dat helemaal niet praktisch voordeel op te leveren. Ik nu toch elke keer met de oplader eraan tijdens de behandeling. Waarom? De Lumea IPL is snel leeg als je een groot gebied wilt doen. Maar voornaamste reden; hij is sneller als hij aan de stroom zit.
Zo zit er trouwens ook groot verschil in flitssnelheid (hoeveel tijd er tussen de flitsen zit) met de sterkte die je gebruikt. Bij sterkte 1 gaat hij heel snel; hoe sterker je hem zet, hoe langer er tussen de flitsen zit.
Er zit ook een optie voor huidanalyse op. Nu moet ik zeggen dat het voordeel daarvan me na gebruik volledig ontgaat. Hij geeft de sterkte aan die je zou kunnen gebruiken maar er wordt vooral gezegd; gebruik de sterkte tot zover voor jou pijnvrij is. Volgens mij kun je prima met de plaatjes toe van verschillende huidtypen om te bepalen of het apparaat geschikt voor je is. Tevens geeft de app je op basis van huidskleur en haarkleur ook aan welke stand geschikt voor je zou kunnen zijn.

Over pijn gesproken; dat doet het in principe dus niet als je voor een sterkte kiest die voor jou oké is. Op onverwachte plekken kan het soms ineens toch een scherpe pijn zijn. Zo heb ik een paar gebieden die ik makkelijk met sterkte 4 kan doen, anderen kunnen net aan met sterkte 3. Dat is niet eens per gebied maar sommige plekjes op bijvoorbeeld m'n oksel doen pijn/ zijn erg gevoelig op stand 3 of 4. Andere plekjes zijn prima te doen. Even uitvinden dus...

Ook blijft het even uitvinden hoe je ervoor zorgt dat je geen gebieden overslaat. Soms bijna jammer dat er zo ontzettend veel ruimte om het venster heen zit / het dus daadwerkelijk behandelde gebied. De app en website bieden veel tips om 'overslaan' van gebied te voorkomen, het blijft wel even puzzelen. Ik kan nergens echt vinden hoe erg het nou daadwerkelijk is als je gebieden dubbel zou doen. Ik schuif liever te weinig op zodat ik weet dat ik alles heb gehad, dan dat ik iets oversla maar het is mij onduidelijk hoe slecht dat eventueel is...

De app is handig qua herinneringen en je kunt er elke keer aangeven of je resultaat van de vorige keer naar verwachting was en of het pijn deed. Hartstikke leuk maar de app doet daar verder niks mee / speelt hier niet op in. Wat je ook in vult; je krijgt elke keer de standaard 'Tips' te zien.

Eef1982 23-06-2021

Had ik dit maar eerder gekocht!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ja, dit apparaat is duur.... en ja, ik was ook bang voor eventuele bijwerkingen. Toen ik net hoorde over laser ontharen etc was ik zeer sceptisch. Ik dacht, laat anderen maar eerst proberen, we zijn niet zomaar met haar geboren en ik heb ermee leren leven. Maar nu dat er al zeker 15 jaar is verstreken dat deze technologie beschikbaar is durfde ik aan. Ik geef ook toe dat mijn bankrekening het nu min of meer beter toe laat, maar had ik 15 jaar geleden geweten hoe fijn dit is, hoe goed het werkt en hoe makkelijk het is, dan had ik er zeker hard voor gespaard. Bedankt Phillips, dit donker harige meisje kan nu een stuk minder bezorgd haar badkleding in. Niet meer twee keer per dag scheren, geen jeukende stoppeltjes en razor bumps, hoera

Flavia.v 22-06-2021

Super toestel

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Handig om niet meer zo vaak te ontharen, enkel voor een behandeling. Blij met het resultaat tot zo ver (al 3 maand in gebruik en nog hardnekkige haargroei op bepaalde plekken) en hopelijk geen haargroei meer na de laatste behandeling.

H ilde 11-06-2021

Onverwacht resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Na drie beurten geen stoppels meer!
Dit had ik niet verwacht!
Af en toe een beetje pijnlijk maar het resultaat is het waard.

Sisca 27-05-2021

Tijdrovend maar wel effectief

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Met goeie moed gestart met de behandeling. De verschillende zones (oksel, benen, bikinilijn) in eens aangepakt. Het 2de behandelingsmoment komt echter niet gelegen, namelijk in een erg drukke periode. Hierdoor stel ik deze nog even uit.. Voortaan splits ik de behandeling op: de ene week mijn benen, de week erna mijn oksels, de week erop mijn bikinilijn. Op die manier verdeel ik de klus wat op, wat hopelijk motiverend werkt.
Ik merk echter na slechts 1 behandeling al een duidelijk resultaat wat betreft mijn bikinilijn!

S sss 25-05-2021

Doe redelijk zijn werk

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Op bepaalde plekken vb. Bikinilijn doet hij niet zo goed wat het zou moeten of beloofd na 3 behandelingen. Terwijl op mijn benen dan wel redelijk goed resultaat.

Slh. 19-05-2021

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik gebruik hem nu voor den derde keer dus ben benieuwd. Vanaf nu zou er echt wat verandering moeten komen. Wat geduld is dus nodig. Je moet hem consistent gebruiken en soms is het lastig te bepalen waar je wel en niet bent geweest. Dus overal als je het apparaat goed gebruikt, is er resultaat. Bij mij groeien de haren veel minder snel. Op de goede stand (wat even zoeken is) doet het geen pijn. Als ik daardoor straks van het scheren af ben. Was het het waard.

Jamerrr 18-05-2021
  • Product gekregen

Beloofde resultaat is niet te krijgen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik begin aan twijfelen over de eindresultaat , ik heb nog twee sessies te gaan volgens de applicatie maar het lijkt meer haar terug te groeien. Naar elke behandeling reageert mijn huid meer gevoelig voor elke flits , zelfs naar aanpassen van de juiste niveau met Lumea toestel , het voelt heet en prikt. Ik moet sterkte van flitsen veel lager zetten dat toestel zelf is aan te raden, misschien is dat ook de oorzaak van teruggooiende haar. Goed resultaat alleen op mijn benen, de rest helaas een grote teleurstelling voor dit prijs.

Pluspunten

• Werkt op mijn benen , minder haar

Minpunten

• Naar 12 sessies veel haar terug groeien
  • 12 sessie minder comfortabel tijdens gebruik

Top ding! 17-05-2021

In een flits alle haren weg

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik gebruik de Philips Lumea Prestige (BRI954) nu al 1,5 jaar en ik ben ongelooflijk tevreden met de resultaten. Mijn benen, volledige bikinilijn en oksels behandel ik. Gewoon via de app trouw de plekken behandelen. Het advies is om ze niet allemaal op dezelfde dag te gaan starten want dan komt het ook iedere keer allemaal op dezelfde dag terug voor herhaling. Ik behandel nu nog steeds elke maand de plekken die ik wil doen en de tijd die ik er nu aan kwijt ben is minimaal omdat het bijhouden is.
Super handig dat je via de app van Philips kunt bijhouden wanneer je hebt geflitst, deze geeft je een reminder wanneer het terug nodig is. Ik raad dit product echt aan iedereen aan en ik heb enkel maar spijt dat ik het niet eerder heb aangeschaft! Wel een duur apparaat, maar dat vind ik het dan wel waard omdat tie doet wat tie moet doen.

Ikhoudvanditproduct 14-05-2021

My holy grail!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

WAW. Na slechts 4 sessies groeien mijn haren zo goed als niet meer terug. Nu houd ik nog om de 8 weken bij! Super product en zou het élke vrouw aanraden! Niet twijfelen, gewoon kopen

Hoft 10-05-2021

Blijven haren terug komen

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Gebruik het om de twee weken maar er blijven hier en daar haartjes terug komen,
Baal er ook van dat de app nooit een melding eruit gooit van : het is weer tijd om te laseren

Rummyy 04-05-2021

Een must!

Geschreven voor: Philips Lumea Prestige BRI956

Ik gebruik het nu al een paar maanden en ik zie al een merkbare verschil. Helemaal tevreden! Snelle en goede werking, een must voor elke vrouw. Zeker een aanrader dus.