Philips SC1983/00 - Reviews

Beveiliging
UV-filter

8,1

SofieT 28-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik gebruik dit product nu reeds een maand of twee en zie de geflitste gebieden meer en meer veranderen. De haargroei kwam eerst minder terug en ook korter, nu ook steeds minder snel. Als je het product de eerste keer gebruikt denk je best even na over het 'patroon' die je zal volgen over je huid (een lijntje zetten met witte mascara deed het ook wel goed voor mij), maar verder wijst de lumea zichzelf wel goed uit. Ik kijk alvast uit naar de eerste warmere dagen om te genieten van de korte jurkjes waarbij ik niet om de paar dagen mijn benen zal moeten scheren. Dank u Lumea!

eve_beck 16-01-2016 Product paar weken in bezit

7,4
Ik heb deze Philips Lumea nu een aantal weken in gebruik. Het is een apparaat dat erg makkelijk in gebruik is, het gebruik gaat eigenlijk vanzelf, heel gemakkelijk. Het is ook een erg handzaam apparaat, fijne grote, makkelijk hanteerbaar formaat. Na het instellen van de juiste stand afhankelijk van je huidtype kun je direct beginnen. Je moet wel een beetje onthouden op welke plek je al geflitst hebt en waar nog niet. Over het echte eindresultaat kan ik nog niet echt oordelen, ik heb 3keer geflitst in 6 weken en na 4 keer of 8 weken zou je pas echt resultaat merken, ik zie/merk wel al dat de haartjes die terugkomen lichter van kleur zijn en zachter zijn, dus dat is heel erg positief.

NathalieVier 22-12-2015 Product paar weken in bezit

Ik heb het toestel Lumea Essential nu al een paar weken in bezit via een testcampagne van The Insiders. Het toestel is vlug klaar voor gebruik, maar jammergenoeg niet draadloos te gebruiken. Een echt resultaat is nu nog niet zichtbaar omdat je het eerst meer dan 4/8 weken moet toepassen alvorens je een resultaat kunt hebben. Op grote oppervlakken bv je benen is het ook moeilijk te zien waar je nu wel of niet hebt behandeld tijdens de behandeling. Maar ik ben positief ingesteld en blijf hopen op een resultaat zodat ik die scheermesjes definitief aan de kant kan schuiven!