Philips Lumea Essential SC1992 - Reviews

Soort ontharing
IPL
Lichtsterkte
2,5 - 5 J/cm2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea Essential SC1992 op Kieskeurig.nl.

Emlo 03-08-2020

Strawberry blond haar helaas niet geschikt

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Lang gespaard om deze eindelijk te kunnen kopen. Had gehoopt dat op basis van de omschrijving (blond en donkerblond in combinatie met een hele lichte huid) dat dit goed zou werken. Helaas behoor ik tot de kleine groep waarbij geen verschil merkbaar is na 4 behandelingen. Echt jammer.

Alison14 02-08-2020

Comme si je n’avais rien fait

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Je suis plutôt déçue de ce produit . J’ai suivi les conseils, les dates ,... essayé à plusieurs endroits ( jambes , aisselles , bras , maillot ,...) et ... aucun résultat , idem qu’avec un rasoir .. repousse identique

Vatje 26-07-2020

Hier ben ik heel blij mee!

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Na lang getwijfel toch maar deze Phillips Lumea aangekocht en nog geen moment spijt van gehad. Ik ben heel tevreden met het resultaat na 4 maal gelaserd te hebben. Vooral oksels zijn bijna haarloos, benen veel minder beharing enkel bikini een minder resultaat maar blijf toch door laseren. Stevig, mooi en makkelijk in gebruik! Ook superhandig met de app, waar je herinnert wordt wanneer een volgende laserbeurt nodig is. Top!

Mani64728 23-07-2020

Top maar

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Het duurt heel lang tot de benen gelaserd zijn omdat het te langzaam is en ik moet alleen voor boven benen twee keer wachten omdat het te warm word maar de ipl helpt wel ik ben bijna haarloos op de benen en gezicht ik kan het wel aanraden

xKellebelle 16-07-2020

Fijn product

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Ik ben heel tevreden van de Philips Lumea. Ik heb hem nu 3x gebruikt en merk stilaan een verminderde haargroei, vooral op mijn benen. Het is makkelijk te gebruiken, enkel met mijn onderbenen heb ik soms wat moeilijkheden omdat het gehele oppervlak van de Lumea contact moet hebben met de huid, wat niet altijd even makkelijk is rond de knie, enkels en scheenbeen.

Cavaro 06-07-2020

Niet verwacht, het werkt echt.

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Vond het product best aan de prijs. Dan is het wel van belang dat het ook werkt.
Er was direct na de eerste keer al resultaat, haartjes blijven langer weg en het aantal is ook veel minder geworden.
Het kost even wat moeite, maar nu hoef ik de volgende behandeling pas over 4 weken te doen.

Anoniem 29-06-2020

IPL je merkt het al snel

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Ik heb hem nu net iets meer dan een maand en ben al zeer tevreden. Het is pijnloos en merk nu al iets resultaat. Ook is er een super makkelijke app te downloaden die precies bij houdt wanneer je weer aan de slag moet.

Daansu 14-06-2020

Ik ben nog niet overtuigd

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Dit apparaat aangeschaft voor mijn dochter, zij is 15 jaar en heeft stevige beharing op haar onderbenen. Er gebeurt wel wat, maar er is ook veel jeuk/irritatie
Vandaag de 4e behandeling....doen we iets fout wellicht?

Yessica 10-06-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

ik hem hem nu al 6 keer gebruikt. Maar werkt totaal niet. Zonde van het geld. me haren komen even hard terug. Doet zeer enorm zeer onder me oksel als ik lezer. Benen voel ik niet eens.

Brigit1974 10-06-2020

Werkt net zo goed als ipl in salon

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Werkt net zo goed als ipl in salon! Eenvoudig in gebruik.
Wat ik jammer vind is het kleine oppervlak; had iets groter gekund. Tevens vind ik het jammer dat je tussen iedere flitsbeurt een aantal seconden moet wachten.

Anoniem 05-06-2020

hopelijk blijven de haartjes allemaal langer weg

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Ik heb het apparaat online gekocht met m'n verjaardagskorting. Onmiddellijk de eerste maal gebruikt toen het toestel toekwam. Wat ik onmiddellijk merkte, was dat de haartjes merkelijk veel zachter zijn als ze terug groeien (na het scheren - men moet telkens eerst scheren alvorens de behandeling). Na de derde behandeling zag ik al een merkbaar verschil, + de plaatsen die ik wat nonchalanter had gedaan groeiden wat sneller. Ik heb gisteren de 4e behandeling gedaan, en zou volgens de app nu goed moeten zitten voor 6 weken. let's see! De aangegeven tijden in de app haal ik wel niet, maar dit zou er aan kunnen liggen dat m'n mannenbenen wat volumineuzer zijn...
ik hoop nu enkel dat de haartjes ook minstens 4 weken (hopelijk 6!) wegblijven; want dan vind ik de langere tijdsbesteding best gerechtvaardigd.
Als ik grote stukken been doe, begint het apparaat soms wel warm te lopen. het schakelt zichzelf dan in "veiligheidsmodus" tot het terug wat afgekoeld is.

MarreIsa 01-06-2020

Werkt prima!

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Ik vind het een goed product. Ik heb nu al mijn herhaal behandelingen er op zitten. Onder mijn oksels en benen zag ik na 3 flitsbehandelingen al resultaat. Wel groeide er nog haren maar in vele mindere maten. Op mijn bikinilijn heeft het iets lager geduurd. Zeker het geld waard. Alleen vond ik het lastig om de achterkant van mijn bovenbenen te laseren. Ook heb ik de eerste keer gelasert in stand 3 daarna alles op stand 4. Stand 5 was voor mij te pijnlijk.

EvaS86 30-05-2020

Tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Ik heb het apparaat nu 4 keer gebruikt. De haartjes zijn niet weg maar ze zijn zeker een stuk dunner en zachter . Ook hoef ik veel minder vaak te scheren. De resultaten van nu zijn ongeveer gelijk met toen ik tot een half jaar geleden professionele IPL behandelingen kreeg (10keer geweest). Tot nu toe erg tevreden en hoop dat de resultaten nog beter worden na veelvuldig en consequent gebruik

PetraJeanne 29-05-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Werkt goed en vlot. Supergemakkelijk dat je aan het knipperlicht ook ziet wanneer de lamp goed op je been staat (of niet dus ;-)

Wendela78 24-04-2020

Doet niks bij mij ondanks lichte huid/donker haar

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Na 4 behandelingen oksel, benen en bikini geen enkele haar minder. Terwijl mijn huid en haartype zeer geschikt zouden moeten zijn.

Hanaa 08-04-2020

Huiduitslag

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Hallo,Heb 3 weken geleden gekocht en heb huidirritatie na gebruik bij mijn onderbenen,dagje later rode jeukende bultjes stand lager gezet nog altijd,stand1/2 nog proberen anders stoppen,oksels gaat het nog,het is niet geschiktvoor iedereen,jammer

Jules82 06-03-2020

Verrassend tevreden

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Makkelijk en licht te hanteren. De gewenste intensiteit kan makkelijk aangepast worden. Ik doe er mijn oksels, benen en bikinilijn mee. Na het tweede gebruik merkte ik opmerkelijk minder haartjes op. Ik heb zwarte haren op mijn benen dus die vallen goed op. Voordien moest ik zo goed als wekelijks epileren wou ik volledig haarvrij blijven. Nu zitten er telkens 2 weken tussen de behandelingen en heb ik amper haartjes die ik moet epilieren. Dus ben best blij met dit resultaat.

Alexia2997 24-11-2019

Magnifique ! Mais ne fonctionne pas toujours...

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Depuis 4 mois j’ai le Lumea !
J’ai vu des les premières semaines une différence magnifique !!!
Malheureusement... parfois il bug ! Je le laisse sur ma jambe avec le bon numéro de température et le laser ne s’active pas... je dois donc attendre, parfois ça prend 10min, pour que le laser s’active...

C’est une super machine !! Mais elle ne fonctionne pas encore très bien !

A. De Vries 19-11-2019

Werkt prima

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Inmiddels heb ik dit apparaat 10 maanden en ben er erg tevreden over. Na de eerste drie keer zie je duidelijk verschil en inmiddels heb ik amper nog ongewenste haargroei. Het neemt even tijd maar dan hoef je er ook weken niet meer aan te denken. Het bijgeleverde scheerapparaat je is prettig in gebruik.

Anoniem 21-10-2019

Eenvoudig en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips Lumea Essential SC1992

Voorheen wekelijks scheren, nu volgens de App de Lumea gebruiken en geen haartjes meer, geen kans op snijwonden. Een aanrader. Voor de benen heb je wel wat tijd nodig, maar als je denkt aan het blijvend resultaat, neem je met plezier de tijd ervoor.