Rio Iphr

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rio Iphr op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

samwel86 20-05-2013
Geschreven voor: Rio Iphr

Gekocht voor me moeder vanwege de duurzaamheid bij een Ontharingssalon.

Me moeder vindt het gebruiksvriendelijk apparaat, zat een dvd bij en legt alles uit hoe je ermee moet omgaan, resultaat moet ze nog merken, bijna overal te gebruiken voor de lichaamsonderdelen, en kosten besparend.

Me moeder gaf als advies mee om het uit te proberen en zelf te beoordelen.

Saskia123456 02-12-2012
Geschreven voor: Rio Iphr

Eerste resultaten zijn bevredigend. Voordeel is het grote behandelingsoppervlakte daardoor wel beperkt bruikbaar voor het gelaat. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Duidelijke handleiding. Kortom prima product.

sandra1971643331 04-06-2012
Geschreven voor: Rio Iphr

Ik heb de rio 8000 hair remover sinds April in mijn bezit. Ben er meteen mee aan de slag gegaan. Mijn moeder had haren boven haar lip. Die hebben we 1 × geflits de reductie 80%. Onder haar kin was een beh. genoeg. Reden om de aanschaf positief te noemen. bij de benen hadden we na een beh. al een reductie van 50%. Bij mijzelf pas 20 % minder beharing. Dat komt ook wel goed alleen iets vaker flitsen. De benen hebben ons zo'n 299 flitsen gekost. Het apparaat werkt fijn je kunt aan een stuk doorgaan. Nadeel als je zou stoppen heb je 3 flitsen nodig om het apparaat weer in de goede stand te zetten. Soms is het lastig om de censoren contact te laten maken met de huid vooral op het scheenbeen. Oefening baart kunst. Als je overweegt er een te kopen succes Sandra

liath 06-11-2012

Als je de gebruiksaanwijzing goed leest, dan zie je dat je het apparaat niet in je gezicht mag gebruiken.
En bij mij is het helaas het geval dat bij mij het apparaat snel weer begint te flikkeren het (oranje lampje) en dan doet hij niets meer, dus een half been en hij geeft het op, ik zet hem dan uit en na c.a. 5 minuten weer aan, maar hij blijft dan toch knipperen.
Dus kan nog niet veel positiefs zeggen over het apparaat.