Liebherr IG 1624 Comfort - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
100 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IG 1624 Comfort op Kieskeurig.nl.

7,3

Dhr. Brienen 05-11-2019

imbouw diepvries

Geschreven voor: Liebherr IG 1624 Comfort

Oude vriezer ging stuk!!!
Na goed advies van de dealer voor een liebherr inbouwvriezer gekozen. Deze werd snel geleverd, en vakkundig ingebouwd door de verkoper.
Ik was sinds het voorjaar al bekend met een liebherr diepvries kast.
Beide vriezers zijn degelijk van kwaliteit en geruisloos.
Super te vrede dus!!!!!

Pluspunten

• goede imbouwbeschrijving
  • snelle levering

Minpunten

• kan er nog geen benoemen

Liebherr diepvrieskast prima keus 10-09-2019

bedieningsgemak

Geschreven voor: Liebherr IG 1624 Comfort

Het bedieningsgemak en de geluidsloze motor en de prettige bijkomstigheid het erg lage energieverbruik wat de weliswaar hoge aanschafprijs in de komende jaren zichzelf terugverdient.

Pluspunten

• bijzonder laag energieverbruik
  • Geruisloze koelaggregaat

Tino B. 10-11-2019

snel ijsvorming

Geschreven voor: Liebherr IG 1624 Comfort

Vriezer was aangesloten en na 2 dagen was er al een grote hoeveelheid ijsafzetting boven de 1e lade. Moest gelijk met veel moeite ijs eraf halen. Nu moet ik bijna wekelijks het ijs eraf halen. Vind dit eigenlijk niet kunnen voor zo'n duur apparaat. Jammer dat het geen nofrost systeem heeft. Verder geen op- of aanmerkingen

Minpunten

• Snel ijsafzetting bovenin
  • geen softclose deur

Thijs 09-07-2019

Smartfrost????

Geschreven voor: Liebherr IG 1624 Comfort

Gekocht vanwege de suggestie dat er nauwelijks sprake van aanvriezen zou zijn.
Blijkt dat het aanvriezen zo snel gaat dat de bovenste lade binnen twee weken vast komt te zitten!

Minpunten

• Vriest veel te snel aan
Officiele reactie van Liebherr 11-07-2019

Beste Thijs,

SmartFrost betekent dat de rijpvorming op de producten wordt verminderd, maar de vrieskast zal nog steeds af en toe handmatig ontdooid moeten moeten. SmartFrost betekent ook dat het reinigen en ontdooien sneller makkelijker gaat en dat de vrieskast flexibel is in te delen.

Rijpvorming ontstaat doordat vocht uit de warme lucht of warme producten zich afzet op de koudste delen van de vriezer. Rijpvorming is dus een natuurkundig verschijnsel, dat niet te voorkomen is. Wel kunt u, door uw vriezer goed te gebruiken rijpvorming beperken. De volgende punten zijn hierbij van belang:

• Open de vriezer niet onnodig of onnodig lang en zorg dat de deur goed wordt gesloten;
• Leg nooit warme producten in de vriezer, laat ze eerst afkoelen;
• Een volledig gevulde vriezer heeft minder last van rijpvorming dan een lege of half lege vriezer;
• Zet de thermostaat niet onnodig koud. Een temperatuur van –18°C is voldoende om uw producten veilig te bewaren;
• Zorg voor voldoende ventilatie via de plint van de keuken en via de bovenzijde van de kast.

Bent u van mening zijn dat er ondanks bovenstaande punten toch sprake is van overmatige ijsvorming? In dat geval kunt u het beste even contact opnemen met onze serviceafdeling via telefoonnummer 0297-239955.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr