Bosch Serie 6 GIV21AD30 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIV21AD30 op Kieskeurig.nl.

HendrideVries 18-01-2018

Fijne vriezer, vooral de bigbox is makkelijk!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Fijne vriezer, door de scharnieren sluit de deur stil, en sluit daardoor altijd goed. Alarm piept wanneer de deur open blijft staan.

Pluspunten

• Goed in te stellen

Vriends 06-12-2020

3 lades diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ideale diepvries voor in de keuken, voor brood en andere dagelijkse benodigdheden

Fons 02-10-2020

Super vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede vriezer met weinig tot geen ijsvorming. Snel invriezen geen enkel probleem en geen vriesdode producten! Eenvoudige bediening. Absolute aanrader!

Ton Almere 02-10-2020

Energiezuinige vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de focus op energiebesparing heeft deze vriezer dikke isolatiewanden meegekregen. Enerzijds dus energiezuinig en anderzijds hierdoor minder opbergruimte. In het verleden hadden we een zelfde model maar dan met 4 laden/dunnere wanden/meer opbergruimte. Wat is nu voordeliger? Meer laden/meer opbergruimte/iets meer energieverbruik versus minder laden/minder opbergruimte/minder energieverbruik. Wanneer de motor aanslaat is een lichte brom hoorbaar. Monteur is langsgeweest en geeft aan dat dit normaal is. Heb ik bij de vorige vriezer nog nooit gehoord. Dat blijft vreemd.

Fam. Meuter 02-08-2020

net even groter dan een standaard vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne vriezer om in de keuken te hebben.

PHazelebach 09-07-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer is voor ons perfect. De BigBox is ruim voldoende voor de grotere producten. De andere lades zijn precies goed.

Roseboom 20-04-2020

Ruime lades

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Geen enorme vriezer maar toch 3 ruime lades waar je ontzettend veel in kwijt kunt. Doordat een van de lades een stuk groter is dan de andere kun je daar bijvoorbeeld bakken goed in kwijt. Ideaal om bijvoorbeeld onder een oven te plaatsen, waardoor de oven op een heel fijne werklhoogte komt te zitten. Fijn dat er een piep klinkt wanneer de vriezer te lang open staat.

Pluspunten

• Zeer ruime lades
  • Energiezuinig

Hill 25-02-2019

Tevreden maar...........

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Als gebruiker ben ik tevreden over mijn depvriezer. Maar de lades twee en drie zijn eigenlijk te klein in de breedte. Deze lades hou ik steeds in mijn handen omdat ze erg gemakkelijk uit de kast komen. Met name lade drie valt er snel uit.