Bosch Serie 6 GIV21AD30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
rechts
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIV21AD30 op Kieskeurig.nl.

HendrideVries 18-01-2018

Fijne vriezer, vooral de bigbox is makkelijk!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Fijne vriezer, door de scharnieren sluit de deur stil, en sluit daardoor altijd goed. Alarm piept wanneer de deur open blijft staan.

Pluspunten

• Goed in te stellen

Fam. Meuter 02-08-2020

net even groter dan een standaard vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Een fijne vriezer om in de keuken te hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

PHazelebach 09-07-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

De vriezer is voor ons perfect. De BigBox is ruim voldoende voor de grotere producten. De andere lades zijn precies goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Roseboom 20-04-2020

Ruime lades

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Geen enorme vriezer maar toch 3 ruime lades waar je ontzettend veel in kwijt kunt. Doordat een van de lades een stuk groter is dan de andere kun je daar bijvoorbeeld bakken goed in kwijt. Ideaal om bijvoorbeeld onder een oven te plaatsen, waardoor de oven op een heel fijne werklhoogte komt te zitten. Fijn dat er een piep klinkt wanneer de vriezer te lang open staat.

Pluspunten

• Zeer ruime lades
  • Energiezuinig

Hill 25-02-2019

Tevreden maar...........

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIV21AD30

Als gebruiker ben ik tevreden over mijn depvriezer. Maar de lades twee en drie zijn eigenlijk te klein in de breedte. Deze lades hou ik steeds in mijn handen omdat ze erg gemakkelijk uit de kast komen. Met name lade drie valt er snel uit.