Bosch Serie 6 GIN31AC30 - Reviews

Energiebesparing
Deurscharnieren
links
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIN31AC30 op Kieskeurig.nl.

Gerard 18-07-2020

Prima vriezer van goede kwaliteit en superstil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Bovenste vak heeft deur ipv lade. Een lade heeft achteraf de voorkeur.
Let bij aankoop van koelkasten en vriezers op er zelfsluitende of softclose scharnieren zijn gemonteerd [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Léon 06-07-2020

Ruime vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Een ruime vriezer met veel opbergvakken. De vriezer is stil. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John 21-06-2020

geluidsarme koelkast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

deze Bosch inbouwkoelkast is geluidsarm heeft een fijne hydroFresh groentelade waarin groente en fruit echt lang vers en knapperig blijft. Een aanrader!

Pluspunten

• hydroFresh lade
  • flessenrek

Anoniem 27-11-2019

Fijne diepvries met veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Wij hebben een koelkast in combinatie met deze vriezer in onze keuken geïnstalleerd en zijn heel blij met deze producten. De diepvries biedt veel ruimte en ook het alarm is handig, zeker aangezien het soft-close mechanisme van de deur vrij strak staat en daardoor niet altijd de deur goed sluit (je moet de deur een goede zet geven wil hij hem helemaal sluiten). Dit zou ook het enige minpuntje zijn wat ik kan benoemen. Het is ook een kwestie van gewenning [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-10-2019

Matige vriezer door afslaan geluid.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Dit is onze tweede vriezer, nadat we een vriezer met veel problemen hebben gehad.
De vorige heeft een nieuwe compressor en nieuwe software gehad.
Zelfs een nieuwe deur.
Nu een tweede nieuwe vriezer gekregen.Het afslaan is nog steeds niet goed,maar minder geluid dan de eerste.
Na alle bezoeken is dit blijkbaar het beste resultaat.
We doen het er maar mee. Zie alle reparatiebonnen bij jullie bekend.
Kortom geen perfekte vriezer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Raijmond 04-09-2018

Zorgeloos en betrouwbaar.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Deze Bosch diepvriezer is ter vervanging van de vorige Bosch diepvriezer. Aangezien wij iets meer capaciteit wilden, qua inhoud, is onze vorige Bosch diepvriezer vervangen na 16 jaren probleemloos gewerkt te hebben. De oude diepvriezer is naar de volgende eigenaar. De nieuwe diepvriezer is gemakkelijk te bedienen en na het instellen van de temperatuur in bedrijf gegaan. Vereist verder geen enkele actie. De diepvriezer is netjes afgewerkt en heeft een handige indeling. De diepvriezer is stil en functioneert zonder dat hij op enige wijze opvalt. Met de huidige verlichtings mogelijkheden (led) zou verlichting in de lade, na opening van de lade, mogelijk nog wel een verbetering kunnen zijn. Een sensor en ledlampje zouden toch onder de drager van de lade erboven moeten passen.

EdRaket 16-10-2016

Stille kracht

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN31AC30

Net nieuw geplaatst, lijkt me een prima diepvrieskast. Lekker ruime lades, erg stil en voldoet helemaal. NoFrost systeem moet ik nog ervaren.