Smeg PLA6442X - Reviews

• Slecht

Jan 01-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Nooit meer een SMEG vaatwasser

6,4
Heb twee SMEG vaatwassers gekocht voor een woning die slechts incidenteel wordt gebruikt. Vond de machines mooi qua vormgeving, maar technisch blijken ze een ramp. Na 3 jaar laag gebruik, heeft eerst de ene machine het definitief opgegeven, en enkele weken later de andere. Waterlek dat tevens het moederboard van de electronica verwoest, dat soort dingen kosten qua herstel meer dan een nieuwe vaatwasser.

hajov 07-08-2015 Product jaar of meer in bezit

5,4
Net buiten de garantieperiode hadden we al lekkage. Zelf het ding maar op de kop gezet en er was een rubber slang losgeschoten.
De kwaliteit van de machine is waardeloos. Veel plastic van lage kwaliteit. De onderste sproeiarm doet het nu alleen maar vanwege de ruime hoeveelheid tirewraps die er omheen zit.
Na drie jaar zijn we nu op zoek naar een nieuwe machine en dat wordt zeker geen SMEG.

Ap.de 06-04-2013 Product jaar of meer in bezit

Binnen drie jaar gaat de SMEG PLA6442X bij ons eruit. Of het aan het model ligt, of dat het een maandagmorgenmodel is weten we niet. Binnen 1 jaar hadden we de monteur over de vloer (gelukkig binnen garantieperiode). Een jaar later weer, met lekkage (rubbers zaten niet goed, onderdeel van binnen niet goed). Nu buiten de garantieperiode. :-( Er blijft ook een foutmelding staat (Err07), die aan zou geven dat de SMEG zijn waterinname niet kan meten.

De vaat blijft nu ook nattig en komt er niet goed schoon uit. We zijn er wel klaar mee. Snel een Siemens gekocht vandaag.