Miele G 5880 SCVi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 5880 SCVi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

keijser18 31-01-2014
Geschreven voor: Miele G 5880 SCVi

wat een heerlijke machine, hadden hiervoor een whirlpool...deze kwam als beste uit de test..nooit meer dus. daarvoor ook een Miele. Dit is kwaliteit. alles is degelijk en goed aan deze Miele en misschien wat lux maar heerlijk de verlichting binnen in. Alle mogelijke spullen kunnen erin. Ik raad het iedereen aan. Let niet op de testen van de consumentenbond want daar geeft de prijs de doorslag maar niet de ellende van de kwaliteit ! Liever iets meer geld besteden en heel lang plezier. Dus koop een Miele machine

Jpurmer 27-09-2013
Geschreven voor: Miele G 5880 SCVi

Mooie machine. Auto-open functie is handig, evenals de led-verlichting. Ik ben absoluut niet te spreken over de droogkwaliteit. We moeten de vaat altijd nadrogen met een vaatdoek. We hebben gezin met 2 jonge kinderen, dus wat plastic servies. Dat is altijd nat, maar ook porselein en pannen zijn nat. Monteur is al langs geweest en heeft droogtijd verhoogd, maar het is nog steeds niet goed.

Absolute afrader voor deze prijs.

Liz56 08-07-2012
Geschreven voor: Miele G 5880 SCVi

Na jarenlang een Miele te hebben gehad koos ik voor een AEG. Foute keuze en na drie weken heb ik de AEG omgeruild voor deze Miele.
En hoewel ik deze machine pas een week heb, ben ik nu al razend enthousiast.
Pluspunten:
De vaat wordt erg schoon en de machine droogt goed en daar gaat het toch om bij een vaatwasser.
De machine is erg handig ingedeeld en de rekken hebben allerlei handigheidjes om de vaat nog beter te verdelen.
Het bestekrek bovenin de machine is zoveel beter dan een korf onderin. Het bestek wordt blinkend schoon, zonder vlekken en dat was bij mijn vorige machines wel anders. Bovendien houd je een zee van ruimte over in het onderrek.
Verder is de machine redelijk stil en zijn er voldoende programma's. Een ander voordeel is dat het zoutreservoir in de deur zit, dus geen geknoei meer, want dit is zoveel gemakkelijk dan een reservoir op de gebruikelijke plaats onder in de machine.
De rekken, zowel boven als onder, lopen ongelooflijk soepel en de deur is vederlicht.
De verlichting in de machine is erg handig.
En als klap op de vuurpijl zit er een 'Auto-Open" functie op. Dat betekent dat de deur van de machine automatisch opent en op een kier gaat staan zodra het programma is beëindigd. Super functie, want de vaat kan alvast uitwasemen en drogen.
Minpunten:
Jammer dat je nergens de resttijd van de programma's kunt aflezen.

Ralph136 02-09-2011
Geschreven voor: Miele G 5880 SCVi

Topapparaat! Erg ruim van binnen; voor wijnglazen, pannen etc. Vaat is nog nooit zo mooi schoon geweest (in vergelijking met de Siemens die we hiervoor 6 jaar hadden). Ledverlichting is ook super.

lingen123 11-07-2011
Geschreven voor: Miele G 5880 SCVi

matige kwaliteit - hard water geluid bij opstarten en afsluiten van wasprogramma - ook na bezoek monteur
is het geluid weer retour gekomen - zou aan de rubbers liggen - oplossing is het bekende kluitje in het riet - ook het uitszetten van de zoutnavulling
in het programma staat niet in de handleiding dien je voor met Miele te bellen - ook het wasresultaat is matig - geen aanrader deze machine - teveel betaald voor een matig presterend product