ETNA TFI8018RVS - Reviews

• Slecht
  • Slecht

pawel_1983 25-07-2015 Product jaar of meer in bezit

2,6
wat een waardeloze ding is deze vaatwasser koop dat ding nooit maak slecht schoon slecht droog bovenste rek is al los en valt uit elkaar

Plafundum 19-12-2012 Product jaar of meer in bezit

3,8
Ik kan mijn oude review niet updaten. Dan maar een nieuwe. Na 2 jaar kan ik het volgende melden: Koop dit ding niet. Frustrerend. Maakt veel herrie, onhandige indeling ... en na 1 jaar zit er de hele tijd een soort aanslag op de vaat, vooral als het een beetje aan de rand zit. Alles geprobeerd: zout, glansspoelmiddel. Enige dat helpt is om ongeveer iedere 4e wasbeurt op 'intensief' te draaien. Ja, daar kocht ik hem nu net niet voor.

Ik mis mijn oude Bosch uit 2002, die nu vrolijk bij de buurvrouw staat te draaien.

CPA34 21-05-2012 Product paar dagen in bezit

5,5
Deze machine gekocht na een tweede defect aan een circulatiepomp van onze bauknecht vaatwasser binnen 6 jaar tijd.
De machine wast goed maar droogt slecht ( met name kunsstof).
De indeling is zoals al aangegeven waardeloos. De manden/rekken zijn dermate dat er geen glas fatsoenlijk kan blijven staan en zijn 1/3e kleiner dan onze vorige machine...
Wij gaan hem omruilen.

Plafundum 19-07-2011 Product paar weken in bezit

---------- update review, 19-07-2011 ----------
De mensen van de Etna zijn (na wat zeuren van mij) toch langs geweest en we zijn vriendelijk en goed geholpen. De brom van het verwarmen is normaal. Misschien bij ons luider omdat de plint nog niet in de keuken zit. Zou kunnen, maar ben er niet gerust op. Tevens zou de vaatwasser te heet worden omdat hij te strak gemonteerd is en zijn warmte niet kwijt kan. Dus is hij 5 mm naar voren gezet. Vaag, maar we gaan het zien.

Wegens de nu goede service ben ik niet meer zo ontevreden maar aanraden doe ik de vaatwasser nog niet.

---------- 1e review, 16-07-2011 ----------
Na 2 dagen was het apparaat al kapot, gaf een error-code en een vreemde brom. De firma Etna wilde pas iemand sturen na 4 weken, op een gloednieuw apparaat dat na 2 dagen al niet goed meer werkte!

Verdere ervaringen zijn ook niet positief;
De bovenla is erg onpraktisch ingericht, je kan er weinig kopjes en glazen in kwijt.
De beide lades zijn erg gammel: Schuiven moeilijk in en uit de vaatwasser en voelen niet stevig.
Het wasresultaat is erg matig: In het midden van het apparaat wordt de vaat wel schoon maar aan de buitenkant niet.

Positief is dat het apparaat wel vrij stil is.

Ik heb mijn leverancier gemeld dat ik het niet accepteer, ik beroep mij op niet goed geld terug.

Een echte afrader!

Poelenco 04-10-2010 Product paar weken in bezit

5,8
Wij hebben deze vaatwasser bij onze nieuwe keuken gekocht. Hij wast goed schoon en het geluid is echt minimaal. Alleen valt de indeling erg tegen, ook zijn de manden erg klein (vooral in vergelijking met onze vorige van Whirlpool). Dus dit is wel een aandachtspuntje!