ETNA VW647RVS - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
47 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW647RVS op Kieskeurig.nl.

Gee 27-08-2020

niet tevreden met indeling

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Niks past goed. Ik heb normaal grote dinerborden. Niet extra groot of zo, maar in deze vaatwasser kan ik ze niet allemaal kwijt. Zet ik deze borden in de achterste rij onderin, dan passen ze alleen goed daar waar de bestekkorf niet is. Naast de bestekkorf is het proppen. Wil ik vervolgens gewone ontbijtborden op de voorste rij naast de dinerborden zetten, past dat ook weer niet. De enige oplossing is rijen vrijlaten en ze om en om zetten. (maar zo is de vaastwasser wel erg snel vol) Vervolgens is de bestekkorf een onding. Er past (in mijn ogen) weinig in. Gebruik ik het deksel ervan niet, kan ik weliswaar meer kwijt, maar dan valt het bestek alle kanten op, omdat de grotere ruimte in het midden te ondiep is en de diepere zijkorfjes zijn zo krap dat ze na 4 messen/lepels/vorken ook vol zijn. Ook op de bovenste rij kan ik mijn glazen en mokken niet goed kwijt. Ze zijn te hoog of te breed om netjes op de daarvoor aangegeven plek (volgens het boekje) te passen. Is de onderste rij vol met servies, kan ik bijv. niet de bovenste rij eruit halen, zonder dat de onderste mee moet. Is de onderste rij vol, dan vaak is de hele korf/lade te zwaar om makkelijk en zonder kiepen terug de vaatwasser in te glijden. Die moet ik dan met beide handen vasthouden en naar achteren schuiven, anders loopt hij van de rail af. Ik heb echt geen bijzonder servies of glazen en had in mijn vorige oude vaatwasser dan ook totaal geen problemen. Echt handig vind ik deze vaatwasser dus ook niet. Ik heb hem pas sinds 3 weken. Sindsdien zoek ik nog steeds naar een goede en makkelijker manier om de vaatwasser in te ruimen. Ik heb nog hoop. Daarom dat ik ook geen onvoldoende geef, maar een mager zesje.

Pluspunten

• wasresultaat
  • diverse wasprogrammas

Minpunten

• indeling glazen/borden
  • te krappe/ondiepe bestekkorf

Officiele reactie van Atag 28-08-2020

Beste Gee,

Bedankt voor je eerlijke mening. Ik zal je feedback binnen de afdelingen communiceren. We streven er naar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Ik hoop dat je spoedig een juiste manier hebt gevonden zodat je toch kunt genieten van de wasresultaten.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Joost 16-07-2020

Ongekende snelle levering

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

Na een kleine studie bij Etna een medewerker benaderd om te horen of mijn keus als leek de juiste is. Even gestoeid met de typenummers en de vele uitbreidingen gekozen om de VW647RVS aan te schaffen. Binnen 3 werkdagen na de bevestiging kon ik beginnen aan de installatie. Aangezien ik geen keukenmonteur ben keek ik hier wel tegenop. Achteraf gezien een piece of cake. Installatie d.m.v. de handleiding is net als LEGO. Kind kan letterlijk de was doen.
Nu een maand in gebruik en ben tevreden over dit product.
Heb al meerdere kennissen en vrienden over ETNA/PELGRIM/ATAG verteld en weet zeker dat er onder mijn vriendenkring ook goederen aangeschaft gaan worden bij jullie.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 17-07-2020

Beste Joost,

Ik waardeer je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.
Veel plezier van je weloverwogen keuze. Zo heerlijk comfortabel kan duurzaam zijn.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Familie Cairo 19-11-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: ETNA VW647RVS

De vaatwasser is heel makkelijk in gebruik.
Is redelijk geluidsarm.
De vaat komt prima schoon eruit.

Pluspunten

• Handige machine
  • Geeft een prima resultaat

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, bedankt voor deze mooie review en waardering. Leuk om te lezen dat jullie gekozen hebben voor ETNA inbouwapparatuur. Héél veel plezier met jullie nieuwe keuken! Groet, Femke Webcareteam ETNA