De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW939N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.E. van Duijn 29-03-2024

Deze moet je hebben!

Geschreven voor: ETNA VW939N

Wij wilden graag uitsluitend ETNA apparatuur in onze keuken, omdat naar onze mening de innovatieviteit en kwaliteit die je bij ETNA krijgt voor wat je ervoor betaald met kop en schouders boven de andere merken uitsteekt.

Voor onze nieuwe keuken hebben we de VW939N vaatwasser geselecteerd. We vonden het belangrijk om zo veel mogelijk ruimte (couverts) in de machine te hebben, een bestekla (in plaats van een mandje), stil in gebruik en een droge vaat na afloop. De VW939N voldeed het beste aan deze wensen.

We hebben de machine nu een maand of 6 en zijn er zeer over te spreken. Op de nachtstand is de vaatwasser bijzonder stil, we kunnen makkelijk al onze vuile vaat van de dag erin kwijt. De vaat is eigenlijk altijd mooi droog, met uitzondering van soms nog wat vocht op kunststof bakjes.

Wat ons betreft heeft ETNA met deze vaatwasser zijn reputatie overtroffen.

Pluspunten

• 16 couverts
  • stil (37dB op nachtstand)
  • automatische deuropener
  • bestekla met extra sproeiarm
  • verlichting in kuip

Minpunten

• geen halve belading

g**********@g******** 15-03-2024

Erg blij mee

Geschreven voor: ETNA VW939N

Geweldige solide vaatwasser erg stil en was en droog programma is schoon en droog veel beter. Meer dan mijn oude Etna die ik ook al 5 jaar heb gehad.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Droge vaat
  • Erg stil

Minpunten

• Nog niets

j******@k********** 21-02-2024

Stil in gebruik

Geschreven voor: ETNA VW939N

Fijne ruime vaatwasser met bovenlade voor het bestek.
Is stil in gebruik, en super schone vaat, kortom tevreden met mn nieuwe vaatwasser.

Pluspunten

• Schone vaat
  • Ruim

Pia 25-10-2023

Aanrader, beloofd niets te veel

Heerlijke stille vaatwasser.
Ruime keus aan programma's
Onwijs praktische indeling,zelf in te delen

Pluspunten

• Stil
  • Ruime keus aan programma's
  • Inklapbare rekjes
  • Grond verlichting aan stand

Minpunten

• Nog niet ontdekt

JK Stiens 26-07-2023

Service

Geschreven voor: ETNA VW939N

In het najaar van 2022 kregen we onze eerste vaatwasser. Een ETNA VW738M. Die vaatwasser was geleverd als onderdeel van een nieuwe keuken. Maar de deur/het front was te zwaar voor de vaatwasser deur, waardoor deze ver naar voren openging. Uit eindelijk is in overleg met de keuken leverancier en Etna besloten, met bijbetaling, een andere vaatwasser te leveren. Dat is de ETNA VW939N geworden. Deze is een week terug geïnstalleerd en werkt prima. De deur kan nu op een kier geopend. Ook ervaren wij meer ruimte in de vaatwasser, door een andere indeling in de drie korven (inclusief een lade voor bestek). We kunnen nu gemakkelijker en meer vaat in de vaatwasser. Verder is de vaatwasser stiller in gebruik. We zijn tot nu toe blij met deze vaatwasser.
Eigenlijk zou je met je vaat vooraf moeten kunnen testen welke vaatwasser het beste bij je past.
Een ETNA is voor ons een aanrader.

Pluspunten

• Indeling
  • Ruimte.
  • Stil in gebruik
  • Bestekla onderdelen verschuivenbaar.

Minpunten

• indeling van de bestekla

Officiele reactie van Atag 28-07-2023

Beste heer / mevrouw Stiens,

Wat vervelend om te lezen dat er wat problemen zijn geweest met jouw eerste ETNA vaatwasser en deze omgeruild moest worden. Gelukkig bevalt het nieuwe model je wel goed!

De ruime indeling en het lage geluidsniveau tijdens gebruik zijn echte pluspunten. Ook blijft de deur nu gewoon op een kier staan.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je veel plezier toe van jouw nieuwe vaatwasser!

Suzan
Webcare ETNA