ETNA VW149AZT - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
49 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW149AZT op Kieskeurig.nl.

5,3

Richard 26-06-2020

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: ETNA VW149AZT

Ondanks dat deze vaatwasser erg goedkoop was doet hij het zeer goed! Wast zelfs in ECO mode alles goed schoon.

Pluspunten

• prijs
  • zuinig

Officiele reactie van Atag 29-06-2020

Beste Richard, Bedankt voor het plaatsen van je review. En fijn om te lezen dat je tevreden bent over de vaatwasser VW149AZT. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijk groet, Chantal webcareteam ETNA

Hjvw 14-03-2020

Etna 149azt

Geschreven voor: ETNA VW149AZT

Wast heel goed schoon.maar maakt extreme veel herrie. Monteur van etna bij geweest .die vindt het normaal.had zelf een Bosch en die was inderdaad heel stil met wassen.

Officiele reactie van Atag 16-03-2020

Beste Hjvw,

Bedankt voor het plaatsen van de review. Vervelend te lezen dat de vaatwasser niet aan je verwachtingen voldoet. Het inruimen en goed plaatsen van de vaat in de vaatwasser kan ook ( soms) bepaalde geluiden wegnemen.

Webcareteam ETNA

evy 08-04-2019

drama

Geschreven voor: ETNA VW149AZT

uitgekozen omdat het gewoonweg een goedkope vaatwasser is. Na de eerste wasbeurt meteen spijt gekregen. Hij maakt een gigantisch lawaai en schoonmaken doet hij niet... Alle vaat blijft ook zeiknat als hij klaar is... oke.. het is een goedkope vaatwasser, maar ik had er dan nog liever meer geld in gestoken...

Minpunten

• maakt niet schoon
  • alles blijft nat
  • maar heel veel herrie

Officiele reactie van Atag 09-04-2019

Beste Evy, vervelend te lezen dat deze vaatwasser niet aan je verwachtingen voldoet. Heb je hier over al contact gehad met onze klantenservice? Misschien is er een mogelijkheid tot een monteurs bezoek of een ander advies? Je kunt bellen met 088-8821803 of een mailtje sturen naar service@atagbenelux.com
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA