Siemens SN636X02IN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X02IN op Kieskeurig.nl.

Nicole27 13-05-2019

Ook wijnglazen kunnen erin

Geschreven voor: Siemens SN636X02IN

Het apparaat voldoet volledig aan de vereisten. Ik ben blij dat wijnglazen passen in de afwasmachine. Door de 3 standen van de bovenlader kunnen hoge glazen erin.

Raymond Meijer 17-12-2018

Zuinig en stil

Geschreven voor: Siemens SN636X02IN

Deze vaatwasser is zeer zuinig en stil en maakt alles perfect schoon. Ook zijn er zeer veel instelmogelijkheden.

simon86 27-07-2018

Ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X02IN

Ruime vaatwasser met voor alles een plek, van glazen tot aan de juslepel. in de eco stand zijn de plastic bakjes helaas niet altijd even droog maar dat is bij elke vaatwasser een probleem.

Zeer tevreden 07-02-2018

Fijne ruime vaatwasse

Geschreven voor: Siemens SN636X02IN

Ik heb bij Keukenconcurrent voor mijn nieuwe keuken 5 siemensproducten gekocht. Fijne bijkomstigheid is dat daardoor 5 jaar garantie krijg. Maar het belangrijkste is dat ik super tevreden ben. Alles werkt heel goed. De apparaten zijn heel esthetische en heel praktisch in het gebruik. de vaatwasser is lekker ruim.

Pluspunten

• estehetisch
  • ruim, praktsich

Minpunten

2 89 29-11-2017

tevreden door ervaring

Geschreven voor: Siemens SN636X02IN

keuken is 23-10-2017 geinstalleerd. Vaatwasser is zoals werd verwacht. Hopen dat hij lang meegaat. Vorige was ook een Siemens en altijd naar tevredenheid gefunctioneerd.