Siemens SN636X00AE - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
48 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X00AE op Kieskeurig.nl.

Harry 15-10-2019

Zuing en stil

Geschreven voor: Siemens SN636X00AE

Prima apparaat. Sommige programma's duren erg lang maar zijn wel zuinig. De ladevulling is niet erg royaal. Kleine bordjes zakken wat door het rek

Probeert u deze ook eens. 17-07-2019

Jammer dat inbouw diepte meer is dan bij oude machine

Geschreven voor: Siemens SN636X00AE

Zie Titel , maar verder mooie , net afgewerkte en goed werkende machine, uitgebreit programma , aanrader.

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen

Minpunten

• inbouw diepte

Anoniem 22-02-2019

Super tevreden

Geschreven voor: Siemens SN636X00AE

Nooit meer of bijna nooit op de hand afwassen wie wil dat nou niet en deze siemens doet het zelfs nog beter dan jij kan op de hand. Ook bij dit product van siemens weer erg tevreden geen aan of opmerkingen alles werkt naar bhoren

Adrie49 18-12-2018

heel blij mee

Geschreven voor: Siemens SN636X00AE

Ik ben zo ie zo een gebruiker van het merk Siemens. Daarom toen mijn Siemens vaatwasser na 13 jaar , veelvuldig gebruik , vervangen moest worden , was het niet moeilijk. De Siemens SN636X00AE werd het , wat een fijne vaatwasser , stiller als mijn vorige en jawel hij wast weer zeer goed af.