Siemens iQ700 SX677X06TN - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 SX677X06TN op Kieskeurig.nl.

hvvoorden 05-07-2017

zeer stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Deze inbouwvaatwasser is zoals beloofd zeer stil en zuinig in gebruik. Echter door de grote hoeveelheid aan optie is mij nu nog niet direct duidelijk welke stand het beste is voor de hoeveelheid vieze vaat. Vaak is de vaat niet 100% na toch een programma doorlopen te hebben van dik 2 uur. Ook merk ik dat de vaatwasblokjes niet helemaal opgelost worden. Ik ben nog niet tevreden over de aankoop

Pluspunten

• heel stil
  • erg zuinig
  • tijdsdisplay

Minpunten

• vaat is niet schoon
  • afspoelen vooraf is noodzakelijk

Cees25072019 25-07-2019

Perfect schoon en kunststof bekers goed droog

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Ik heb de Siemens vaatwasser SX677X06TN vorige maand laten installeren. Wij zijn erg tevreden over deze vaatwasser. Maakt perfect schoon! Handige lichtfunctie. En via app te bedienen en eventueel aan te passen. Echt een aanrader!

Erick1978 28-05-2019

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Makkelijk bedienbaar met de Home Connect App, zeer stil, energiezuinig en veel ruimte voor het servies en bestek.
Ik kan deze vaatwasser iedereen aanbevelen.
En hij is ook nog gewoon mooi van binnen...

dRobje 29-06-2018

Top vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Wij hadden hiervoor al een Siemens vaatwasser (inmiddels 14rjr oud), dus wij waren benieuwd wat er allemaal gewijzigd zou zijn. Het werd toch een complete verrassing.
Volledig digitaal met ondersteuning van WiFi. De WiFi hebben wij nog niet aan de praat gekregen. Kennelijk nog te moeilijk voor de samenwerking fabrikant en appbouwer.
Terug naar de vaatwasser. Uitstekende schoonmaakprestaties met een perfect droogresultaat. Wat ons het meest opvalt is de briljante indeling van de rekken. Je kunt werkelijk alles wegklappen, opklappen, neerklappen, combineren en naar hartenlust zelf indelen. Super apparaat.

Mees 12-02-2018

Slim apparaat voor schone vaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Sinds een paar dagen deze vaatwasser in huis. Het viel ons op dat het drogen in de automatische stand niet helemaal goed was gegaan. Dat kun je nog apart instellen. Wij hebben glansspoelmiddel in het apparaat gegoten en nu is het goed.

Verder stil apparaat en duidelijke keuzes op de bedieningsknoppen.

de bestekla bovenin vind ik niet geweldig, het lijkt of dat een mider schoon resultaat geeft dan een bak. ik heb van de vorige vaatwasser de bak bewaard voor de zekerheid maar nog te kort in gebruik om het goed te kunnen beoordelen.

Vosske 06-12-2017

TOP apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Zeer gebruiksvriendelijke, stille, energiezuinige vaatwasser. De tijdindicatie projectie op de vloer is erg handig om te zien hoe ver het programma is.

Voor het perfecte eindresultaat wel gebruik maken van apart glansspoelmiddel!

Jet66 27-11-2017

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Nu ongeveer 2 maanden in gebruik en echt heel blij met onze aankoop. Apparaat is echt super-stil en er kan enorm veel vaat tegelijk in. En zelfs dan is alles ook nog echt schoon. Alleen nog wel een heel klein beetje nadrogen nodig. Home-connect is ook handig, maar vooral leuk.

Leyla27 01-08-2017

Droogresultaat valt tegen en onhandige besteklade

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Bestek in de besteklade wordt niet schoon. Helaas werd er geen bestekkorfje bijgeleverd, dus we gebruiken nu de oude korf uit de vorige machine weer ook al past die niet helemaal. In deze korf wordt het bestek namelijk wel schoon.
De vaat wordt niet droog, ook niet wanneer de (duurdere) intensief drogen functie is ingeschakeld.
De machine biedt veel mogelijkheden, maar omdat de was- en droogresultaten in de meest intensieve stand ook al tegenvallen, gebruiken wij de eco, auto, glas, snel, vario speed plus standen helaas niet.

B.Segboer 07-07-2017

Stukje kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ700 SX677X06TN

Na een teleurstelling van een ander merk, gekozen voor een kwaliteitsproduct van Siemens. Heerlijk geluidsarm en makkelijk te bedienen. Gaan hier veel plezier aan beleven. Wast zeer schoon en is gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• kwaliteit
  • Gemakkelijk te bedienen en heerlijk stil