Siemens SX677X06TN - Reviews

A+++ energieklasse
tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
A+++

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leyla27 01-08-2017

Droogresultaat valt tegen en onhandige besteklade

Bestek in de besteklade wordt niet schoon. Helaas werd er geen bestekkorfje bijgeleverd, dus we gebruiken nu de oude korf uit de vorige machine weer ook al past die niet helemaal. In deze korf wordt het bestek namelijk wel schoon.
De vaat wordt niet droog, ook niet wanneer de (duurdere) intensief drogen functie is ingeschakeld.
De machine biedt veel mogelijkheden, maar omdat de was- en droogresultaten in de meest intensieve stand ook al tegenvallen, gebruiken wij de eco, auto, glas, snel, vario speed plus standen helaas niet.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

B.Segboer 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Stukje kwaliteit

Na een teleurstelling van een ander merk, gekozen voor een kwaliteitsproduct van Siemens. Heerlijk geluidsarm en makkelijk te bedienen. Gaan hier veel plezier aan beleven. Wast zeer schoon en is gebruiksvriendelijk

Pluspunten

• kwaliteit
  • Gemakkelijk te bedienen en heerlijk stil

hvvoorden 05-07-2017 Product paar dagen in bezit

zeer stille vaatwasser

Deze inbouwvaatwasser is zoals beloofd zeer stil en zuinig in gebruik. Echter door de grote hoeveelheid aan optie is mij nu nog niet direct duidelijk welke stand het beste is voor de hoeveelheid vieze vaat. Vaak is de vaat niet 100% na toch een programma doorlopen te hebben van dik 2 uur. Ook merk ik dat de vaatwasblokjes niet helemaal opgelost worden. Ik ben nog niet tevreden over de aankoop

Pluspunten

• heel stil
  • erg zuinig
  • tijdsdisplay

Minpunten

• vaat is niet schoon
  • afspoelen vooraf is noodzakelijk