Bosch Serie 4 SMV46CX05N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SMV46CX05N op Kieskeurig.nl.

8,9

De Bosch Serie 4 SMV46CX05N zorgt voor echt schone vaat. Deze inbouwvaatwasser reinigt met de HygiënePlus-functie namelijk op hoge temperatuur, zodat zelfs de meest vuile vaat toch goed schoon wordt. Sterker nog: 99 procent van de bacteriën wordt gedood. Als je een keertje haast hebt, schakel je natuurlijk de VarioSpeed-functie in. Hiermee verkort de vaatwasser de spoeltijd met maar liefst 50 procent. Fijne bijkomstigheid: dankzij de SilencePlus-inrichting en motorophanging is de vaatwasser extra stil met maar 46db. Het is maar goed dat je middels een rode ledspot op de vloer kunt zien of de vaatwasser nog bezig is.

Leonidas 01-01-2018

Verandering

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Diverse programma's geprobeerd maar in tegenstelling tot onze vorige machine vinden wij het bij het openen van de vaatwasser een natte bedoeling. Alle wanden van de machine zijn kletsnat. Vaat is wel droog mits je de kunststof delen niet aanraakt

Erik 18-02-2018

solide,duidelijke bediening,programma keuze,prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

prijs/kwaliteit zeer goed. veel positieve reviews en test van de consumentenbond uitstekend. zuinig niet alleen A++ maar ook in waterverbruik.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • verbruik
  • bediening
  • A merk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Tolsmaf 08-12-2017

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Wij hebben deze vaatwasser pas 2 weken maar bevalt nu al goed. Handige indeling en wast goed schoon. Wat opvalt is dat naast de vele mogelijkheden en programma’s de vaat droog is als het klaar is met een programma.

Sassie 23-07-2017

Fijne vaatwasser!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser nadat die van ons echt toe was aan vervanging. Wij zochten naar een goede vaatwasser maar ook wel naar een vaatwasser met een schappelijke prijs. Prijs kwaliteit moest aantrekkelijk zijn. Het duurde niet lang voordat we bij de Bosch uitkwamen. Nette vaatwasser, alles wat wij wilden en een nette prijs. Daarnaast gebruiksvriendelijk en een goede indeling. Inmiddels hebben wij hem een kleine maand in gebruik en zijn erg tevreden, hij draait ook vrijwel geruisloos en hij gaat automatisch uit als hij klaar is met draaien. Wij zijn erg tevreden!!

Pluspunten

• Voldoende mogelijkheiden
  • Geruisloos
  • Gaat automatisch uit na einde programma
  • Vaat is goed schoon en droog

Angela 05-07-2017

Ruime indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Ik had gedacht dat een A++ vaatwasser niet veel ruimte zou bieden, maar dat klopt niet. Ik kan er veel in kwijt. Je hoort hem nauwelijks. Het lichtje op de vloer is best wel handig, ook al vond ik het aanvankelijk maar overbodig. Het tabletvakje is ook slim bedacht. De geruite dekseltjes van de bestekmand kun je wegklappen, heel handig! Er zit een kort tekstje met uitleg boven de bedieningsknoppen. Zonder de gebruiksaanwijzing te lezen kon ik de machine aanzetten.

Pluspunten

• Gemakkelijk aan te aanzetten!

Vaatwasser bosch 25-06-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

De vaat wordt echt schoon en het geluid is een verademing vergeleken met de vorige machine. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bernard 08-06-2020

Fijne vaatwasser voor goede prijs

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Fijne vaatwasser, doet wat hij moet doen, vaat is schoon en droog en is stil in geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Machiel 29-04-2020

Goedekoop

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Hij is stil. Hij is gemakkelijk te bedienen
Maakt de vaat uitstekend schoon!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jantinus 28-03-2020

Bosch Op Herhaling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Nieuwe keuken, met natuurlijk weer een vaatwasser van meneer bos;
Even getwijfeld mbt inbouw in een method-keuken, maar na een eerder 7 jaar Bosch, vrijstaand, (en nog steeds werkend), de keuze gemaakt voor betrouwbaarheid. Nog maar kort in gebruik, maar met hetzelfde bedieningsgemak als de vorige. Een groot voordeel, geen leercurve. :-). Het gaat er natuurlijk om hoe het er uit komt... En ja, de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik eigenlijk niet merk dat er een nieuwe vaatwasser staat (behalve dan dat ik een recente factuur zie). Oja, en een lampje op de vloer... Dat heb ik onderschat bij mijn voorbereiding; ik zie nu niet meer de resttijd, (had ik een ander model moeten kiezen). Maar goed, hij/zij meldt zich als de vaat gereed is, dus al met al.... Gewoon Doorgaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hans 15-03-2020

Een top machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Een goede machine, maar dat mag ook wel met een goede recensie op de consumentengids. Dat was ook een voorname reden om deze te overwegen en na rijk beraad zelfs aan te schaffen.

Familie. Vd Ende 08-03-2020

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Maakt de vaat super schoon. Meerdere wasprogramma's te kiezen . Lekker stil als de vaatwasser aan staat.

• Meerdere wasprogramma's

Minpunten

• Bestekrekje kan maar op 1 plek

Anoniem 30-01-2020

Vaatwashulpje

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Zelfs mijn vrouw snapt hoe gemakkelijk de Bosch werkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vaatwasser 19-11-2019

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Heel blij ben ik met deze vaatwasser!
Makkelijk in gebruik en energie zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mariska 06-08-2019

Prima vaatwasser voor prima prijs!!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Een vaatwasser met veel opties!! Energiezuinig, variospeed waardoor je met een verjaardag even gauw een wasje tussendoor kan draaien, hij is stil in gebruik.
Verder veel opbergruimte in de couverts!!! Wij hebben een gezin met 4 kids en met 1 x draaien op een dag red ik het prima!

Pluspunten

• energiezuinig
  • stil
  • mooie prijs

Anoniem 21-07-2019

Innovatie doorgevoerd.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Mijn 12 jaar oude vaatwasser (eveneens bosch)was aan vervanging toe. Wat een veranderingen merk je dan. Een aparte starttoets waardoor de machine na de vastwas vanzelf uitschakelt. De eco toets. Een schone wasbeurt met minder water en stroom. De extra droog toets en instellingsindicaties. Een duidelijke verbetering ten opzichte van het vorige exemplaar. Innovatie ten top. Ik hoop nog lang plezier te hebben van deze nieuwe bosch.

c visser 22-02-2019

stil

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

goede machine allen het bestekkorfje zit op een heel verkeerde plek.daardoor niet een optimale belading in de onderste korf.bij onze vorige Boschvaatwasser de
smv63noo eu/25 kon je bestekkorfje op meerdere plaatsen zetten.dan was de belading voordeliger dan nu

Linda 26-10-2018

Goede vaatwasser, maakt alles goed schoon

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Goede vaatwasser, maakt alles goed schoon zelfs op kort programma en dat zonder eerst af te spoelen onder de kraan!

Wel jammer dat de plastic bakjes nog erg nat eruit komen ook als ik de knop indruk voor ' extra droog '

k lee 25-10-2018

vult makkelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

deze vaatwasser vult makkelijker dan mijn vorige. kan alles makkelijk een plekje geven. ook als ze wat dichter op elkaar zitten wordt het goed schoon. licht indicatie op vloer is wel makkelijk en veel keuze in programma's. plastic komt er niet helemaal droog uit maar dat is vanwege de eu eisen.

laroel 02-07-2018

Wast schoon maar is absoluut niet droog

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

De Machine wast schoon en is stil maar hij droogt slecht. Zelfs met de 'extra' droogfunctie. Onze oude vaatwasser droogde de kopjes en het plastic beter en deze was maar 4 jaar oud.

Ellis 24-06-2018

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SMV46CX05N

Geweldige vaatwasser ,geruisloos ,fijn met dat lichtje op de grond voor tijdinducatie, ook variospeed erg makkelijk