Bosch SMV24AX00E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV24AX00E op Kieskeurig.nl.

Vaatwasser 07-05-2021

Vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV24AX00E

Gekocht als silence vaatwasser. Maar wat een herrie. Helaas een miskoop.
Erg jammer dit.
Verder prima apparaat. Maar veel te hard geluid!
Speciaal omdat we beneden slapen echt gevraagd om een silence... maar helaas silence is verste zoeken..

Anoniem 02-05-2020

Mijn superfijne Bosch vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV24AX00E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superfijne vaatwasser! Wast keurig schoon en droogt ook goed. Ook eco programma, dus zeer zuinig. Bediening is eenvoudig, maar alle benodigde programma's zijn aanwezig. Juiste keuze geweest!

Hvdr 09-12-2018

Fijne vaatwasser, stil, goed ingedeeld

Geschreven voor: Bosch SMV24AX00E

Prettige vaatwasser, die stil en eenvoudig in gebruik is. De indeling van de korven /rekjes is goed en makkelijk bruikbaar

M.W. 30-04-2018

Behoorlijk stil

Geschreven voor: Bosch SMV24AX00E

Het apparaat doet wat het moet doen; de vaat wordt goed schoon. Maakt ook niet veel geluid. Helaas kun je het niet van tevoren programmeren zodat hij later start. Wel gaat het apparaat automatisch uit dus geen probleem als je hem aanzet voor je naar bed gaat. Prijs/kwaliteit is prima. Bemn er zeer tevreden mee

Pluspunten

• redelijk stil
  • goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Niet programmeerbaar naar later tijdstip
  • bestekbakje niet verplaatsbaar