Siemens iQ100 SN614X02AE - Reviews

tile-Max. belading
12 couverts maximale belading
Geluidsniveau
50 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ100 SN614X02AE op Kieskeurig.nl.

Ayse 24-10-2020

Slecht kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze vaatwasser net gekocht het is de grootste fout dat ik ooit heb gemaakt
De vaatwasser maakt zo veel geluid het lijkt wel een straaljagerzelfs visite vindt dit niet normaal
Ik had hier voor een siemens vaatwasser die 8 jaar oud was en zelfs die maakte niet zo veel geluid

Ik raad het niemand aan om deze vaatwasser te kopen
Nu moet ik leven met deze geluid tot deze vaatwasser kapot is
Ik had dit niet verwacht van siemens dat ze een zo slechte product maken en voor zo duur verkopen

Eefje 21-10-2020

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt goed schoon en is vrij stil. Ook het lampje wat op de grond schijnt is handig om te zien dat hij nog bezig is

Derksen 16-08-2020

Voordelige machine maar let op

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij kochten onlangs deze machine als vervanger voor de Siemens SL65560 die we sinds 1998 probleem hadden draaien.
Met deze aanschaf hopen we er weer 22 jaar mee door te kunnen.
Helaas komen we er nu pas achter dat de machine niet 1 op 1 gelijkwaardig is aan de oude.
Materialen zijn wat slapper geworden in de jaren.
Bij de inbouw kwamen we erachter dat de montage van de keukenfrontklep veranderd is.
Ook de plaatjes in de montage handleiding zijn niet 100% de waardheid.
Maar je komt er wel uit.
Maar het vervelenste is dat we dit model kozen op de specificaties en plaatjes van de Siemens Site.
Ook die plaatjes blijken helaas niet de waarheid.
Er is niets meer verstelbaar of omklapbaar met de rekken hoewel dat wel zo lijkt in de plaatjes.
De machine is onderin inwedig wat minder diep geworden,
waardoor onderuit stekende bordranden al snel tegen de sproeier aanlopen.
Ook duurt het ECO programma een kleine 2 uur (lekker eco)
Voorheen draaide we altijd het snelste en lichtste programma en die was in 30 min klaar!
We zijn nu wat zoekende welk programma voor ons het beste is.
De oude klep kon een klein stukje open blijven staan zodat de machine kon ontwasemen.
De nieuwe klep is zo strak dat deze net uit het rubber blijft staan en dus eigenlijk nog dicht is.
De vaat opzich, is prima schoon.
4 sterren ipv 5 door bovenstaande bevindingen.

Aschwin 06-07-2020

Degelijke, niet geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De iQ100 vaatwasser op dit moment zo'n 6 maanden in gebruik.
De vaatwasser is ruim genoeg van maat om de volledige dagelijkse vaat van 2 volwassen in 1x te verwerken (en soms de vaat van 1,5e dag).

De vaatwasser beschikt over voldoende programma's om uit te kiezen en wast altijd goed schoon. De vaat komt, m.n. bij de langste/heetste programma's droog uit de machine. Bij de korte/koudere programma's blijft er soms wat meer condens achter op de vaat.

De machine beschikt over sensoren om het bijvullen van zout & glansspoelmiddel aan te geven.

De machine is niet de meeste geruistloze, hoewel e.e.a. in onze keuken niet storend is. Mocht men echter een volledig open keuken hebben, dan zou ik investeren in een stillere machine.

Piet 25-07-2019

Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

Goed en degelijk apparaat, eenigste nadeel is dat de start uitstel maar 9 uur is.

Pluspunten

• Was super schoon

Minpunten

• Kan niet langer dan 9 uur start uitstel instellen

Jacobus1974 10-05-2019

Krachtige vaatwasser met blinkend resultaat!

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

Makkelijk in gebruik, mooi design en werkt prima! Echt een aanrader! Krachtig en maakt super schoon. Erg stil.

Rob en Annet 06-05-2019

Wast stil en schoon

Geschreven voor: Siemens iQ100 SN614X02AE

Een week in huis en bevalt prima. Vorige vaatwasser was ook een Siemens. Op advies monteur deze gekozen.