Bosch SBV46CX05N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch SBV46CX05N op Kieskeurig.nl.

A. Veldman 19-11-2020

Fijne vaatwasser met paar minpuntjes

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een stille goed wassende vaatwaser met uitgebreide mogelijkheden. De minpuntjes zijn dat de bestekbak uit 1 grote bak bestaat terwijl die van de vorige BOSCH uit twee kleine bakjes bestond waardoor je flexibeler was qua indeling. Een tweede minpunt wat lastiger is is dat het glazenrek rechtsboven veel te laag is, wij hebben geen dusdanig kleine kopjes die daaronder passen, waardoor ook het rek erboven waar de stelen van de wijnglazen inpassen ook niet goed bruikbaar is. Hadden we dat vantevoren gezien dan hadden we ws. toch voor een andere gekozen.

Arjen 08-09-2020

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet altijd alles even schoon en droog. Nu na paar maanden gebruik al problemen met het openen van de deur zit ergens een knik in het mechanisme.
Grote plus is de stilte van de vaatwasser! Handig is het rood op de grond schijnende lampje wanneer de vaatwasser aan staat.

Willem 25-08-2020

Super

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is stil, werkt prima en voldoet aan alle verwachtingen !

Marco 12-07-2020

Top vaatwasmachine

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tja wat moet je nog meer zeggen. Bosch maakt gewoon top apparatuur. Nadat de vorige bosch na ruim 14 jaar het begeven heeft is dit nu onze 2e vaatwasser van Bosch en ook deze is weer een Topper.

Appie 04-07-2020

Top vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer fijne vaatwasser en bijna geruisloos. Heel tevreden, fijn toestel
Aanrader.

SBV46CX05N 24-06-2020

BOSCH vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wekt perfect en neemt een hoop werk uit handen en zuing met energie en water.

wouter 13-05-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker groot, stevig. Heel soms komen de dingen er niet 100% schoon uit, maar dat heeft iedere vaatwasser wel. Erg goed ding

Geertsema 15-01-2020

Royale vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

Een extra hoge vaatwasser, je kunt door de extra hoogte ook je wijnglazen kwijt. Maakt goed schoon en de vaat is ook goed droog.

Awessels 08-04-2018

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

Ik geef dit product een voldoende hij is beter dan onze vorige hij is erg stil
We hadden deze eerder moeten kopen.

Slomp 29-06-2017

Duidelijke bediening met knoppen

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

Het apparaat is zeer makkelijk in gebruik. Door de knoppen die voorgeprogrammeerd zijn, kun je weinig fout doen. Als het apparaat eenmaal begonnen is ga je rustig achterover op de bank zitten, want het is zo stil dat je er vrijwel niks van merkt. (Ik heb een open keuken, maar ervaar geen hinder qua geluid)

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Laag geluidsniveau
  • Ruime inzet

Minpunten

• geen besteklade bovenin

alper 22-06-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SBV46CX05N

een prima product, het werkt heel stil en tevens zeer zuinig, zeker een aanrader. Daarnaast heel handig met zo'n lampje op de grond dat aangeeft dat die aan het draaien is.