Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Bekijk alle Inbouw vaatwassers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SBV46IX07N op Kieskeurig.nl.

Frans 18-05-2017

Vaatwasser Bosch SBV46IX07N

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Stille vaatwasser (van het hoge type) met uitgebreid programmakeuze en resttijdsindicatie en voortgang van het programma op vloer onder de deur. Deur sluiten voelt zeer solide aan. Ontharding water instelbaar. Prettig zijn de programmakeuzes eco, stil, glas, extra droog én machinereiniging,

Nog geen zicht op duurzaamheid, vandaar gewaardeerd als goed op basis vorige Bosch.

• Uitgebreide programmakeuze
  • Resterende tijd projectie op vloer
  • Uitgestelde start

Tevreden gebruiker 27-04-2017

Stille en zuinige vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Deze nieuwe vaatwasser is een wereld van verschil met onze vorige 14 jaar oude vaatwasser!
Hij is veel stiller en zuiniger en ook de indeling is handiger. Na een paar weken gebruik zijn we bijzonder tevreden!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • handige indeling

Nienke 31-10-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze heb ik nu bijna een jaar in gebruik en ik ben erg tevreden! De vaatwasser maakt de vaat goed schoon, maakt normaal geluid en is makkelijk in onderhoud. Erg fijn dat er een vaatwaszout kan bij geleverd is, dit is nu een fluitje van een cent om deze aan te vullen. Ook het filter is makkelijk te reinigen en gebruik de vaatwasser met plezier. Verder doet de vaatwasser ook zuinig met zout en glansspoelmiddel, terwijl de vaat goed schoon en droog is!
Overigens ook fijn met de vele programma's! Kortom, erg tevreden over dit product!

???? 07-09-2020

beoordeling geïntegreerde vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] net als onze vorige Bosch vaatwasser voldoet de goed. Bijna altijd is de vaat goed schoon. Slechts een enkele keer kleven er nog resten aan het bestek. Een klein minpuntje is wel dat het drogen niet altijd optimaal is, maar dan helpt de vaatdoek.

Sonja 05-08-2020

uitstekend

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze automaat bevalt ons prima, allerlei standen extra ontkalkingsprogramma, wij willen niet meer dan bosch apparaten. Meer ruimte boven in.

Lianne 27-02-2020

Blij mee!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Stiller. Het klokje op de vloer is ook heel makkelijk. En het voorspoelen programma ben ik ook heel blij mee

Jacqueline 27-02-2020

stille machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

al jaren tevreden klant van Bosch via onze dealer Hardendood. stil apparaat, afwas is goed schoon na gebruik

M Wolf 11-12-2019

Bevalt uitstekend!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stil en snel. Voorzien van alle gemakken en van degelijke kwaliteit

Nick 17-11-2019

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie zuinige vaatwasser veel mogelijkheden.
Mooi detail resttijd op vloer af te lezen.

Frank 14-11-2019

Top

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne machine, meer laadruimte dan de oude 16 jarige Bosch
en heerlijk stil

Jurian 05-11-2019

Afwasmachine met niet zo'n efficiënte indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De afwasmachine is stil en heeft genoeg functies, maar heeft in het bovenrek geen handige indeling. Kopjes en schaaltjes kun je helaas niet zo efficiënt plaatsen.

Frank 16-07-2019

15 jaar vooruitgang tov onze vorige Bosch vaatwas

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij wast schoner en er kan meer in
handig de vloer indicator hoe lang het programma nog duurt

Dick Boom 02-01-2019

Prima machine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Onze nog niet zo heel oude Siemens vaatwasser gaf het op. De monteur adviseerde van reparatie af te zien aangezien die machine een roestvrij stalen binnenwerk had, die verlijmd was met een kunststof bodem. Reparatie zou veel geld kosten en die lijmverbinding zou het op den duur toch opgeven. Hij kwam met het advies om de Bosch SBV46IX07N als alternatief te nemen. Dit alles tegen een gereduceerde prijs als coulance.

Pluspunten

• stil
  • goed wasresultaat
  • projecteert de resterende afwastijd op de vloer

Ruud Arnold 07-07-2018

Bosch SBV46IX07N inbouw vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Prima apparaat. Doet wat t moet doen. Display en bediening wijst de weg vanzelf.
Programma aanduiding en tijdsduur projectie is zeer duidelijk.
Net geplaatst door zeer klantvriendelijke monteurs.

Pluspunten

• Eenvoudige inbouw
  • Kwalitatief goed product
  • Bediening is eenvoudig

Minpunten

• Misschien iets te veel lawaai
  • Kan ook zijn doordat de machine leeg was.

Ruud 24-03-2018

Stil en goede wasresultaten

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Deze Bosch is een prima vaatwasser. Hij is stil en biedt vele programma-mogelijkheden. Wel bijzonder dat juist het ecoprogramma -weliswaar op een lagere temperatuur- ruim een uur langer duurt dan normaal. Het display op de grond is praktisch. De indeling is nagenoeg gelijk aan onze vorige vaatwasser, dus dat went snel. Ik heb de machine zelf geïnstalleerd en dat was niet moeilijk. Handleiding is duidelijk.

Pluspunten

• Handig display op de grond

Astrid Overvelde 05-01-2018

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Ik heb de vaatwasser een paar weken in gebruik en het bevalt me prima. Vooral de tijdaanduiding op de vloer is erg handig, tevens is het handig dat je de pannen onderin neer kan zetten dmv de omklapbare bordensteunen. Bij het instellen van het infolight bleek dat er een fout zat in de gebruiksaanwijzing> bij punt 5 staat bij inschakelen 1:01 dat moet 5:01 zijn.

Mevr.M.Hurkmans 10-11-2017

Vaatwasser Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Ik heb voor deze Bosch vaatwasser gekozen, omdat de vorige 15 jaar is meegegaan en daar dus erg tevreden over ben.
Deze doet het ook prima, goede indeling en maakt nauwelijks geluid. Gaat vanzelf uit als de vaat klaar is. Verschillende was opties.

Niroba 07-11-2017

Top vaarwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

We zijn heel blij met deze zuinige en stille vaatwasser.
Genoeg plaats en mogelijkheden om de afwas kwijt te worden. Klein nadeel is dat plastic bekers of kommetjes wel eens omvallen tijdens programma door waterstralen.

Vaatwasser 22-10-2017

vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

Wij hadden al 15 jaar een bosch vaatwasser die beviel prima maar helaas er kwam een reparatie aan dus vervangen door een BOSCH machine deze is weer voorzien van alle nieuwe technieken , Wij zijn zeer tevreden over deze machine vriendelijk in gebruik

Pluspunten

• ECO programma
  • uitgestelde tijd
  • Hygiene programma

Margreet 191 22-08-2017

Weinig geluid

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX07N

De messen komen er glimmende uit dan onze vorige machine .Het fijne van deze machine is dat wanneer het afwaswater te vuil is het water wordt ververst.
Het leuke is dat de machine door een geprojecteerde display op de vloer de status van de wasprogramma weergeeft.