Bosch Serie 4 SBV46IX07N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frans 18-05-2017

Vaatwasser Bosch SBV46IX07N

Stille vaatwasser (van het hoge type) met uitgebreid programmakeuze en resttijdsindicatie en voortgang van het programma op vloer onder de deur. Deur sluiten voelt zeer solide aan. Ontharding water instelbaar. Prettig zijn de programmakeuzes eco, stil, glas, extra droog én machinereiniging,

Nog geen zicht op duurzaamheid, vandaar gewaardeerd als goed op basis vorige Bosch.

• Uitgebreide programmakeuze
  • Resterende tijd projectie op vloer
  • Uitgestelde start

Tevreden gebruiker 27-04-2017

Stille en zuinige vaatwasser

Deze nieuwe vaatwasser is een wereld van verschil met onze vorige 14 jaar oude vaatwasser!
Hij is veel stiller en zuiniger en ook de indeling is handiger. Na een paar weken gebruik zijn we bijzonder tevreden!

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • handige indeling

Mevr.M.Hurkmans 10-11-2017

Vaatwasser Bosch

Ik heb voor deze Bosch vaatwasser gekozen, omdat de vorige 15 jaar is meegegaan en daar dus erg tevreden over ben.
Deze doet het ook prima, goede indeling en maakt nauwelijks geluid. Gaat vanzelf uit als de vaat klaar is. Verschillende was opties.

Niroba 07-11-2017

Top vaarwasser

We zijn heel blij met deze zuinige en stille vaatwasser.
Genoeg plaats en mogelijkheden om de afwas kwijt te worden. Klein nadeel is dat plastic bekers of kommetjes wel eens omvallen tijdens programma door waterstralen.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Vaatwasser 22-10-2017

vaatwasser

Wij hadden al 15 jaar een bosch vaatwasser die beviel prima maar helaas er kwam een reparatie aan dus vervangen door een BOSCH machine deze is weer voorzien van alle nieuwe technieken , Wij zijn zeer tevreden over deze machine vriendelijk in gebruik

Pluspunten

• ECO programma
  • uitgestelde tijd
  • Hygiene programma

Minpunten

• Nog niets ontdekt

Margreet 191 22-08-2017

Weinig geluid

De messen komen er glimmende uit dan onze vorige machine .Het fijne van deze machine is dat wanneer het afwaswater te vuil is het water wordt ververst.
Het leuke is dat de machine door een geprojecteerde display op de vloer de status van de wasprogramma weergeeft.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl