Bosch Serie 4 SBV46IX10N - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 SBV46IX10N op Kieskeurig.nl.

tevreden Bosch gebruiker 23-07-2020

onverwachte nieuwe handigheidjes

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze vorige vaatwasmachine te duur werd om te repareren en daarom extra korting op een nieuwe weer een Bosch vaatwasmachine gekocht. Opvallend is dat deze weer allerlei nieuwe handigheidjes heeft t.o.v. de vorige. De verschuifbare bestekbak, het rode lampje dat aangeeft of de vaatwasser nog bezig is maken het gemak weer groter. Top!

P. van der Weijden 14-07-2020

vervanging afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Daar ik zeer tevreden was over mijn oude Bosch afwasmachine, waar ik 15 jaar plezier van heb gehad, besloten om deze door deze Bosch machine te vervangen.
Nu ik deze enige tijd in gebruik heb, ben ik verrast en zeer tevreden over de resultaten. Alles is vlekkeloos schoon, glaswerk helder en zonder strepen, aangekoekte borden en pannen eveneens. Niks voorspoelen, etensresten verwijderen en zo in de machine.
Het aanbod in programma's is zonder meer voldoende en levert in elk programma dezelfde gewenste resultaten. Over het algemeen gebruik ik het eco-programma wat prima resultaten levert en pas dit slechts in enkele specifieke gevallen aan. In alle gevallen kan de vaat zo uit de machine schoon de kast in.
De machine is naar mijn mening erg stil en stoort ons niet als deze na de maaltijd aangaat.
De machine schakelt zichzelf uit na afloop van het programma, dus aanzetten bij het naar bed gaan is geen enkel probleem.
Kortom wij zijn zeer tevreden en vinden het gezien de uitstekende resultaten afgezet tegen de prijs zeker een aanrader.

dhr. H. Benjamins 27-06-2020

droging

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik vind de vaat onvoldoende gedroogd door de machine.
En het bakje voor het bestek is kleiner en lage scheiding waardoor het ene soort verschuift naar het andere soort bestek

Anoniem 20-05-2020

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is redelijk stil, echter als het programma klaar is, is niet alles even goed schoon. Daar bedoel ik mee dat het bestek niet mooi is gedroogd. Dus weer afspoelen en drogen met een handdoek. Ik gebruik glans en zout !

pverbeek 07-02-2019

Aanwinst in de keuken!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

Schoon en droog; precies wat je mag verwachten. En ongelofelijk zoveel als er in gaat. Alleen het bestekbakje zou iets groter mogen.

Saskia 24-04-2017

mooie grote en stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 4 SBV46IX10N

De ruimte in deze vaatwasser is makkelijk zelf in te delen en hierdoor past er meer vaat in. De vaatwasser doet stil zijn werk en dat is plezierig. Er zijn veel programma's wat deze vaatwasser extra zuinig in gebruik maakt.

Pluspunten

• stil
  • veel ruimte