Bosch Serie 6 SMI68MS02E - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 SMI68MS02E op Kieskeurig.nl.

Anoniem 01-01-2020

Goede vaatwasser!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Levering geschied in een degelijke verpakking zodat kans op beschadigen minimaal is. Heb de machine zelf geïnstalleerd wat met de meegeleverde instructies goed gaat. Wij gebruiken de machine met losse poeder, zout en glansspoelmiddelen en het resultaat is goed. Voor ons de indeling perfect met de besteklade boven in de machine.
Kortom een fijne machine die zijn werk goed doet!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

A. Mater 05-11-2020

Huishoudelijke hulp

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Deze vaatwasser droogt slechter dan de vorige die ik had. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 15-09-2020

Heel stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

De vaatwasser is vrij eenvoudig te bedienen. Verder is hij nauwelijks hoorbaar. Heel tevreden of de wasresultaten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. G.Bos 11-09-2020

Klantvriendelijk + Zuinig + Geruisloos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Prachtige vaatwasser, met lade bovenin voor bestek. Dit scheelt behoorlijk ruimte en ...je pakt o.a. De messen zonder dat je je bezeert. Ook belangrijk is het feit dat je hem bijna niet hoort. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dick HD 31-07-2020

Vaatwasser, onderbouw

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Vervangend apparaat, type keuze bepaald door de over te zetten decorplaat als passend onderdeel van de keuken. Zelf ingebouwd, verrassend goede handleiding met instructiefilmpjes via QR, vooral de aan de vooronderonderkant te bedienen achterste stelschroef is een uitstekende verbetering. Hopelijk houdt deze het langer vol dan 9,5 jaar.

Een fluisterstille kanjer 04-07-2020

Een prima fluisterstille afwasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Deze Bosch afwasmachine is een aanzienlijk beter dan de onze vorige afwasmachine van een ander merk. De machine doet zeer stil haar werk en levert een zeer goed en droog afwas resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Beuf 28-01-2019

Veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Ik heb de vaatwasser nog niet zo heel lang in bezit, maar ben er erg blij mee.
Door de besteklade, heb ik telkens ruimte over en gaat hij minder vaak aan.
Als het de vaatwasser het programma heeft doorlopen schakelt hij vanzelf uit. Hierdoor kan ik hem nu ook aanzetten als we naar bed gaan.

Prima vaatwasser!

Elco 26-10-2018

Vele mogelijkheden met programma's

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Prettig in gebruik, ....lengte programma's te reduceren.
Sluiting van de deur lijkt niet erg professioneel (plastic).
Akoestisch geluid bij beëindiging van programma erg zacht.
Machine zelf super stil.

LR 11-08-2018

makkelijk in te bouwen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Monteur van Bosch rade deze aan. nadat die wist wat onze wensen waren, na vergelijking met andere machines kwam deze naar voeren. We zijn blij dat we deze aangeschaft hebben.

Pluspunten

• makelijk in te bouwen
  • gebruiks vriendelijk
  • is behoorlijk stil tijdens draaien

werner1 13-02-2018

goede machine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

het enigste wat voor verbetering in aanmerking komt is het plaatsen van longdrink glazen, dit moet beslist beter kunnen,in onze vorige Bosch stonden ze absoluut steviger .

Peter 03-07-2017

Bijzonder stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 SMI68MS02E

Een prachtige vaatwasser om te zien, zeker in combinatie met een zilverkleurige plint. De machine is bijzonder stil en gemakkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• bijzonder stil
  • timer voor uitgestelde start

Minpunten

• geen binnenverlichting