Siemens iQ500 SN558S06TE - Reviews

14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

vosgus 24-05-2018

wast goed en stil, maar de korven zijn onhandig

Het apparaat is heel stil, en wast prima.

Aanvankelijk leek het niet te passen qua diepte want de bovenkant is vrij diep (57 cm) en stak 1 cm uit aan de voorkant, maar dat is gelukkig opgelost, en nu staat hij ook prima.

We zijn minder tevreden over de mogelijkheden die de korven bieden, ondanks de flexibele mogelijkheden. De onderste korf is eigenlijk alleen geschikt om borden en grote dingen in te zetten. Omdat wij pannen meestal dagelijks nodig hebben wassen we die zelf af en zouden we de onderste korf ook willen gebruiken voor kopjes en glazen. Je kunt die wel kwijt als je de twee achterste rekjes schuin zet, maar het frame van de korf aan de achterkant/onderkant is zo wijdmazig dat zelfs grote koppen in een soort gat vallen. Verder kunnen we kleine schaaltjes moeilijk kwijt, ook niet in de bovenste korf.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Ed Bink 10-05-2018

Geweldig ingebruik

Deze maand gekocht een geweldige vaatwasser, erg stil in gebruik,en schoon. Veel progamma’s en prettigste vullen met de bestellende.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

MistyD 24-07-2017

Wauw, wat een mogelijkheden bij de nieuwe afwasmachine

Onze oude afwasser had de geest gegeven en ons oog voor een nieuwe viel op de Siemens SN558S06TE.
We hebben het apparaat nu enkele dagen in huis en kunnen stellen dat a) de bediening uitermate simpel is, b) het apparaat vele programma mogelijkheden heeft, c) het apparaat fluisterstil is tov onze oude machine en d) zelfs bediening op afstand vanaf je mobiel mogelijk is. We zijn dan ook erg blij met de gemaakte keuze.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • stil

Minpunten

• nog geen enkele gevonden