Siemens SX678X36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX678X36TE op Kieskeurig.nl.

Fluisterstil, krachtig en zuinig; met die woorden kun je de Siemens SX678X36TE beschrijven. Met ruimte voor 13 couverts is de vaatwasmachine klaar voor elke soort vaat. Het Brilliantshine systeem met Zeolith-droging zorgt bijvoorbeeld voor schitterend schone glazen. En met Vario-Speedplus kun je tot drie keer sneller reinigen en drogen. Ook aan gebruiksgemak is gedacht, zo projecteert de Timelight-functie de resterende tijd op elk vloertype. Tevens is de binnenverlichting naar wens aan te passen, zodat deze naadloos aan te passen is aan je interieur of stemming. Dankzij Home Connect kun je de Siemens SX678X36TE ten slotte besturen via je smartphone.

Richard NL 23-08-2017

Luxe zeer goed drogende connected vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wij hebben voor dit product gekozen vanwege een aantal aspecten.
De eerste praktische was de maatvoering (hij paste zo op de plek van de oude vaatwasser).
Echter de belangrijkste overwegingen waren het wasresultaat, de handigheid dat hij connected is met internet, de droog kwaliteit door Zeolith (echt veel beter droog dan de vorige), hoe stil hij is en de handige indeling.
Dat hij verbonden is met een app is achteraf erg handig omdat je de vaatwasser makkelijk kan instellen aan de hand van een aantal simpele vragen en hij doet dan de rest. Daarnaast vind ik het makkelijk dat ik een bericht krijgt dat hij is afgelopen wat je overigens ook op de vloer middels duidelijke led ziet.

Kortom een tevreden consument

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Droogkwaliteit
  • Connected met app
  • Ledverlichting op de vloer
  • Handige indeling

AVRO79 13-03-2018

Super vaatwasser met goede was- en droogresultaten

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Zeer complete vaatwasser. Hoog gebruiksgemak en grote binnenruimte.

Positieve punten:
Tijdsaanduiding op de grond
Instelbare starttijd
Goede droging
Zeer stil
Via de home connect app handige informatie over bijvullen van zout
Zuinig
Voldoende programma's voor verschillende gradaties vervuiling
Slim en economisch
Stevige, robuuste materialen gebruikt

Nadelen:
Het blauwe licht. Dit valt niet te veranderen naar een andere kleur

Pimt 19-01-2018

Prima slimme vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Nu 3 maanden in gebruik en ben en nog tevreden over. Twijfelde over de besteklade maar die vind ik nu zeer handig.

bas 11-08-2017

Goede programmakeuze opties

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Heldere toelichting op de verschillende programma's en ook eenvoudig te onthouden en selecteren. Geeft een goed gevoel in control te zijn over wat de vaatwasser gaat doen

Pluspunten

• veel mogelijkheden met inruimen, en veel ruimte
  • duidelijke programma's

Minpunten

• minder handige besteklade dan Miele
  • 2e la is niet in hoogte verstelbaar

Chris & Marja 25-07-2020

Een prima werkpaard van een vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Onze oude vaatwasser had de geest gegeven, vandaaruit zijn wij op zoek gegaan naar een vervanger.
De iQ700 hebben wij nu enkele maanden in gebruik en daar zijn wij uiterst tevreden mee!
Zeer ruim, handige (verstelbare) laden, vele programma's, uitgestelde start, vloer projectie, uitgebreide instructie en inbouw voorschrift enz.
Zelfs het bestekmandje uit de oude vaatwasser is in garage beland, daar de besteklade toch veel praktischer is in gebruik.
De eerste wasbeurten gaven nog geen hoopvolle droogresultaten, maar blijkbaar moest de zeolith in de vaatwasser eerst nog 'wakker' worden. Nadat we een servicemonteur ingeschakeld hadden, die de machine helemaal gecontroleerd heeft en goed bevonden had, hebben wij steeds een prima droge vaat.
Kortom zeer tevreden met deze iQ700 Siemens vaatwasser. En zoals de verkoper in de winkel zei: "eens een zeolith altijd een zeolith", dit kunnen wij nu volledig onderschrijven! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Beoordeler 17-07-2020

Siemens weigert emotion light te activeren.

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Ondanks dat overal, nu nog steeds, dat dit apparaat automatisch emotion light heeft, weigert Siemens deze functie te activeren. Ik had juist voor deze optie Siemens gekozen. Nooit, maar dan ook nooit meer Siemens. Het bijbestellen van verbruiksartikelen is net zo'n ramp, wordt maar de helft geleverd waarvoor betaald is en hierna reageert Siemens niet meer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danny 11-07-2020

Super blij mee

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Perfecte vaatwasser met heel veel handige dingen. Een echte aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rick 04-07-2020

zeer tevreden

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Een fijne en stille vaatwasser. Zeer tevreden over de Zeolith-droging. Handig is ook de app waarop je alle informatie opziet, zoals bv. als programma is afgelopen, wanneer vaatwasser gereinigd moet worden en wanneer je de glansmiddel moet bijvullen enz [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 01-07-2020

Maakt vlekkeloos schoon

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Een fijne vaatwasser. Stil, doet zijn werk goed en vlekkeloos en de indicator die aangeeft hoeveel tijd nog nodig is op de grond (projectie) een leuke gadget.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Bestekslade verminderd ruimte bovenste rek

Pieter 30-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Ongekende prestaties en mogelijkheden. Zoveel dat je echt gebruiksaanwijzing moet lezen om het apparaat optimaal te gebruiken. Droging glazen en bestek zou m.i. nog iets beter mogen. Zelfs connectie met Wifi (evt. onderhoud op afstand). Geen spijt van aanschaf. Integendeel! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fam. 14-05-2020

Zeer stil

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Makkelijk in gebruik, maakt alles goed schoon, en droog [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 30-04-2020

Goede vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Een zeer fijne en economisch ingerichte vaatwasser.
Doet zijn werk zeer goed.
ruime inrichting en doordacht.
Ook de besteklade is makkelijk en doel treffelijk ingedeeld.
En kan veel in de vaatwasser.
Ook de verlichting is optiemaal en makkelijk.
De tijd aanduiding op de vloer is handig want je ziet gelijk dat deze vaatwasser het doet.
Vele mogelijkheden wat instelling betreft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Trentelman 21-04-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Doet de afwas zeer geruisloos, en de afwas komt er geheel droog en glanzend uit. Ook is de voortgang van het programma goed te volgen door de projectie op de vloer.De Siemens app houd ook precies bij Hoe de voorraad afwas is, erg handig. Kortom top apparaat dat iedere dag bij ons draait! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siegfried 19-04-2020

Perfecte vaatwasser.

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Deze Siemens vaatwasser heeft veel programma's, maakt de vaat perfect schoon en droog en is heel erg stil. Je hoort het apparaat bijna niet. Daarnaast is het ook nog een energiezuinig apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 06-04-2020

Droogt goed

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Goede vaatwasser die extra goed droogt. Lampje is een meerwaarde. In hoogte verstelbare lades. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Willeman 22-03-2020

Stil, snel en bovenal schoon!

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Stille vaatwasser, veelzijdige programma's, fijn apparaat, natuurlijk een schone vaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Janssen 23-02-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Heel erg stil en wast goed af - veel beter dan onze vorige die ook van Siemens was. Afwas komt er droog uit. Home Connect bediening is ook handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chaenne 02-02-2020

Superfijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Heerlijk om in te delen, fijne instelmogelijkheden, werkt uitermate goed, fijn om het programma te kunnen volgen met led. Wat ik nog mis is een mandje voor de grote soeplepel etc in te zetten.
Jammer dat ik hem niet op een kiertje kan openzetten om te luchten. De keuze nu is volledig opengeklapt of gesloten. Verder mis ik een knop voor de vaat extra te drogen het komt er nu soms wat nat uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Michel 03-01-2020

Siemens iQ700

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

De vaatwasser nu een half jaar in gebruik en ben zeer tevreden over het was- en droogresultaat. Hij heeft veel ruimte en het in hoogte verstelbare middenrek is heel handig. Tevens is deze vaatwasser erg stil in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

van der Heide 17-10-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wat een verschil met onze oude vaatwasser. Hij is een stuk stiller en de vaat is veel droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]