Siemens SX678X36TE - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
42 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX678X36TE op Kieskeurig.nl.

Richard NL 23-08-2017

Luxe zeer goed drogende connected vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wij hebben voor dit product gekozen vanwege een aantal aspecten.
De eerste praktische was de maatvoering (hij paste zo op de plek van de oude vaatwasser).
Echter de belangrijkste overwegingen waren het wasresultaat, de handigheid dat hij connected is met internet, de droog kwaliteit door Zeolith (echt veel beter droog dan de vorige), hoe stil hij is en de handige indeling.
Dat hij verbonden is met een app is achteraf erg handig omdat je de vaatwasser makkelijk kan instellen aan de hand van een aantal simpele vragen en hij doet dan de rest. Daarnaast vind ik het makkelijk dat ik een bericht krijgt dat hij is afgelopen wat je overigens ook op de vloer middels duidelijke led ziet.

Kortom een tevreden consument

Pluspunten

• Wasresultaat
  • Droogkwaliteit
  • Connected met app
  • Ledverlichting op de vloer
  • Handige indeling

AVRO79 13-03-2018

Super vaatwasser met goede was- en droogresultaten

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Zeer complete vaatwasser. Hoog gebruiksgemak en grote binnenruimte.

Positieve punten:
Tijdsaanduiding op de grond
Instelbare starttijd
Goede droging
Zeer stil
Via de home connect app handige informatie over bijvullen van zout
Zuinig
Voldoende programma's voor verschillende gradaties vervuiling
Slim en economisch
Stevige, robuuste materialen gebruikt

Nadelen:
Het blauwe licht. Dit valt niet te veranderen naar een andere kleur

Pimt 19-01-2018

Prima slimme vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Nu 3 maanden in gebruik en ben en nog tevreden over. Twijfelde over de besteklade maar die vind ik nu zeer handig.

bas 11-08-2017

Goede programmakeuze opties

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Heldere toelichting op de verschillende programma's en ook eenvoudig te onthouden en selecteren. Geeft een goed gevoel in control te zijn over wat de vaatwasser gaat doen

Pluspunten

• veel mogelijkheden met inruimen, en veel ruimte
  • duidelijke programma's

Minpunten

• minder handige besteklade dan Miele
  • 2e la is niet in hoogte verstelbaar

van der Heide 17-10-2019

Super apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wat een verschil met onze oude vaatwasser. Hij is een stuk stiller en de vaat is veel droger. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Karima 23-07-2019

Ik ben blij met de oven

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Ik heb de oven, kookplaat, vaatwasser en waterkoker 2 weken en vandaag de koelkast binnen gekregen en ben zeer tevreden.

Henry 22-07-2019

prachtige en goede machine

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

heel mooi en goedwerkend kwaliteits product [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rosalinde 27-06-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Dit is een nieuwere versie van mijn vorige machine. Dat wil zeggen dat ik tevreden ben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Harmen 31-05-2019

Echt een hele fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Mooie vaatwasser, veel programma’s, besteklade erg handig. Zeolith functie zorgt voor goed droge vaat. Makkelijk zelf te plaatsen met handleiding. Ook fijn dat deze iets hoger is er er dus meer in kan.

• Programma’s
  • Besteklade
  • Droogfunctie

Dierik 24-05-2019

Wat een super apparaat

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Vorige week gekocht en wat een verschil met onze oude whirlpool. De vaat komt er super droog uit en hij is lekker stil. Ook is hij lekker ruim.

JeroenM 19-05-2019

Stil, wast goed schoon en de vaat is prima droog!

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wat een fijne vaatwasser! Deze is aanzienlijk stiller dan onze vorige Siemens. De projectietimer, de interne LED verlichting, het besteklaatje, de connectiviteit, allemaal nieuwe snufjes die een waardevolle aanvulling zijn. Hiervoor gebruikten we altijd het bestekmandje, dit was nogal een ruimtekiller onderin, maar met de besteklade is de vaatwasser veel ruimer en praktischer in te delen. Ik gebruik zelf het automatische programma, maar er zijn genoeg keuzes en met de HomeConnect app kunt u alles naar wens instellen.
Zelf het inbouwen was een feestje, want het keukenfront paste er zo op!

Lis123 29-04-2019

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Wij hebben de vaatwasser nu een maand in gebruik en hij bevalt heel goed. Hij heeft handige programma's en is op afstand in te stellen. Er pas ook genoeg in.

Anoniem 27-04-2019

Stil zuinig en praktisch

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Deze vaatwasser hebben we nou een paar maanden in gebruik. Prima resultaten en uiterst stil en zuinig. Fijne indeling waardoor er echt een berg vaat kan worden afgewassen

srna513006 02-04-2019

Apparaat met vele handige opties

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Ik heb het apparaat nu enkele dagen in mijn bezit maar ik kan nu al schrijven dat het apparaat ontzettend goed bevalt.
M.n. de vele mogelijke opties zijn handig zoals o.a. de blauwe LED verlichting, de veelzijdige verschillende afwasprogramma's en dat je via de projectie op de vloer kan volgen hoe lang het afwasproces nog duurt.
Ook handig is de optionele sproeikop om b.v. grote bakplaten of de grote metalen filters van de afzuigkap te laten reinigen.
Met één zin, wij zijn bijzonder tevreden met dit product.

Mike 18-03-2019

Wat een topapparaat!

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Ik heb lang gezocht naar een goede vaatwasser, want ik ben EN kritisch met apparaten en de vorige (een ATAG) had toch wat minpunten. Dus de nieuwe moest EN stil EN grondig zijn en daarnaast vooral GOED DROGEN. Bij de oude moest ik alles nog met een handdoek droog maken. Bij de siemens : amper tot niet! Zeker niet als je de optie Glansdrogen aanzet, dan is zelfs plastic droog! En ja hij is STIL en GRONDIG en dan ook nog op afstand bedienen.......geweldig apparaat. Zoek je een top vaatwasser : neem deze, simpel!

Pluspunten

• stil
  • DROOG
  • grondig
  • op afstand bedienen
  • handige indeling

Marcel W 05-02-2019

Geweldige Vaatwasser

Ik heb deze vaatwasser 25-01-2019 gekocht
Het is een zeer fijne machine. Voldoet aan alle verwachtingen,
Wast goed schoon,
Droogt prima zelfs kunstof,
Ook handig de vloerprojectie van de eindtijd en wat die doet,
Zeer ruim,
Handige besteklade,
En zeer stil,
Alles bij elkaar een perfecte machine.

horeck 03-02-2019

Een top product

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Nadat onze vorige afwasmachine er de brui aan gegeven had, zijn we via vergelijkingssites terecht gekomen bij deze Siemens. Een behoorlijke prijs, maar wat een verbetering! De besteklade is even wennen, de hoeveelheid ruimte in de machine is hierdoor veel groter en deze is al groter vanwege het ontwerp. Het apparaat droogt uitstekend, zelfs plastic bakjes die in de vorige machine altijd handmatig moesten worden gedroogd. De bediening via de app zal ik waarschijnlijk niet gebruiken, handiger zou zijn dat je het apparaat dagelijks op dezelfde tijd zou kunnen laten starten, afhankelijk van de belading.

Ronald B 31-01-2019

Siemens SX678X36TE

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Gekocht omdat vorige vaatwasser ook een vaatwasser met Zeoliet droogsysteem was. Deze machine heeft een besteklade, dat is even wennen, maar bevalt prima. Hierdoor meer ruimte in onderste lade.

machine fan 23-10-2018

Voldoet volledig aan verwachting

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Machine in huis gehaald en aangesloten. Eenmalige 1e instelling is straight forward. Prima keuze mbt verschilllende programmas. Machine wast schoon, droogt goed en is mooi stil, kortom prima. Machine biedt ook veel ruimte icm de verstelbare middenkorf. Als puntje op de i maken de app aansturing en de emo light het mooi af.

Guido L 11-10-2018

Prima Vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX678X36TE

Vaatwasser werkt prima, verlichting is erg handig evenals de tijdsaanduiding op de vloer en de uitgestelde start met zichtbaar de eindtijd en daarnaast werkt de app ook prima.