AEG FSS52615Z - Reviews

13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Henk 01-02-2018

Goede prijs, minder goede kwaliteit

Ik heb dit product nu zo'n 3 maanden in gebruik.
De kwaliteit is om diverse redenen minder.
Er zit 1 sproeiarm minder in en daardoor wordt het blijkbaar minder schoon dan de vorige vaatwasser. Er is regelmatig vieze vaat.
Daardoor draai ik meestal op het zware programma 3. Zodat ik geen gebruik maak van het 'slimme' programma die zelf de viesheid bepaald en daar de temperatuur en tijdsduur van af laat hangen. Dat vind ik jammer, want het verhaal klinkt goed.
En zoals in andere reviews wordt aangegeven is de indeling van de servies lade erg onhandig. Ik dacht: dat valt wel mee. Maar het is wel onhandig. Heel vaak valt het om en veel dingen passen net niet. Graag zou ik die stangetjes zelf even verbuigen in de goede vorm.....
Onze vorige vaatwasser was ook AEG. Dus dan denk ik dat het wel goed zal zijn.
De prijs was absoluut heel laag, maar volgende keer ga ik voor een duurdere machine.

Pluspunten

• hele lage prijs

Minpunten

• onhandig servies rek
  • maakt niet alles goed schoon
Geschreven voor: AEG FSS52615Z

Han Wilders 24-11-2017

Fijne huishoudelijke hulp

Deze aeg is aanmerkelijk stiller dan onze oude vaatwasser.
Hij wast goed schoon en ook drogen gaat heel goed. Na afloop van het programma gaat de deur een stukje open, voor een beter droogresultaat.

Pluspunten

• Gunstige prijs
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Deur gaat onnodig zwaar
Geschreven voor: AEG FSS52615Z