AEG FSS6370XP - Reviews

15 couverts maximale belading
Geluidsniveau
40 dB

Barbara 07-08-2018

Veel ruimte & goed schoon, vaak bijvullen en reinigen

Deze vaatwasser gekozen omdat deze veel ruimte heeft, alles goed reinigt, een goed droogresultaat en een besteklade heeft. Het eerste apparaat dat ik ontving bleek defect te zijn. Deze is omgeruild voor een nieuwe. De eerste weken was ik lyrisch, maar daar plaats ik nu wat kanttekeningen bij. Het apparaat heeft veel ruimte, maar dat is m.i. gecompenseerd door een kleiner zout- en spoelglansreservoir; deze moet ik vaak bijvullen. Ook waste hij ineens totaal niet meer schoon. Na het filter weer te hebben schoongemaakt bleek dit niet het probleem, maar er bleek er een stukje vuil in de bovenste sproeiarm te zitten, wat ik er met veel moeite uit heb gehaald. Nu wast hij weer wel goed schoon. Daarnaast vind ik de besteklade niet duurzaam. Er is al een stukje afgebroken, terwijl ik er niet onvoorzichtig mee om ben gegaan. Positief punt vind ik het goede droogresultaat. Bij mijn vorige vaatwasser moest ik kunststof nog afdrogen, maar dat is nu niet meer nodig.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Ook kunststof goed droog
  • Goed wasresultaat

Minpunten

• Vaak zout en glansspoelmiddel bijvullen
  • Besteklade niet duurzaam
  • Sproeiarm al snel verstopt en lastig op te lossen
Geschreven voor: AEG FSS6370XP