Siemens iQ500 SN69M001NL

Neff GV 130

Siemens SX65M007EU

Siemens SX65M007EU

steve 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

stil apparaat, reinigt erg goed!!

Vaatwasser is erg stil, heeft erg veel functies en straalt een groen lampje op de grond wanneer deze klaar is, echt een top product dat erg goed reinigt!

Pluspunten

• stil
  • vele functies
  • buitenaf te zien of de vaatwasser draait/klaar is
  • reinigt erg goed
  • energie zuinig

Awv 27-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Stil apparaat. Wast goed schoon

Ik heb voor een siemens lijn aan keuken apparatuur gekozen vanwege uitstraling (combi oven) en prijs. Vaatwasser werkt goed., simpel te bedienen weinig geluid. Blauw lampje op de vloer als geinige toevoeging. Onderste was rek schiet wel es scheef. Dat is iritant

• Ruim

Minpunten

• Onderste rek..kleine wielen

Erwin 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne programma's

Erg tevreden over de vaatwasser. Lichtje dat aan de onderkant aanspringt wanneer deze aanstaat is fijn. Meer dan voldoende programma's, makkelijk in gebruik en alles mooi schoon.

Pluspunten

• aantal programma's
  • ruimte

Gebruiker 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

Vaatwasser die doet wat hij moet

Gekozen omdat het van Siemens is, de energieklasse en geluid. Het apparaat doet het prima en is stil genoeg. Het wegwerken van het water hoor je evenwel goed in de gootsteen terug, dat is jammer. Zou wellicht in de voorlichting terug kunnen komen, want ik vraag me af wat Siemens er aan kan doen.
Ik mis nog een programma tussen snel en eco - snel is voor vieze vaat niet goed genoeg maar eco duurt dan te lang.

Pluspunten

• Vaat is schoon en droog
  • Ruimte
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Duur programma

Dennis 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Veel programma's, stil, handige rekken

We hebben deze vaatwasser in onze nieuwe keuken laten plaatsen en we zijn er zeer tevreden over. Veel verschillende programma's, is stil, heeft handige rekken en uitgestelde start. Goed wasresultaat.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aantal programma's
  • stil
  • startuitstel

Mdg 18-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Fijne vaatwasser. Erg stil en werkt goed. Makkelijk in gebruik. Handig dat er een blauw lampje brandt wanneer hij aan staat, zo is de kans dat je hem per ongeluk open doet een stuk kleiner.

Pluspunten

• Stil als hij aan staat
  • Blauw lampje

edwin gortz 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

geluidsarme vaatwasser!

wat mij allereerst opviel aan de vaatwasser was dat deze zeer beperkt geluid produceert. erg aangenaam.

Rob 03-08-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Een vaatwasser moet de vaat schoonmaken en dat doet ie. Maar het is een degelijk apparaat dat ook nog eens stil is. Geinig blauw lampje onderaan als ie bezig is. Blij met de aankoop, zou em zo weer kopen. Toch iets negatiefs?! Misschien dat ie niet heel groot is...

J vd Bergh 31-07-2016 Product maand in bezit

Vaatwasser Siemens

Wasresultaat wisselt, kan ook aan onze vulling liggen.
De vaat is niet altijd helemaal droog.
Er zitten gigantisch veel functies op, waardoor het gebruiksgemak eigenlijk lastiger wordt.
De onderste korf vind ik niet geweldig. Kunnen niet veel pannen kwijt. Een braadpan en twee kleine pannen en dan is er geen plek meer voor de borden.

CakeYouAWay 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Grote vaatwasjes, kleine vaatwasjes, stop ze in de SN69M001NL

Het is een zeer stille vaatwasser met veel opties. Het wasresultaat is prima alleen voelt het aanduwen van het bovenrek, hij moet over een soort tut op de achterwand om de bovenste sproeiarm van water te voorzien, een beetje onwennig aan. Verder, we hadden een HEEL oude vaatwasser met resttijd aanduiding op de deksel, had ons wel handig geleken dat de resterende wastijd af te lezen was geweest aan de buitenkant van het apparaat. Nu brand alleen een blauw lampje op de grond en als die uit is, dan is ook het apparaat klaar. Optie is wel verkrijgbaar bij duurdere machines maar dat extra geld hadden we er alleen daarvoor eerlijk gezegd niet voor over.

MMZ Westland 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend product en gemakkelijk in gebruik

Een goede vaatwasser met veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik. Geen lawaai en een schone vaat. Echt aan te bevelen.

Tol 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

9,6
Geweldig en gebruiksvriendelijk apparaat met veel functies en heel makkelijk en praktisch in gebruik. Daarbij zit er een gebruikershandleiding bij waarin heel duidelijk alle functies worden beschreven.