Siemens SN69M001NL

Bosch SMI53L15EU
10,0 (1)

9,1

Dennis 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Veel programma's, stil, handige rekken

We hebben deze vaatwasser in onze nieuwe keuken laten plaatsen en we zijn er zeer tevreden over. Veel verschillende programma's, is stil, heeft handige rekken en uitgestelde start. Goed wasresultaat.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • aantal programma's
  • stil
  • startuitstel

Mdg 18-08-2016 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Fijne vaatwasser. Erg stil en werkt goed. Makkelijk in gebruik. Handig dat er een blauw lampje brandt wanneer hij aan staat, zo is de kans dat je hem per ongeluk open doet een stuk kleiner.

Pluspunten

• Stil als hij aan staat
  • Blauw lampje

edwin gortz 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

geluidsarme vaatwasser!

wat mij allereerst opviel aan de vaatwasser was dat deze zeer beperkt geluid produceert. erg aangenaam.

Rob 03-08-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Een vaatwasser moet de vaat schoonmaken en dat doet ie. Maar het is een degelijk apparaat dat ook nog eens stil is. Geinig blauw lampje onderaan als ie bezig is. Blij met de aankoop, zou em zo weer kopen. Toch iets negatiefs?! Misschien dat ie niet heel groot is...

J vd Bergh 31-07-2016 Product maand in bezit

Vaatwasser Siemens

Wasresultaat wisselt, kan ook aan onze vulling liggen.
De vaat is niet altijd helemaal droog.
Er zitten gigantisch veel functies op, waardoor het gebruiksgemak eigenlijk lastiger wordt.
De onderste korf vind ik niet geweldig. Kunnen niet veel pannen kwijt. Een braadpan en twee kleine pannen en dan is er geen plek meer voor de borden.

CakeYouAWay 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Grote vaatwasjes, kleine vaatwasjes, stop ze in de SN69M001NL

Het is een zeer stille vaatwasser met veel opties. Het wasresultaat is prima alleen voelt het aanduwen van het bovenrek, hij moet over een soort tut op de achterwand om de bovenste sproeiarm van water te voorzien, een beetje onwennig aan. Verder, we hadden een HEEL oude vaatwasser met resttijd aanduiding op de deksel, had ons wel handig geleken dat de resterende wastijd af te lezen was geweest aan de buitenkant van het apparaat. Nu brand alleen een blauw lampje op de grond en als die uit is, dan is ook het apparaat klaar. Optie is wel verkrijgbaar bij duurdere machines maar dat extra geld hadden we er alleen daarvoor eerlijk gezegd niet voor over.

MMZ Westland 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekend product en gemakkelijk in gebruik

Een goede vaatwasser met veel mogelijkheden en gemakkelijk in gebruik. Geen lawaai en een schone vaat. Echt aan te bevelen.

Tol 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

9,6
Geweldig en gebruiksvriendelijk apparaat met veel functies en heel makkelijk en praktisch in gebruik. Daarbij zit er een gebruikershandleiding bij waarin heel duidelijk alle functies worden beschreven.