Siemens SN678X26TE - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Haas 30-10-2016 Product paar weken in bezit

De vaatwasser opnieuw uitgevonden!

Zeer tevreden over de vaatwasser, is erg stil en vaat komt er blinkend uit! Naar mijn idee beter dan vergelijkbare grote merken!

• Efficiënt

marcel 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stille vaatwasser

Makkelijk te installeren vaatwasser met Wifi op afstand te bedienen middels HomeConnect app. Projecteert status en resttijd op de keukenvloer. Met alle functies uitgerust en extra eenvoudig instellen van waterhardheid etc via de app.

Pluspunten

• Wifi connectie
  • Zeer stil

albe0152 12-03-2017

Geweldige kenmerken.

Zijn zeer tevreden met deze maschine wast goed schoon en aan het einde van het programma is alles ook echt droog.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

Stoeten 21-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer stil

Zeer stille vaatwasser, veel mogelijkheden, ook erg handig dat je via de app de tijdsduur en voortgang van het programma kunt zien, zeker aan te raden.
Minpunt de blauwe binnenverlichting, is te scherp en had ik liever achter in de vaatwasser gezien, door de weerkaatsing op de deur verblind het blauwe licht eigenlijk.

Pluspunten

• zeer stil
  • vele mogelijkheden
  • app vind ik erg handig

Minpunten

• het verkeerd geplaatste blauwe binnen licht

Remco 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer geluidsarme vaatwasser met duidelijk programmering.

De vaatwasser is voor een open keuken zeer geschikt omdat deze tijdens het wassen nauwelijks hoorbaar is. De indeling is vooralsnog (3 weken in bezit) zonder problemen geweest. Met name de wijnglazen kunnen prima in het onderste rek gezet worden, zonder sporen van nagelaten vocht. De besteklade is ideaal omdat het materiaal niet tegen elkaar staat waardoor galvanische corrosie worden voorkomen. Het enige nadeel is de lange tijdsduur van de programma's, terwijl er toch zuinig met het energieverbruik wordt omgegaan. Maar voor een verkort programma ingeval van verjaardagen is er ook een mogelijkheid. Alleen de droging van de vaat laat nog te wensen over, maar dit kan komen doordat de instelling van de waterhardheid niet goed is of dat de vaatwasser te snel na het signaal "einde programma' wordt open gedaan.

Pluspunten

• stil
  • goede indeling
  • goede programmeermogelijk

Minpunten

• lange tijdsduur
  • droging

Theo 06-11-2016 Product paar weken in bezit

Goed droog resultaat, zeer stil

Gekozen voor dit apparaat omdat hij zeer zuinig omspringt met energie, zeer stil is en zeer goed droog resultaat. Moet wennen aan bestek lade.

Pluspunten

• energie verbruik
  • geluid niveau
  • droogresultaat

Minpunten

• minder ruimte bovenste korf door besteklade

Roekie 09-04-2016

koel

Je zet het vuilvaat er in je gaat de deur uit en ben vergeten de vaatwasser aan te zetten Dan gebruik je de app komt thuis en alles is weer sprankeling schoon
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens