Bosch SBV88PX00N - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rob 06-03-2017 Product paar weken in bezit

Super apparaat

Vaatwasser die zeer stil is. Het handige lampje aan de onderzijde geeft aan dat het apparaat in werking is.
Dankzij de Zeoliet worden de plastic bakjes goed droog. Ook is de display zeer duidelijk.

Pluspunten

• Droogt goed
  • Ruim

Minpunten

FamS 11-02-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne luxe vaatwasser die het geldt meer dan waard is

Vaatwasser is zeer stil en energiezuinig. Vaat wordt zeer schoon en het rode lamp is super handig. Zo doe je nooit de vaatwasser te vroeg open.

Pluspunten

• rode lamp brandt als vaatwasser in werking is
  • zeer stil
  • energiezuinig
  • vaat is zeer schoon en droog

Minpunten

• rode wijnglazen passen niet in het wijnrek

Dutchy 29-11-2016

Fantastische vaatwasser

De vaatwasser doet zijn werk goed en daarnaast erg stil. Het lcd is perfect afleesbaar en te bedienen. De klok is op de minuut in te stellen! De led verlichting is niet alleen mooi maar ook praktisch.

robin 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

robin's review

we hebben voor de meest uitgebredie versie gekozen, met losse lade voor het bestek. Lekker veel ruimte om alles makkelijk kwijt te kunnen voor 4 personen.

Bearnice 28-06-2016

overcompleet

ik raak niet uitgekeken op de mogelijkheden van deze machine. Hij is duurder in aanschaf, maar de verbruikkosten zijn zo laag, dat dat zich weer terugverdient. Verlichting in de machine, ik weet niet of het zo nodig is, maar het geeft me wel een gevoel van luxe. Ik moet nog wat aanpassen aan de vele opzetrekjes, die ik niet gewend was en waar ik het nut nog van moet leren inzien. Anders haal ik ze er gewoon uit. Prachtige afwerking van alle (in delen neerklapbare) rekken, het bedieningspaneel en de display zijn echt mooi, informatief en functioneel, dus al met al een echte aanwinst, dit vaatwaspareltje. O ja, niet onbelangrijk (ha ha); de vaat komt er prachtig schoon en droog uit!!!

Bert 28-03-2016

De tijd staat niet stil

Prima vaatwasser, die voldoet aan alle verwachtingen! Veel keuzes uit programma's en heel stil. Daarnaast ook nog heel energiezuinigA+++. Zit ook binnenverlichting op en dat is praktisch in gebruik. (Had ik niet gedacht)De korven zijn in meerdere hoogtes verstelbaar en de besteklade is ook goed doordacht. Overall een aanrader na ruim 1 week in gebruik!