AEG F55342VI0 - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,8

Pat 22-05-2017 Product paar maanden in bezit

Luie afwasser

Voor ons de eerste en laatste AEG. Nu een aantal maanden in huis maar bevalt slecht.
Zo goed als altijd kan een deel van de afwas nog een keer of met de hand omdat het niet schoon is en de afwas moet nog afgedroogd worden als je deze uit de machine haalt. Miskoop!

Minpunten

• Wast niet goed schoon
  • Was komt nat uit de machine

Anne 13-11-2016 Product paar maanden in bezit

Onvoldoende wasresultaat

Heb de vaatwasser sinds juni en ben zeer teleurgesteld in het afwasresultaat. Gebruik hem voor borden, bestek en kopjes. Helaas krijgt hij met geen enkel programma mijn theekopjes schoon. De bruine rand of aanslag in de porseleinen bekers is altijd zichtbaar. Ben al terug geweest naar de winkel, volgens de verkoper moest ik een ander programma proberen. Heb alle programma's geprobeerd, niets helpt. Deze week rijst gekookt in een pan en de pan in de vaatwasser. Ook die was niet schoon. Ik heb al diverse vaatwassers van diverse merken gehad maar dit is de aller slechtste ooit. Borden zijn wel schoon.

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • geluidsnivo

Minpunten

• wast niet schoon
  • onlogische programmering
  • onhandige bestekbak

JBijl 31-03-2016 Product half jaar in bezit

Vaatwasser AEG

De door ons gekochte vaatwasser is een echt aanrader! Vooral plastic wat uit de vorige vaatwasser nat kwam komt nu droog uit de vaatwasser.

De meyertjes 10-03-2016 Product kwartaal in bezit

Fijne geruisloze vaatwasser

Hebben voor aeg gekozen om dat het een goede degelijke producten vervaardigd, en zijn zeer tevreden, hij is geruisloos en wast prima af, ook met het snelprogramma van een half uur!

Rebjer 08-03-2016 Product half jaar in bezit

fijne vaatwasser, makkelijk bedienbaar, zeer stil, rekjes goed verstelbaar en daardoor kan je de indeling goed benutten.