Siemens iQ500 SX69M091NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 42 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Menno 16-08-2016

Ruim (besteklade), stil met tijdindicatie projectie

Zeer ruime vaatwasser waar zelf de grootste borden passen zonder een lade in hoogte te hoeven verstellen (in tegenstelling tot onze vorige vaatwasmachine). Het apparaat is zo stil dat ik eerst dacht dat hij niet werkte. De projectie van het programma en de resterende tijd op de grond maken de vaatwasmachine erg modern.

Veel variatie in programma's mogelijk (waaronder verkort Vario, extra intensief voor pannen etc. en extra drogen of steriliseren voor kinderflesjes.

Pluspunten

• Ruim
  • Tijdprojectie
  • Veel programma's
  • Zeer stil

Fam Euren 27-11-2017

TOP machine

TOP apparaat, werkt super, handig in gebruik.
Klein min puntje, zit geen verlichting in bij openen deur.

Fenna 13-10-2017

Uitstekende vaatwasser

Maakt alles goed schoon, verschillende programma's en voldoende ruimte voor al je keukenspul. Je krijgt speciaal voor wijnglazen een extra rek, ideaal met een speciaal programma voor (wijn)glazen.

Pluspunten

• Ruim
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Stickers programma's laten los

Jos 31-07-2017

Stille vaatwasser

Deze vaatwasser voldoet tot nu toe prima. Hij is heel erg ruim (vooral de bestekbak bovenin is ideaal) en stil en gaat automatisch open als hij klaar is. Het enige jammere is dat de resterende tijdsduur niet op de vloer wordt geprojecteerd, omdat wij de vaatwasser iets hoger hebben staan. Bij een volgende serie zou het leuk zijn als je zelf kunt instellen in welke richting de resterende tijdsduur wordt geprojecteerd. Dus Siemens ;)

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, aangezien ik het apparaat nog geen maand gebruik.

Pluspunten

• Erg stil
  • Ruim (bestekbak ook erg handig)
  • Gaat automatisch open als de vaat klaar is
  • Start-uitstel-systeem

Minpunten

• Resttijd niet zichtbaar indien hoger geplaatst

Hulshoff 25-07-2017

Stille vaatwasser

Sinds enige maanden in gebruik, bevalt prima. Wat vooral opvalt is de stilte van de machine als deze aan staat.

JudithD 06-06-2017

Sublieme vaatwasser, ook kunststof wordt droog !

Ik ben meer dan tevreden over de vaatwasser. Ook lastige kunststof items worden gewoon droog, zonder gezeur. We hoven niets na te drogen. De indeling is erg flexibel, met bestekmand én besteklade. Ook de op de vloer geprojecteerde tijdsaanduiding is handig. Het wijnglazenrekje is wat mager, voor slechts vier glazen. ZEER STIL, wat heerlijk.

Rob1960 01-06-2017

Groots

Erg veel ruimte voor een volledig servies. Zeker de display op de vloer is grappig (voor de hond) en handig want je hoort de machine niet

Bernard11 17-05-2017

Top vaatwasser

Vaatwasmachine overtreft mijn verwachtingen, handige lade voor bestek, veel ruimte voor borden en servies, vaatwasser is nagenoeg geruisloos. Handig lampje wat op de grond schijnt met informatie over de status van de vaatwas

Lange17 16-05-2017

Erg fijne en stille vaatwasser

We hebben de vaatwasser nu een paar weken en zijn erg tevreden over zijn prestaties en hoe stil hij zijn werk doet.

winkelmolen 11-05-2017

Fluisterstille top afwasmachine

heg fluisterbben deze nu 4 maanden en wat zijn we er blij mee.
Er kan veel in,hij maakt alles top schoon,en hij is ook nog fluisterstil,je hoort hem niet,of ja niet af en toe en dat is wel fijn ,in het begin dachten we staat hij nu aan of niet,
Dan is het wel handig dat we dat konden zien door dat hij het projecteert op de vloer wat hij aan het doen is.en hoelang het nog duurt met een mooie blauwe lichtkleur.
Als je hem zo instelt dat de deur een stukje open gaat als hij klaar is,en je wacht even is ook alles kurkdroog.
dus echt een top afwasmachine

Annekesi 29-04-2017

niet gebruikersvriendelijk

Veel programmas maar onduidelijke handleiding. Het programma dat we nu standaard draaien maakt prima schoon, in die zin zijn we tevreden. Maar voor zo'n mooi vormgegeven apparaat zou wel iets meer aandacht besteed mogen worden aan een heldere handleiding, zodat we de programmas optimaal kunnen benutten

Irmgard1954 19-04-2017

Indeling

nog nooit een vaatwasser gehad!
wat mij opviel was de mogelijkheid om de laden in te richten naar de persoonlijke behoeften

Joke Buijs 02-04-2017

Heerlijk stille vaat wasser

Vorige maand gekocht. Staat in een open keuken en maakt amper geluid!! Gewoon aanzetten en TV kijken, praten zonder storende geluiden. Perfect

Joke Buijs 02-04-2017

Heerlijk stille vaatwasser

In een open keuken is een stille vaatwasser een genot om te hebben. Deze hoor je niet, zelfs niet als je er vlakbij staat. De vaat wordt heerlijk schoon en op het ecoprogramma gaat de deur vanzelf open aan het eind van het programma. Geweldig!

Pluspunten

• Heel weinig geluid
  • Veel keuzeprogrammas
  • Verstelbare korf

Hercules 21-02-2017

Degelijke vaatwasser met tiptop design

Deze design vaatwasser is erg handig in gebruik. Daarnaast zijn het erg degelijke laden, die erg handig zijn ingedeeld! Ook is hij erg stil, ideaal in mijn keuken/woonkamer. Het licht op de vloer als de vaatwasser in gebruik is, is een leuk detail, een soort gadget.

ph 17-02-2017

Stille vaatwasser

deze machine is erg stil en daarom bijzonder geschikt voor plaatsing in een open keuken. Deze uitvoering is van binnen extra hoog en zowel de bestekla als de rekken zijn op verschillende manieren aan te passen; dat werkt in de praktijk ook heel plezierig

Pluspunten

• stil
  • variabel te gebruiken
  • extra hoog van binnen

Maaten 29-01-2017

Elke afwas fantastisch schoon

De afwasmachine is echt een aanrader voor elke keukenliefhebber die naast koken ook zijn keukengerei en servies toevertrouwd aan deze vaatwasser. Elke afwas is gewoon schoon en droogt het servies en glazen streeploos op. Ook de handige vloerprojectie bij de inbouwmachine is handig en kan je het programma goed volgen. Het geluid .... bijna geruisloos, Je moet goed luisteren om de werkende vaatwasser te horen. De vloerprojectie verraad zijn geheim dat de vaatwasser nog bezig is met zijn programma. De aparte besteklade, deze zit in de bovenste lade is een aanrader en wij zouden niet anders willen. Onze ervaring is dat de bij een bestek korf bestek niet altijd schoon word en etensresten achterblijven. Het bestek in de besteklade word schoon en droogt goed op. Geen eten resten op het bestek of in de besteklade maar gewoon schoon. De verschillende programma`s maakt deze vaatwasmachine een allround veelzijdige hulp in de keuken.

Pluspunten

• veel ruimte
  • besteklade
  • vloerprojectie
  • veelzijdige programma`s
  • functionele inrichting

Minpunten

• niet kunnen vinden

job_tr 19-12-2016

Fijne en stille machine

Fijn apparaat, vooral het lampje dat op de grond schijnt waarmee aangegeven wordt hoe lang het programma nog duurt is makkelijk. Lekker stil, en veel verschillende programma's voor verschillende doeleinden.

• Lampje
  • Besteklade

RU 07-12-2016

Onze pannen zijn weer als nieuw!

Sinds enkele weken hebben we deze vaatwasser in onze nieuwe keuken.
Bij onze vorige vaatwasser (9 jaar geleden gekocht) kwam de vaat niet altijd even schoon uit de vaatwasser. Vooral sommige pannen moesten we nog met de hand nogmaals afwassen.
Met de nieuwe vaatwasser blinkt de hele vaat weer als nieuw!
Niet alleen onze pannen waren weer als nieuw, ook de thee lepeltjes en de glazen.
De vaatwasser is ook erg handig in gebruik. In de 2 grote lades kunnen we met gemak alle vaat (gezin van 4 personen) van de gehele dag in kwijt. Ook de bestekbak is erg efficient in gebruik. Je pakt bijvoorbeeld heel eenvoudig alle messen of vorken uit de vaatwasser.
De bediening is kinderlijk eenvoudig en met de eco-stand is deze vaarwasser ook erg zuinig.
Kortom een ideale aanwinst voor de keuken.

Pluspunten

• Zuinig
  • Super schoon wasresultaat
  • Zeer stil
  • Resterende tijd wordt op vloer geprojecteerd

A.Maas 27-11-2016

Duidelijke weergave

Eindelijk een geintregeerde vaatwasser welke ook in bedrijf aan geeft wat hij voor programma draait en hoeveel tijd hij nog nodig heeft. Slim gedaan van Siemens "vloerdisplay"

Pluspunten

• vloerdisplay
  • indeling lade's