Siemens iQ500 SN69M091NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 SN69M091NL op Kieskeurig.nl.

Lidy56 09-09-2017

zeer geluidarme vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

In juli is onze vaatwasser geïnstalleerd in onze keuken. Zeer gebruiksvriendelijk en maakt weinig geluid. De vaatwasser kan gerust aangezet worden, terwijl je nog met vrienden en kennissen zit na te tafelen. Ruime keuze in programma's. De besteklade bovenin is handig, want nu is de onderste lade geheel beschikbaar voor borden en pannen. Wast de vaat goed schoon. Zeer handig is de projectie op de vloer, zodat je kunt zien wanneer de vaatwasser gereed is met zijn programma.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Heel mooi is dat je voortgang op de vloer ziet

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Hebben deze vaatwasser in Mei 2016 gekocht als onderdeel van onze nieuwe keuken en sinds Juni 2017 in gebruik. Is heel stil en wat erg leuk is dat je de voortgang van het programma op de vloer geprojecteerd krijgt. We gebruiken meestal de eco stand.

Hagster 01-08-2017

Vaatwasser met klasse

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Nog maar enkele keren gebruikt. Uitstekende resultaten. Geruisloos en handig programmadisplay op de vloer.

Piente 02-07-2017

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Vaatwasser doet wat deze moet doen. Alles komt er goed schoon uit. wel moeten we nog wennen aan deze machine vanwege het geluid. Ik bedoel het ontbreken ervan. Je hoort de vaatwasser nagenoeg niet. Door de weeks doet de vaatwasser zijn werk in de goedkope uren. Hiervoor is de uitgestelde start erg handig. Wij zijn erg tevreden nu we deze enkele weken in gebruik hebben.

Sparkles 12-06-2017

Prima geruisloze vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Zeer stille vaatwasser met veel mogelijkheden zowel qua programma's als ook de indeling van de rekken. Er is zowel een bestekbak als besteklade aanwezig dus naar eigen voorkeur te gebruiken. Vaat is schoon en droog zelfs tijdens het 'eco' programma. Dat duurt redelijk lang maar aangezien hij 's nachts loopt (verstoort geenszins de nachtrust) is dat geen probleem. De vloerindicatie van het actuele programma en de status daarvan is een handig en ziet er geinig uit.

Ron2017 11-06-2017

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Hele goede vaatwasser, maakt weinig geluid, veel ruimte, handige besteklade.
Alleen goed plaatsen van wijnglazen blijft een probleem, ondanks het bijgeleverde hulpmiddel

kokkini 21-05-2017

Geweldige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Wij hadden een oudje en deze hebben wij gekocht omdat wij in de showroom van Siemens hier informatie over ontvingen en bij de dealer een andere hadden uitgezocht. Nu één met besteklade en wijnglazen rekje. Helemaal super en een geweldige afwasser.

Leen Vos 12-05-2017

Wat een stilte

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Buiten de vele programmes welke deze vaatwasser heeft, met daaraan gekoppeld het minder waterverbruik is dit een super stille machine, met de ludieke programma op de vloer, in een woord prima

Jonnie 01-05-2017

Super vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Nu een paar weken in bezit. Ben heel tevreden. Vaatwasser is muisstil, je hoort hem haast niet als hij aan staat, en alles wordt goed schoon. De vaat komt er droog uit, zelfs plastic bakjes zijn droog. Door vele instelmogelijkheden kan je de indeling zo aanpassen dat alles erin past. Wij zijn er heel blij mee.

Jeannette van I 27-04-2017

Ontzetten stille vaarwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Vorige maand geplaatst, wilde een zeer stille vaatwasser en dat is deze dan ook.
Grote keuze in wasprogramma's

RYU37 31-03-2017

Fantastisch!

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Lekker veel ruimte, stil, ontzettend zuinig, uitbegreid menu, handig voor mensen met babies ivm de hygiene knop en de besteklade apart is perfect en zorgt voor veel besparing onderin. Dan krijg je er ook nog een wijnglashouder bij waar alle formaat glazen in passen en rechtop blijven staan voor een fantastisch resultaat. Helemaal niet te vergeten de hologram op de vloer die aangeeft welk programma er draait en hoe lang nog voordat deze klaar is. Perfect voor inbouw.

Lilyze 26-11-2016

Stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Voor het eerst van mijn leven een vaatwasser gekocht. Wat een gemak!! Alle vuile vaat in de vaatwasser en alles komt er blinkend schoon en droog uit. Eenvoudig te bedienen en zo stil! Heb er totaal geen last van als hij bezig is. Altijd een schone aanrecht, heel fijn. Conclusie: had ik jaren eerder moeten doen

ronnyboy 25-11-2016

Goed snel schoon en droog

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Ik heb deze vaatwasser nu een week in huis en ben tot nu toe zeer tevreden. Er zitten veel nuttige functies op waaronder de variospeed en de geprojecteerde resttijd van de vaat. Ook is hij goed droog en schoon. Tevens hoor je hem helemaal niet

pike3110 28-10-2016

Uitmuntende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Deze vaatwasser is sinds kort in mijn bezit. Het is mijn eerste vaatwasser. Omdat ik nooit eerder een vaatwasser heb gehad was het even afwachten, maar ik ben er ontzettend tevreden mee. Ik gebruik het eco-programma, en daarmee is de vaat echt schoon en ook mooi droog. Hij is ruim van binnen, er kan best veel in. Ik laat hem 's nachts draaien (vanwege het nachttarief electra). Dat kan omdat hij ook ontzettend stil is. Ik hoor hem absoluut niet 's nachts. Als hij klaar is gaat de deur automatisch open, en 's ochtends kan alles zo de kast in. Top machine!

Geert 77 24-09-2016

prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Een prima vaatwasser die gewoon zijn werk goed doet en er zijn genoeg keuze mogelijkheden in het program.

John630 24-09-2016

heerlijk stille vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Bewust gekozen voor deze vaatwasser omdat hij 41 dB aan geluid produceert. En geen moment spijt gehad. Vaatwasser is zeer stil bij elk programma en uitstekend geschikt voor een open keuken zoals bij ons.
Het bestekrek is wel wennen maar er zit ook een bestekkorf bij. Nadeel van het bestekrek is dat er minder ruimte is in de bovenlade waardoor soms lange glazen minder goed passen. Maar door de vele instelmogelijkheden van de lades is er altijd wel een oplossing.
Machine maakt goed zuiver en door de extra mogelijkheden zoals intensief reinigen en extra drogen is het resultaat ook goed.

WimZ 23-09-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Vorige maand nieuwe keuken laten zetten met alles van Siemens, Inductie kookplaat, koelkast, oven, inbouw koffiezet apparaat, vrieskast en deze vaatwasser met bestek la, alles geweldig schoon met vele programma, vooral de tijd weergave op de grond is een leuke item.

Cor197 20-08-2016

Uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Wij hebben deze vaatwasser in augustus 2016 gekocht en zijn er zeer tevreden mee. Deze vaatwasser wast het servies, het bestek en de pannen helemaal schoon zonder ze vooraf af te spoelen. Heel praktisch is de besteklade bovenin, hierdoor is er veel ruimte in de onderste lade voor de pannen en grote borden. Heel prettig is ook de resterende tijdsaanduiding van het wasprogramma dat op de vloer wordt geprojecteerd. Wij hebben een open keuken naar de woonkamer, de vaatwasser is zo stil dat hij in de woonkamer niet wordt gehoord.

Bert2080 18-08-2016

Topmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

We hebben deze vaatwasser al 2 weken echt een geweldig apparaat, vooral de bestek lade is echt ideaal. Economisch inruimen en veel ruimte.

Fenc 14-08-2016

Geruisloos en schoon

Geschreven voor: Siemens iQ500 SN69M091NL

Sinds 2 weken maken we gebruik van deze geruisloze vaatwasser. De wasresultaten zijn uitstekend te noemen.