Siemens iQ500 SN69M091NL - Reviews

tile-Max. belading
14 couverts maximale belading
Geluidsniveau
41 dB

Beoordeling op basis van 57 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Lidy56 09-09-2017

zeer geluidarme vaatwasser

In juli is onze vaatwasser geïnstalleerd in onze keuken. Zeer gebruiksvriendelijk en maakt weinig geluid. De vaatwasser kan gerust aangezet worden, terwijl je nog met vrienden en kennissen zit na te tafelen. Ruime keuze in programma's. De besteklade bovenin is handig, want nu is de onderste lade geheel beschikbaar voor borden en pannen. Wast de vaat goed schoon. Zeer handig is de projectie op de vloer, zodat je kunt zien wanneer de vaatwasser gereed is met zijn programma.

Herman en Marian Breuer 05-09-2017

Heel mooi is dat je voortgang op de vloer ziet

Hebben deze vaatwasser in Mei 2016 gekocht als onderdeel van onze nieuwe keuken en sinds Juni 2017 in gebruik. Is heel stil en wat erg leuk is dat je de voortgang van het programma op de vloer geprojecteerd krijgt. We gebruiken meestal de eco stand.

Familie de Jong 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Duidelijk tijdsaanduiding op de vloer geprojecteerd

Deze vaatwasser heeft een mooi en overzichtelijke indeling, hij is geruisloos en heeft een programma en tijdsaanduiding op de vloer geprojecteerd. Deze vaatwasser heeft een besteklade en een bestekkorf, ook zit er een houder voor wijnglazen bij...Ideaal! Verschillende programma's om in te stellen.

Pluspunten

• geruisloos
  • tijdsaanduiding op vloer geprojecteerd
  • besteklade en -korf en wijnrekje

Hagster 01-08-2017

Vaatwasser met klasse

Nog maar enkele keren gebruikt. Uitstekende resultaten. Geruisloos en handig programmadisplay op de vloer.

Piente 02-07-2017

Stille vaatwasser

Vaatwasser doet wat deze moet doen. Alles komt er goed schoon uit. wel moeten we nog wennen aan deze machine vanwege het geluid. Ik bedoel het ontbreken ervan. Je hoort de vaatwasser nagenoeg niet. Door de weeks doet de vaatwasser zijn werk in de goedkope uren. Hiervoor is de uitgestelde start erg handig. Wij zijn erg tevreden nu we deze enkele weken in gebruik hebben.

Nuijten 01-07-2017 Product paar maanden in bezit

Eenvoudig goed bedieningspaneel

Geruisloze vaatwasser die alles goed doet wat hij beloofd. Wij raden iedereen deze vaatwasser aan een geweldig apparaat. Wij hebben hem voor de tweede keer aangeschaft in onze nieuwe keuken dat zegt voldoende.

Harrie 25-06-2017 Product paar weken in bezit

Lekker rustig altijd aan te zetten

Een maand in gebruik en we genieten er van, lekker stil .
De resttijd is ook erg handig omdat hij door zijn stilte altijd aan gezet kan worden

Sparkles 12-06-2017

Prima geruisloze vaatwasser

Zeer stille vaatwasser met veel mogelijkheden zowel qua programma's als ook de indeling van de rekken. Er is zowel een bestekbak als besteklade aanwezig dus naar eigen voorkeur te gebruiken. Vaat is schoon en droog zelfs tijdens het 'eco' programma. Dat duurt redelijk lang maar aangezien hij 's nachts loopt (verstoort geenszins de nachtrust) is dat geen probleem. De vloerindicatie van het actuele programma en de status daarvan is een handig en ziet er geinig uit.

Ron2017 11-06-2017

Geweldige vaatwasser

Hele goede vaatwasser, maakt weinig geluid, veel ruimte, handige besteklade.
Alleen goed plaatsen van wijnglazen blijft een probleem, ondanks het bijgeleverde hulpmiddel

kokkini 21-05-2017

Geweldige vaatwasser

Wij hadden een oudje en deze hebben wij gekocht omdat wij in de showroom van Siemens hier informatie over ontvingen en bij de dealer een andere hadden uitgezocht. Nu één met besteklade en wijnglazen rekje. Helemaal super en een geweldige afwasser.

Leen Vos 12-05-2017

Wat een stilte

Buiten de vele programmes welke deze vaatwasser heeft, met daaraan gekoppeld het minder waterverbruik is dit een super stille machine, met de ludieke programma op de vloer, in een woord prima

Jonnie 01-05-2017

Super vaatwasser

Nu een paar weken in bezit. Ben heel tevreden. Vaatwasser is muisstil, je hoort hem haast niet als hij aan staat, en alles wordt goed schoon. De vaat komt er droog uit, zelfs plastic bakjes zijn droog. Door vele instelmogelijkheden kan je de indeling zo aanpassen dat alles erin past. Wij zijn er heel blij mee.

Jeannette van I 27-04-2017

Ontzetten stille vaarwasser

Vorige maand geplaatst, wilde een zeer stille vaatwasser en dat is deze dan ook.
Grote keuze in wasprogramma's

RYU37 31-03-2017

Fantastisch!

Lekker veel ruimte, stil, ontzettend zuinig, uitbegreid menu, handig voor mensen met babies ivm de hygiene knop en de besteklade apart is perfect en zorgt voor veel besparing onderin. Dan krijg je er ook nog een wijnglashouder bij waar alle formaat glazen in passen en rechtop blijven staan voor een fantastisch resultaat. Helemaal niet te vergeten de hologram op de vloer die aangeeft welk programma er draait en hoe lang nog voordat deze klaar is. Perfect voor inbouw.

marieke 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

overzichtelijke vaatwasser

Het is een prima vaatwasser, erg stil, duurzaam. Enig nadeel de rekken aan de bovenkant, passen soms net geen kopjes tussen. Verder erg stil en goed ingericht.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • bestekrek

Minpunten

• kopjes ruimte

Anne 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime vaatwasser met veel indelingsmogelijkheden

Fijne vaatwasser waar werkelijk alles in past. Alle drie de verdiepingen zijn anders in te delen, dit gaat heel soepel en alles wordt schoon. We vinden het fijn dat we een tijdsindicatie op de vloer zien, die tegelijkertijd ook laat zien hoe ver het programma is. Ideaal als je last-minute nog iets wil toevoegen. De vaatwasser deur gaat soepel open, misschien iets te soepel, maar dit kan ook aan de installatie bij ons liggen. Een ieder geval een fijne vaatwasser die perfect werkt en ontzettend veel in past.

Pluspunten

• elke verdieping is anders in te delen
  • indelingen aanpassen gaat soepel
  • handige resttijd indicatie op de vloer
  • maakt alles goed schoon
  • alle vaat past er gemakkelijk in

Harold 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer stille maar krachtige schoonmaker

Deze vaatwasser is zuinig, zeer stil en maakt bovenal heel goed de vaat schoon. Wij maken door de weeKs bijna altijd gebruik van het verkorte programma, in het weekend gebruiken we vaak de langere programma's maar eigenlijk komt de vaat er altijd super schoon uit. Wij zijn heel blij met deze super hulp in huis.

Astrid 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede indeling

Een mooie vaatwasmachine met extra opties, zoals een extra bestekmandje bij de besteklade.
En een houder om wijnglazen in te zetten.

Rodenburg 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stille vaatwassser

Mooi geïntegreerd
Erg stil
Verlichting op vloer leuk en praktisch
Glazen standaard fijn
Besteklade prettig
Korte was niet altijd schoon

Minnie 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil en schoon

De vaatwasser was zo stil dat ik de eerste keer dacht dat hij niet aanstond, maar de tijdsaanduiding (geprojecteerd op de grond!!) gaf aan dat de vaat al begonnen was met draaien. Super handig is ook dat de deur vanzelf opengaat als programma is afgelopen na een tijdje als je het niet uitruimt.

Pluspunten

• bestekla
  • tijdsaanduiding op de grond

Minpunten

• niet zo hoog voor wijnglazen