Siemens iQ500 SN69M091NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
14 couverts

Beoordeling op basis van 47 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leen Vos 12-05-2017

Wat een stilte

Buiten de vele programmes welke deze vaatwasser heeft, met daaraan gekoppeld het minder waterverbruik is dit een super stille machine, met de ludieke programma op de vloer, in een woord prima
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/se

Jonnie 01-05-2017

Super vaatwasser

Nu een paar weken in bezit. Ben heel tevreden. Vaatwasser is muisstil, je hoort hem haast niet als hij aan staat, en alles wordt goed schoon. De vaat komt er droog uit, zelfs plastic bakjes zijn droog. Door vele instelmogelijkheden kan je de indeling zo aanpassen dat alles erin past. Wij zijn er heel blij mee.

Jeannette van I 27-04-2017

Ontzetten stille vaarwasser

Vorige maand geplaatst, wilde een zeer stille vaatwasser en dat is deze dan ook.
Grote keuze in wasprogramma's

RYU37 31-03-2017

Fantastisch!

Lekker veel ruimte, stil, ontzettend zuinig, uitbegreid menu, handig voor mensen met babies ivm de hygiene knop en de besteklade apart is perfect en zorgt voor veel besparing onderin. Dan krijg je er ook nog een wijnglashouder bij waar alle formaat glazen in passen en rechtop blijven staan voor een fantastisch resultaat. Helemaal niet te vergeten de hologram op de vloer die aangeeft welk programma er draait en hoe lang nog voordat deze klaar is. Perfect voor inbouw.

marieke 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

overzichtelijke vaatwasser

Het is een prima vaatwasser, erg stil, duurzaam. Enig nadeel de rekken aan de bovenkant, passen soms net geen kopjes tussen. Verder erg stil en goed ingericht.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • bestekrek

Minpunten

• kopjes ruimte

Anne 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime vaatwasser met veel indelingsmogelijkheden

Fijne vaatwasser waar werkelijk alles in past. Alle drie de verdiepingen zijn anders in te delen, dit gaat heel soepel en alles wordt schoon. We vinden het fijn dat we een tijdsindicatie op de vloer zien, die tegelijkertijd ook laat zien hoe ver het programma is. Ideaal als je last-minute nog iets wil toevoegen. De vaatwasser deur gaat soepel open, misschien iets te soepel, maar dit kan ook aan de installatie bij ons liggen. Een ieder geval een fijne vaatwasser die perfect werkt en ontzettend veel in past.

Pluspunten

• elke verdieping is anders in te delen
  • indelingen aanpassen gaat soepel
  • handige resttijd indicatie op de vloer
  • maakt alles goed schoon
  • alle vaat past er gemakkelijk in

Harold 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer stille maar krachtige schoonmaker

Deze vaatwasser is zuinig, zeer stil en maakt bovenal heel goed de vaat schoon. Wij maken door de weeKs bijna altijd gebruik van het verkorte programma, in het weekend gebruiken we vaak de langere programma's maar eigenlijk komt de vaat er altijd super schoon uit. Wij zijn heel blij met deze super hulp in huis.

Astrid 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede indeling

Een mooie vaatwasmachine met extra opties, zoals een extra bestekmandje bij de besteklade.
En een houder om wijnglazen in te zetten.

Rodenburg 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stille vaatwassser

Mooi geïntegreerd
Erg stil
Verlichting op vloer leuk en praktisch
Glazen standaard fijn
Besteklade prettig
Korte was niet altijd schoon

Minnie 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil en schoon

De vaatwasser was zo stil dat ik de eerste keer dacht dat hij niet aanstond, maar de tijdsaanduiding (geprojecteerd op de grond!!) gaf aan dat de vaat al begonnen was met draaien. Super handig is ook dat de deur vanzelf opengaat als programma is afgelopen na een tijdje als je het niet uitruimt.

Pluspunten

• bestekla
  • tijdsaanduiding op de grond

Minpunten

• niet zo hoog voor wijnglazen

Murat 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil en veel functies

Stil en heel makkelijk te gebruiken. Veel functies. Persoonlijk vind ik het ook heel mooi en ideaal dat de er een display op de grond schijnt met tijdsaanduiding wanneer je de vaatwasser start.

• Veel functies
  • Sorteergemak
  • Droog +++

koos 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Solide gebouwd en praktisch

Vaatwasser in nieuwe keuken gekregen. Korven voelen zeer solide aan, kopjes/glazenkorf is gemakkelijk in 3 standen instelbaar. Bestekkorf is handig, hoewel wij hier eerst kritisch over waren gezien onze ervaringen met Miele. Veel ruimte, ook onze grote borden passen goed onderin. Dat is in eerdere vaatwassers vaak een probleem geweest.
Zeer tevreden over het wasresultaat. Wat ook handig is: programmaverkorting met goed wasresultaat. En de hygienestand komt ons goed van pas met alle babyflesjes.

Pluspunten

• degelijke bouw
  • wast goed schoon
  • programma's
  • veel ruimte

Minpunten

• de wijnglashouder is lastig te plaatsen

Bart 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruikersvriendelijk, stil en schoon.

Machine voldoet aan verwachtingen, makkelijk in gebruik erg stil en handige weergave van status op de vloer. Machine levert alles schoon en droog op.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Schoon
  • besteklade

Minpunten

• Door besteklade iets minder ruimte eronder

Rob Remmers 28-11-2016 Product paar weken in bezit

muisstille grondig reinigende vaatwasser

De nachtstand is niet nodig, je hoort de vaatwaaser nauwelijks. Veel bij de specifieke taak horende programma's

Pluspunten

• stil
  • grondig reinigend
  • energiezuinig

Siebe 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Mooie vaatwasser, lekker stil. Nu ook een besteklade/rek erin, erg handig. LED-weergave voortgang geprojecteerd op de vloer is ook erg handig.

Lilyze 26-11-2016

Stille vaatwasser

Voor het eerst van mijn leven een vaatwasser gekocht. Wat een gemak!! Alle vuile vaat in de vaatwasser en alles komt er blinkend schoon en droog uit. Eenvoudig te bedienen en zo stil! Heb er totaal geen last van als hij bezig is. Altijd een schone aanrecht, heel fijn. Conclusie: had ik jaren eerder moeten doen

ronnyboy 25-11-2016

Goed snel schoon en droog

Ik heb deze vaatwasser nu een week in huis en ben tot nu toe zeer tevreden. Er zitten veel nuttige functies op waaronder de variospeed en de geprojecteerde resttijd van de vaat. Ook is hij goed droog en schoon. Tevens hoor je hem helemaal niet

Pieter 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk vaatwasser

Prima vaatwasser met name wasresultaat, de vele programma keuzemogelijkheden en de resttijd indicatie zijn fijn.

pike3110 28-10-2016

Uitmuntende vaatwasser

Deze vaatwasser is sinds kort in mijn bezit. Het is mijn eerste vaatwasser. Omdat ik nooit eerder een vaatwasser heb gehad was het even afwachten, maar ik ben er ontzettend tevreden mee. Ik gebruik het eco-programma, en daarmee is de vaat echt schoon en ook mooi droog. Hij is ruim van binnen, er kan best veel in. Ik laat hem 's nachts draaien (vanwege het nachttarief electra). Dat kan omdat hij ook ontzettend stil is. Ik hoor hem absoluut niet 's nachts. Als hij klaar is gaat de deur automatisch open, en 's ochtends kan alles zo de kast in. Top machine!

Geert 77 24-09-2016

prima vaatwasser

Een prima vaatwasser die gewoon zijn werk goed doet en er zijn genoeg keuze mogelijkheden in het program.