Siemens iQ500 SN69M091NL

13 couverts
Siemens SN65N086EX

marieke 22-02-2017 Product paar dagen in bezit

overzichtelijke vaatwasser

Het is een prima vaatwasser, erg stil, duurzaam. Enig nadeel de rekken aan de bovenkant, passen soms net geen kopjes tussen. Verder erg stil en goed ingericht.

Pluspunten

• stil
  • duurzaam
  • bestekrek

Minpunten

• kopjes ruimte

Anne 14-02-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime vaatwasser met veel indelingsmogelijkheden

Fijne vaatwasser waar werkelijk alles in past. Alle drie de verdiepingen zijn anders in te delen, dit gaat heel soepel en alles wordt schoon. We vinden het fijn dat we een tijdsindicatie op de vloer zien, die tegelijkertijd ook laat zien hoe ver het programma is. Ideaal als je last-minute nog iets wil toevoegen. De vaatwasser deur gaat soepel open, misschien iets te soepel, maar dit kan ook aan de installatie bij ons liggen. Een ieder geval een fijne vaatwasser die perfect werkt en ontzettend veel in past.

Pluspunten

• elke verdieping is anders in te delen
  • indelingen aanpassen gaat soepel
  • handige resttijd indicatie op de vloer
  • maakt alles goed schoon
  • alle vaat past er gemakkelijk in

Harold 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Zeer stille maar krachtige schoonmaker

Deze vaatwasser is zuinig, zeer stil en maakt bovenal heel goed de vaat schoon. Wij maken door de weeKs bijna altijd gebruik van het verkorte programma, in het weekend gebruiken we vaak de langere programma's maar eigenlijk komt de vaat er altijd super schoon uit. Wij zijn heel blij met deze super hulp in huis.

Astrid 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Goede indeling

Een mooie vaatwasmachine met extra opties, zoals een extra bestekmandje bij de besteklade.
En een houder om wijnglazen in te zetten.

Rodenburg 22-01-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stille vaatwassser

Mooi geïntegreerd
Erg stil
Verlichting op vloer leuk en praktisch
Glazen standaard fijn
Besteklade prettig
Korte was niet altijd schoon

Minnie 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil en schoon

De vaatwasser was zo stil dat ik de eerste keer dacht dat hij niet aanstond, maar de tijdsaanduiding (geprojecteerd op de grond!!) gaf aan dat de vaat al begonnen was met draaien. Super handig is ook dat de deur vanzelf opengaat als programma is afgelopen na een tijdje als je het niet uitruimt.

Pluspunten

• bestekla
  • tijdsaanduiding op de grond

Minpunten

• niet zo hoog voor wijnglazen

Murat 04-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stil en veel functies

Stil en heel makkelijk te gebruiken. Veel functies. Persoonlijk vind ik het ook heel mooi en ideaal dat de er een display op de grond schijnt met tijdsaanduiding wanneer je de vaatwasser start.

• Veel functies
  • Sorteergemak
  • Droog +++

koos 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Solide gebouwd en praktisch

Vaatwasser in nieuwe keuken gekregen. Korven voelen zeer solide aan, kopjes/glazenkorf is gemakkelijk in 3 standen instelbaar. Bestekkorf is handig, hoewel wij hier eerst kritisch over waren gezien onze ervaringen met Miele. Veel ruimte, ook onze grote borden passen goed onderin. Dat is in eerdere vaatwassers vaak een probleem geweest.
Zeer tevreden over het wasresultaat. Wat ook handig is: programmaverkorting met goed wasresultaat. En de hygienestand komt ons goed van pas met alle babyflesjes.

Pluspunten

• degelijke bouw
  • wast goed schoon
  • programma's
  • veel ruimte

Minpunten

• de wijnglashouder is lastig te plaatsen

Bart 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

Gebruikersvriendelijk, stil en schoon.

Machine voldoet aan verwachtingen, makkelijk in gebruik erg stil en handige weergave van status op de vloer. Machine levert alles schoon en droog op.

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Schoon
  • besteklade

Minpunten

• Door besteklade iets minder ruimte eronder

Rob Remmers 28-11-2016 Product paar weken in bezit

muisstille grondig reinigende vaatwasser

De nachtstand is niet nodig, je hoort de vaatwaaser nauwelijks. Veel bij de specifieke taak horende programma's

Pluspunten

• stil
  • grondig reinigend
  • energiezuinig

Siebe 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Mooie vaatwasser, lekker stil. Nu ook een besteklade/rek erin, erg handig. LED-weergave voortgang geprojecteerd op de vloer is ook erg handig.

Pieter 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijk vaatwasser

Prima vaatwasser met name wasresultaat, de vele programma keuzemogelijkheden en de resttijd indicatie zijn fijn.

Julius 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Quieter than expected

When compared to Bosch SMS69T52EU (which we had before this one) the trays are not moving as smoothly as with Bosch. Also the door would not close automatically and you have to push it all the way but the display on the floor is a really cool feature we did not know we were buying!

Pluspunten

• very quiet
  • cool display on the floor

Minpunten

• trays move as not oiled
  • instructions in 2 places
  • door does not close

topmachine 11-08-2016 Product paar weken in bezit

topmachine

Het is heerlijk om de afwas op zo'n makkelijke manier in de machine te zetten en dan een prachtig schoon resultaat terug te vinden.
Handig dat er ook nog een bestekkorf bijzit, ook al is er ook een lade aanwezig. Die lade is trouwens ideaal. Je pakt heel makkelijk al het bestek er schoon en droog uit en doet het linea recta in je besteklade van je keuken.

Pluspunten

• glazenmolen
  • besteklade
  • rekjes neerklapbaar

Rutger 07-08-2016 Product maand in bezit

Prima vaatwasser

Een prima vaatwasser, hij maakt alles netjes schoon. de aparte besteklade is ook erg handig. de extra accessoires zoals een wijnglazenhouder komen ook mooi van pas. Het ingebouwde led indicator die op de vloer afgebeeld wordt is ook een mooi en handige toevoeging. Er zitten veel programma's op dus voor elke vaat wel een programma om het schoon te krijgen.
Enige minpuntje wel is dat de ruimte tussen bestek la en de la voor kopjes net iets te krap op elkaar zitten waardoor je bij een volle vaatwasser de beide lades lastig in en uit kan schuiven.

Loren 28-01-2017

je kan hem naar beneden doen. Zitten meerdere standen op. Mvg.L.

LJL 05-08-2016 Product maand in bezit

Siemens Vaatwasmachine

Eindelijk een zeer stille en praktisch in te delen vaatwasser gevonden.
Gelijk met andere apparatuur van Siemens aangeschaft voor de keuken maar vergeleken met de vorige vaatwasser is dit een uitstekend apparaat en aan te bevelen wanneer je ook een woonkeuken hebt waar je in zit als de machine draait.

Oirschot 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden klant

9,4
Wij zijn erg tevreden over onze Vaatwasser. Alle mogelijkheden zitter erop wat het indelen erg makkelijk maakt.

RutgerPronk 26-06-2016 Product kwartaal in bezit

Eindelijk de vaatwasser van onze dromen gevonden!

Wat een onwijs fijne vaatwasser is dit! Naast dat hij echt super stil is, de vaat echt goed schoon wordt, is de indeling ook nog eens super handig! En hoewel schone vaat een vrij essentieel onderdeel is van een vaatwasser, heeft een goede indeling ook erg veel invloed op het gebruiksgemak. En in deze vaatwasser kan je echt alles kwijt! Wij maken nogal veel vuile vaat en zelfs voor ons is het niet eens nodig om de vaatwasser elke dag aan te zetten; ideaal! En om het helemaal af te maken is de tijdsindicatie die op de grond wordt geprojecteerd natuurlijk helemaal gaaf :)

Dirk 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

deze vaatwasser hoor je bijna niet, zo stil is hij.
Wast de vaat veel schoner dan onze vorige vaatwasser..En deze vaatwasser heeft veel mogelijkheden.we zijn er zeer te vreden over