Siemens SN69E004NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
12 couverts

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Renske 27-01-2017 Product paar maanden in bezit

Stille en krachtige vaatwasser

Deze vaatwasser maakt de vaat zeer goed schoon, ook al staat de vaat een paar dagen aan te koeken, het komt schoon uit de wasbeurt. Ook het geluid van het draaien tijdens een programma is gering. Erg handig is het blauwe lampje aan de buitenzijde die aangeeft of de vaatwasser nog draait.

Pluspunten

• Je kunt de vaatwasser qua tijd uitstellen
  • Je kunt je eigen voorkeuren instellen

Minpunten

• Rekjes zijn wat onhandig om in te delen

Jimmy 21-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk stille vaatwasser

Mooi apparaat, duidelijke bediening en maakt alles glanzend schoon.
Veel producten vergeleken maar Siemens komt altijd goed uit de test en gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Duidelijk progamma
  • Stil in gebruik
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal

marieke24_6_90 06-10-2016

Goede vaatwasser, voor prima prijs

Voorganger was ongeveer hetzelfde model maar dan een jaar of 10 ouder. Niet voor niks dat we bij hetzelfde merk/soort blijven.
Soms mis ik wel een bestekfase ipv het bakje. En de plastic klapbare rekjes bovenin gebruiken we niet, daar wordt de vaat niet altijd 100% schoon.

JVBGN 23-08-2016

Wat een rust!

Nadat onze vorige vaatwasser het had begeven zijn we op zoek gegaan naar een nieuw apparaat. Gezien de ervaringen van mijn ouders met Siemens en de prijs/kwaliteit verhouding was de keuze snel gemaakt. Nadat de vaatwasser was geinstalleerd en we hem voor de eerste keer gebruikte viel meteen het geluidsniveau op. Waar de vorige vaatwasser veel lawaai maakte vroegen we onszelf nu af of we toch wel op start geduwd hadden aangezien we 'nagenoeg' niets hoorde. Na afloop kwam de vaat echter brandschoon uit de vaatwasser en wisten we dat we de juiste keuze hadden gemaakt!!

TheavanS 11-05-2016

Prima apparaat, mijn vorige was ook een Siemens.

het bedieningspaneel is overzichtelijk en het blauwe lampje is een plus (indicatie dat de vaatwasser nog bezig is)

Tukker 30-09-2015

Siemens Speedmatic vaatwasser: gewoon goed

Goede afwas resultaten en bovenal een stille vaatwasser. Duidelijke, eenvoudige bediening. Goede prijstelling!