Bosch SMI90M15NL - Reviews

tile-Max. belading
13 couverts maximale belading
Geluidsniveau
46 dB

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Wil1956 24-04-2017

Perfecte vaatwasser

Zeer blij met deze vaatwasser hij is stil voldoende programma's zitten er op en mijn vaat komt er blinkend en schoon er uit en wat erg prettig is naar een paar minuten valt de machine zelf uit dus je hoeft hem niet uit te zetten als je dat vergeet

Gerard 09-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne vaatwasser

Complete vaatwasser die tot nu toe uitstekend werkt. Heb het idee hij grondig schoonmaakt en de indeling biedt veel mogelijkheden.
Het auto programma bevalt goed, want op basis van de sensoren, werd de wastijd ineens sterk verkort, omdat de vaat kennelijk niet zo vies was.
Bij uitpakken zat er een vlekje in het metaal van het frontje. Dacht eerst dat het een vette vinger was (want die zaten er ook op). Het vlekje kan ik er niet af kan krijgen. Speciaal schoonmaakmiddel gekocht, maar dat haalt het niet weg.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Wast grondig
  • Alles goed droog
  • Makkelijke indeling

Minpunten

• bij levering een vlekje in het metaal

mevr. van Gool 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Uiterst tevreden met schoon resultaat en...stil

Deze vaatwasser maakt de vaat uitstekend schoon, de diverse keuze programma's maken het makkelijk om te kiezen hoe lang je de vaat wil laten duren en vooral; geen lawaai meer!!

Pluspunten

• schone vaat
  • stil

Rics 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Wast uitstekend schoon, in prettige stilte

De automatische programma's waarmee, hoeveelheid water, temperatuur en wasduur worden bepaald, werken prima. Wassen met de hand volledig overbodig en zelfs verspillend! Montage keukenpaneel en verder installatie duidelijk en eenvoudig uit te voeren.

Pluspunten

• stilte
  • slimme "sensors"

Dinie 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Meedenkende machine, energie- en productzuinig

De vaatmachine kan voor wat betreft het wasprogramma worden ingesteld op automatisch. Dat betekend dat de machine detecteert hoe vuil de vaat is, hoe lang de verwerkingstijd vergt en hoeveel glansspoel vereist is. Kortom economisch verantwoord en daarbij energiezuinig en nagenoeg geluidarm.

Janet 07-12-2016 Product paar weken in bezit

goede vaatwasser

De vaatwasser heeft een prettige indeling. Hij is makkelijk te bedienen en de controle lampjes werken op tijd. De instructie is duidelijk. De vaatwasser was ook te plaatsen met weinig ruimte aan de achterkant.

Pluspunten

• indeling
  • keuzemenu

Minpunten

• nog niet ontdekt

Theo 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

Geweldig stille machine zeer gebruiks vriendelijk alleen is de instalatie handleiding niet aanwezig is tegen een geldelijke vergoeding te krijgen bij de service afdeling hiermee bedoel ik op de verklaring van cijfers op de index bijlage

Denise06 09-10-2016

Super machine

De afwasmachine is zo stil,wast super schoon ,we hopen dat deze het ook 19 jaar vol zal houden zonder 1 x stuk te zijn net als de Atag

Keep smiling 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Ben tevreden met mijn nieuwe vaatwasser

We hebben de vaatwasser bij BCC gekocht. We werden goed geadviseerd. Het inbouwen gaat goed met de beschrijving. Voor de bediening is het raadzaam te tijd te nemen om de beschrijving goed door te lezen. Op deze manier kun je gebruik maken van alle mogelijkheden, die je anders over het hoofd ziet. De beschrijving is duidelijk. Het wasresultaat is goed. En het geluid is acceptabel. Ik heb alleen even moeten wennen aan de indeling.

Avis 04-05-2016

Mooie stille vaatwasser

Deze Bosch vaatwasser bevalt er goed. Het bedieningspaneel ziet er strak en mooi uit. De bediening is makkelijk en simpel. Ik vind de vaatwasser erg stil, stiller dan de vorige die ik had. De vaat komt er schoon en glimmend uit. Kortom, alleen maar positieve bevindingen over dit apparaat.

Flauwekel 09-04-2016

Perfect eindresultaat

Mijn vorige Bosch had het na Karen begeven. Nu merk ik pas dat hij echt aan zijn eind was. De vaat is zoveel schoner en droger nu!
Jammer dat de handleiding niet echt duidelijk is vwb de verschillende programma's. Maar na eea uitproberen kom je er wel achter. Prima aanschaf!

cor van den beucken 01-03-2016

fluisterzachte reus !!

De vaatwasmachine voldoet uitstekend aan het vooraf ontvangen advies. Is zeer gemakkelijk in de bediening en wast schoon !

Shell 12-02-2016

top machine

Nw vaatwasser nadat mijn oude na 20 jaar er mee stopte. Wel een ander merk maar dat maakt niet uit. Mijn eerste Bosch apparaat en moet zeggen totaal geen spijt. Alle programma's zijn top. Makkelijk te bedienen en zo goed als geruisloos. Zeker een aanbeveling!

eSveDe 12-02-2016

Even wennen.....

Vaatwasser van ander merk ging kuren vertonen zoals lawaai en halverwege uitslaan, dus op zoek naar een goed getest merk. Direct viel de keuze op deze Bosch, en tijdens een aanbieding was de keuze niet moeilijk meer. Even wennen waren de verschillen in bediening, maar dit is snel geleerd. Ook het inbouwen is een kwestie van de tekening goed doornemen en dan is het zeer goed te doen. Kortom een zeer goede vaatwasser die zelfs op de "eco stand" al een zeer goed resultaat laat zien.
Zeer tevreden.......

Sander Wakker 09-02-2016 Product paar weken in bezit

De vaatwasser doet goed zijn werk, droogresultaat is super.
De machine is ook heerlijk stil, de indeling is wel even wennen tov de vorige vaatwasser.

De duurzaamheid valt nog niet te beoordelen, maar mag hopen dat deze wel even meegaat.

Miguel 06-02-2016 Product paar dagen in bezit

Goeie vaatwasser en niet duur. Aanbevolen voor nieuwe kopers. Plaatsen en aansluiten gaat goed met de als de handelingen word gevolg.

SvD 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het inbouwen was even goed tekening lezen, maar daar is goed uit te komen.
De machine ziet er zeer modern en mooi uit. Ook het bedienen is een fluitje van een cent, dus kortom erg blij met de aankoop.......

juul 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

deze machine een paar dagen in gebruik. Het is voor ons de 3 de afwasmachine, een zeer geluidloze machine drogen is prima, goed droog. Mogelijk heden is voor ons genoeg hoeft niet meer ,indeling,dat bakje voor lange messen ach hoeft voor mij niet zo.
anders deed ik daar ook schaaltjes op nu kan dat niet. en dat is het enige wat van mij niet hoeft verder een prima machine.

Ab donk 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Een perfecte vaatwasser zowel indeling als was resultaat en erg stil zeer makkelijk in gebruik gebruikt heeft weinig water nodig en zuinig in stroom gebruik

vaatwasser 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat,goede overzichtelijke programma's, is geluidsvriendelijk, ter vervanging van mijn vorige machine die jammergenoeg maar 5 jaar is meegegaan, hoop dat deze iets langer meegaat.