Bosch SMI90M15NL - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

8,9

Rics 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

Wast uitstekend schoon, in prettige stilte

De automatische programma's waarmee, hoeveelheid water, temperatuur en wasduur worden bepaald, werken prima. Wassen met de hand volledig overbodig en zelfs verspillend! Montage keukenpaneel en verder installatie duidelijk en eenvoudig uit te voeren.

Pluspunten

• stilte
  • slimme "sensors"

Dinie 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Meedenkende machine, energie- en productzuinig

De vaatmachine kan voor wat betreft het wasprogramma worden ingesteld op automatisch. Dat betekend dat de machine detecteert hoe vuil de vaat is, hoe lang de verwerkingstijd vergt en hoeveel glansspoel vereist is. Kortom economisch verantwoord en daarbij energiezuinig en nagenoeg geluidarm.

Janet 07-12-2016 Product paar weken in bezit

goede vaatwasser

De vaatwasser heeft een prettige indeling. Hij is makkelijk te bedienen en de controle lampjes werken op tijd. De instructie is duidelijk. De vaatwasser was ook te plaatsen met weinig ruimte aan de achterkant.

Pluspunten

• indeling
  • keuzemenu

Minpunten

• nog niet ontdekt

Theo 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser

Geweldig stille machine zeer gebruiks vriendelijk alleen is de instalatie handleiding niet aanwezig is tegen een geldelijke vergoeding te krijgen bij de service afdeling hiermee bedoel ik op de verklaring van cijfers op de index bijlage

Keep smiling 18-07-2016 Product paar weken in bezit

Ben tevreden met mijn nieuwe vaatwasser

We hebben de vaatwasser bij BCC gekocht. We werden goed geadviseerd. Het inbouwen gaat goed met de beschrijving. Voor de bediening is het raadzaam te tijd te nemen om de beschrijving goed door te lezen. Op deze manier kun je gebruik maken van alle mogelijkheden, die je anders over het hoofd ziet. De beschrijving is duidelijk. Het wasresultaat is goed. En het geluid is acceptabel. Ik heb alleen even moeten wennen aan de indeling.

Sander Wakker 09-02-2016 Product paar weken in bezit

De vaatwasser doet goed zijn werk, droogresultaat is super.
De machine is ook heerlijk stil, de indeling is wel even wennen tov de vorige vaatwasser.

De duurzaamheid valt nog niet te beoordelen, maar mag hopen dat deze wel even meegaat.

Miguel 06-02-2016 Product paar dagen in bezit

Goeie vaatwasser en niet duur. Aanbevolen voor nieuwe kopers. Plaatsen en aansluiten gaat goed met de als de handelingen word gevolg.

SvD 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het inbouwen was even goed tekening lezen, maar daar is goed uit te komen.
De machine ziet er zeer modern en mooi uit. Ook het bedienen is een fluitje van een cent, dus kortom erg blij met de aankoop.......

juul 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

deze machine een paar dagen in gebruik. Het is voor ons de 3 de afwasmachine, een zeer geluidloze machine drogen is prima, goed droog. Mogelijk heden is voor ons genoeg hoeft niet meer ,indeling,dat bakje voor lange messen ach hoeft voor mij niet zo.
anders deed ik daar ook schaaltjes op nu kan dat niet. en dat is het enige wat van mij niet hoeft verder een prima machine.

Ab donk 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Een perfecte vaatwasser zowel indeling als was resultaat en erg stil zeer makkelijk in gebruik gebruikt heeft weinig water nodig en zuinig in stroom gebruik

vaatwasser 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat,goede overzichtelijke programma's, is geluidsvriendelijk, ter vervanging van mijn vorige machine die jammergenoeg maar 5 jaar is meegegaan, hoop dat deze iets langer meegaat.

Peter Bitter 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

fluisterstille vaatwasser die je ook kunt voorprogrameren om in het daltarief te draaien. de 3.5 uur ECO duurt misschien wat langer maar als je in bed ligt geeft dat niets, en anders kun je he programma versnellen (is wel weer duurder energetisch)

Marga 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Dit is de 2e Bosch vaatwasser. De eerste heeft het meer dan 12 jaar uitstekend gedaan. Bovendien zeer tevreden over de service van Bosch.

Jannette 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

de vaatwasser ziet erheel degelijk en stevig uit. Het geluid tijdens de programma's is vrij stil. De indeling is goed.

JdR 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Duidelijke handleiding ook voor installatie is een zeer stille machine, overzichtelijk in bedieningspanel
en prima droog kwaliteit

Joop Smit 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is onze tweede Bosch vaatwasser de eerste heeft het tien jaar prima gedaan, dus toch maar bij het merk gebeleven en deze doet het toch weer een stuk beter.

MAC 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eindelijk is na 8 jaar gelukkig mijn vaatwasser van een ander gerenommeerd merk stuk. 8 jaar getobd nooit een droge vaat. Daarom heb ik nu voor een Bosch gekozen, vaat schoon en helemaal droog heerlijk!!!

Hans Snoeren 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

goede machine tot nu toe,
om mij nu perse te willen dwingen tot een met 100 tekens motivatie is een minpunt

Broekhuizen 05-12-2015 Product kwartaal in bezit

Geweldige machine. Simpel te bedienen en zelfs alles schoon op de ecostand. Een 8 voor de indeling heeft meer te maken met persoonlijke wensen, een ander geeft er weer een 10 of een 6 voor.

Ton Gerlings 03-04-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk aan te sluiten, en erg stil. Enige wat we missen is verlichting in de machine. Programma's zijn duidelijk....ruime indeling......vaat goed schoon.
Kortom zeer blij met deze aankoop