Siemens SN578S02TE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN578S02TE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ian 30-07-2016

perfect schoon en geruisloos

Geschreven voor: Siemens SN578S02TE

Energiezuinige vaatwasser met modieus interieur. Goede en handige schuiflades en veel ruimte voor de vuile vaat. Met een handig lichtje heb je een goed overzicht van het interieur.
Tijdens het wassen hoor je de vaatwasser niet/nauwelijks.

Rjonic 29-06-2016

Blij met mijn nieuwe afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SN578S02TE

Mijn nieuwe afwasmachine draait als een zonnetje. Gekocht omdat de vorige stuk ging. Deze is fluisterstil, maar op het paneel kan ik gelukkig zien dat hij bezig is ;-). Ik kan er van alles op instellen gewoon in het Nederlands. Heel prettig. Bijna alle rekjes zijn inklapbaar, dus vrijwel alles past er in. Een extra besteklade kon er ook in. Heerlijk. Wat een gemak. En als extraatje brandt er een mooi blauw lichtje in op zo goed als geen stroom.

Johannes 14-11-2015
Geschreven voor: Siemens SN578S02TE

Geruisloos, schoon, gemakkelijk in gebruik, moderne uitstraling, mooie verlichting kortom een mooie, moderne en geruisloze machine die schoon wast

Els Joosten Oomen 07-11-2015
Geschreven voor: Siemens SN578S02TE

Wij zijn zeer enthousiast. Onze vorige Siemens vaatwasser heeft het 21 jaar volgehouden en heeft in die 21 jaar slechts twee keer een reparatie gehad die door de servicemonteur van Siemens telkens uitstekend en snel werd gerepareerd.
Uiteraard is deze nieuwe machine technisch gemoderniseerd. Uitstekend resultaat, bijna geruisloos. Prima indeling.