Siemens SX69M092NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
14 couverts

RvHengelo 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stille machine die goed droogd

Stille vaatwasser die ook goed droogd.
Veel ruimte door bestgeklede i.p.v. Bestekkorf. Scheelt veel ruimte ondein

Martijn 26-10-2016 Product paar dagen in bezit

ideale bestek la

Stevig uitziende borden en bekerhouder in de vaatwasser zelf. Makkelijk indeelbaar (flexibel), stil en handig hoor, die tijdsduur op de grond geprojecteerd. De bestek la is super makkelijk (en in hoogte verstelbaar) en voor veel bestek is er een mandje toegevoegd.
De gebruiksaanwijzing voor installatie verdient nog enige aandacht.......
over de gebruiksduur nog niets te zeggen.

Pluspunten

• bestek la
  • stil
  • tijdsduur op de grond

Minpunten

• installatie aanwijzing

Glenn 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Perfect apparaat

Wij hebben deze vaatwasser - na heel wat voorbereidingswerk - uitgekozen en wij kunnen nu al zeggen dat dit een zeer goede keuze is geweest. De vaatwasser is stil, heeft veel keuzemogelijkheden en misschien wel het belangrijkste, hij wast zeer schoon. Wij raden een ieder - die op zoek is naar een vaatwasser - deze machine aan. Onze vorige vaatwasser van Siemens deed ook goed zijn werk, meer deze spant de kroon. De prijs van deze vaatwasser is dan misschien meer dan gemiddeld maar de prestaties zijn meer dan uitstekend, dus al met al een perfecte investering.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Veel keuzemogelijkheden qua programma's

Ali 20-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Siemens vaatwasser

Net binnen en nu al volop ingebruik. Had dit veel eerder moeten aanschaffen. Erg stil en weinig geluid. Ook het display van het programma is geweldigd.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Overzichtelijke programma

Minpunten

• Nog niet ontdekt

marcowijn 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer Tevreden

Deze vaatwasser bevalt ons uitstekend; stil, snel, zuinig en zeer schoon en droog.
Na 16 jaar een Siemens natuurlijk weer gekozen voor deze nieuwe Siemens vaatwasser. Het blauwe licht is leuk maar voegt verder niets toe. Duidelijke en makkelijke bediening.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • wast zeer schoon
  • super droog
  • makkelijk zelf in te bouwen

Minpunten

• Kastdeurtje montage heeft wel wat aandacht nodig!

Stoffels 21-08-2016 Product paar weken in bezit

Goede stille vaatwasser

Goede vaatwasser die stilletjes zijn werk doet.
Grote binnenruimte, met handige verlichting binnenin.
De tijdsduur aan de buitenkant is erg makkelijk, ook is te zien welk programma momenteel draait.

Pluspunten

• stil
  • snel programma
  • groot
  • verlichting binnen
  • tijdsduur geprojecteerd

Minpunten

• aanschafprijs

Anita 24-07-2016 Product paar weken in bezit

afwas automaat

altijd een Miele vaatwasser gehad was sceptisch over deze siemens vaatwasser maar is helemaal super en droog beter dan de Miele

Roestslc 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige vaatwasser

Wat een geweldige vaatwasser is dit. Oude gaf de geest. Op internet gezocht uiteraard en na enige twijfel voor de Siemens SX69M092NL gekozen. Bij Coolbleu besteld en in 1 dag geleverd. Instaleren was ook niet echt lastig nette beschrijving van Siemens maar je moet wel beetje technisch zijn om die te doorgronden.

MieleFan 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Na 16 jaar trouwe dienst was onze Miele vaatwasser wel aan vervanging toe. Dit is een waardige opvolger. Vloerprojectie is handig, blauwe licht in de machine is grappig. Enige minpunt is dat de deur verder open blijft staan en dat alleen bij het ECO programma, nadat hij klaar is, de deur automatisch kan open springen.

Herbert 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige machine met een praktische indeling. Apparaat is nauwelijks te horen als deze goed ingebouwd is. De programma's zijn makkelijk te kiezen.De blauwe ingebouwde verlichting maakt het helemaal af. Aanrader!

roeltje88 07-04-2015 Product paar weken in bezit

ben superblij met deze vaatwasser we hebben een nieuwbouwhuis gekocht incl deze vaatwasser super makkelijk in gebruik en een heel leuk detail is als je hem open doet er blauw licht in zit en als ie bezig is schijnt op de vloer de tijd die ie nog nodig heeft super makkelijk

gr

Michel Bosch 31-03-2015 Product paar dagen in bezit

Wat mij betreft was er alleen uitvoerig onderzoek nodig wat betreft het type ik wilde aanschaffen van Siemens. Ons vorige model (SL 65590) was ons immers 12 jaar trouw gebleven.
Aangezien we een ruimte hebben voor een groter model (SX) werd de keus weer wat groter. De vaatwasser is erg flexibel in gebruik. Zowel qua indeling, als qua mogelijkheden. Ondanks dat wij hem pas 2 weken in bezit hebben ben ik nu al weer ontzettend tevreden en blij met de nieuwe aankoop.