Bosch SBV99M30NL - Reviews

14 couverts

9,1

Bart 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

De handige indeling en uitgebreide functies maken dit een fijne machine. Na eerdere goede ervaringen met bosch vaatwassers, ben ik nu opnieuwe een tevreden gebruiker

Henk 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader deze XL

Perfecte machine. In de ECO stand komt alles er brandschoon uit. Indeling perfect, XL geeft extra hoogte.

marco 14-07-2016 Product paar weken in bezit

fijn en geluidsarm vaatwasser

vele mogelijkheden van instellingen voor optimaal wasresultaat. indeling is op vele manieren aanpasbaar.

Avanr 26-02-2016 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden.
De besteklade is erg wennen.
Wil de vaat goed droog worden, dan altijd de extra droog toets gebruiken. Ook de intensive zone toets zorgt voor een beter resultaat.
Handig is de rode lamp op de vloer zolang de vaatwasser bezig is.

Vicky 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen deze vaatwasser in ons bezit en zijn er nu al tevreden over. De besteklade is ideaal, hierdoor houden we veel ruimte over voor alle andere dingen. De vaatwasser is stil dus je hebt er geen last van als je hem overdag laat lopen terwijl je thuis bent. Kortom een prima aankoop met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bosch vaatwasmachine 13-02-2016 Product maand in bezit

veel opties, indeling ook gemakkelijk te veranderen. Sensorlampje geeft aan wanneer hij klaar is. Geen gedoe met mandjes onderin, maar een handige bovenlade. Zeker geen spijt van deze aankoop! Zou hem zo nogmaals kopen

Coco Hoving 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser nu net een week. Hij wast keurig schoon, droogt geweldig mooi op. Het nachtprogramma is reuze handig evenals het Eco programma. Ik ben ook heel blij met de besteklade, veel handiger dan een rek.

Gerald 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie vaatwasser en super stil en door het automatisch opengaan van de deur geen natte vaatwas meer.

E vd L 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser. Ook het programma van 30 minuten werkt perfect. Het apparaat is echt geruisloos.
De indeling voor je pannen, borden, bestek enz. is geweldig.

RVD 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser gekocht vanwege de goede recenties. Een aantal malen gewassen en de vaat komt er schoon en droog uit. Ook is de vaatwasser stil.

Menno en Marieke 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een erg prettige vaatwasser, met handige rekjes en vele mogelijkheden om de indeling van het rek te wijzigen. De machine wast goed schoon en het servies komt zeer droog uit de machine. Verder is de machine erg stil en heeft een prettig signaal (geluid en licht) om aan te geven of de machine aanstaat of klaar is.

Guustf 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat en veel stiller dan het vorige. Wasresultaat is zeer goed. Ik heb deze machine nu een maand, net aangeschaft voor Kerstmis omdat het oude apparaat het had begeven.

Stephan 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Altijd Miele gehad. Deze bevalt tot en met nu goed en geeft goede was resultaten. Indeling korven e.d. goed.
Voldoende keuze mogelijkheden wasprogramma's.

andreas 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Alles wordt goed schoon, ook bij moeilijke vuilresten zoals aardappelpuree. Veel verschillende wasprogramma's en combinaties, bijv. eco + intensief reinigen onderin + extra drogen. Rekjes zijn allemaal handig in te delen, met wegklap-bare borden en schotel rekjes enzo. De bestekla is ook handig, scheelt ruimte in het rek onderin. Enige kleine min-puntje van de bestekla is dat het bestek niet zo goed droog wordt als in een mandje.

Emma 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
De vaatwasser is erg stil en de afwas komt er schoon en glanzend uit. De besteklade is erg handig maar er zitten naar mijn mening iets teveel rekjes en opstaande houders in.

Stijn 05-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Ik ben met name heel erg tevreden over het geluidsniveau van de vaatwasser. Wij hebben een open keuken en de vaatwasser is oprecht erg stil. De mogelijkheden zowel qua programma's als indeling zijn ideaal/flexibel. Al met al ben ik erg tevreden met deze aankoop. Natuurlijk is het wasresultaat goed. Als er veel plastic (van de kinderen) in de vaatwasser staat blijft het droogresultaat wel wat achter. Gelukkig is er dan nog de 'extra droog' optie.

Arie 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser. Wast goed schoon en heel geruisloos. De vaat komt er droog uit. Wel jammer dat de ECO stand meer dan 3 uur duurt.

eduard kepel 26-10-2015 Product kwartaal in bezit

Fantastisch doorontwikkelde functionaliteit v.w.b mogelijkheden accessoires, het makkelijk opstellen van vuile vaat.
Heldere menustructuur programma's.
Heerlijk geruisloos en ultra schoon.

goos1 24-08-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn dat het apparaat hoger is. Daardoor kun je veel beter pannen stapelen, en pizzaborden wassen. De vaat is prima schoon.

Ton de Huisman 10-07-2015 Product maand in bezit

Altijd erg tevreden over Bosch afwasmachines. Persoonlijke service 24/7 is perfect. Apparaat is zeer stil en wast uitstekend schoon én droog, ook wanneer het extra droog-programma niet is ingeschakeld. Makkelijke bediening. Ik ben er zeer tevreden over.