Bosch SBV99M30NL - Reviews

14 couverts

9,1

Avanr 26-02-2016 Product paar weken in bezit

Veel mogelijkheden.
De besteklade is erg wennen.
Wil de vaat goed droog worden, dan altijd de extra droog toets gebruiken. Ook de intensive zone toets zorgt voor een beter resultaat.
Handig is de rode lamp op de vloer zolang de vaatwasser bezig is.

Coco Hoving 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb de vaatwasser nu net een week. Hij wast keurig schoon, droogt geweldig mooi op. Het nachtprogramma is reuze handig evenals het Eco programma. Ik ben ook heel blij met de besteklade, veel handiger dan een rek.

RVD 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser gekocht vanwege de goede recenties. Een aantal malen gewassen en de vaat komt er schoon en droog uit. Ook is de vaatwasser stil.

Hendrik 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Wat een verademing

Als je een vaatwasser zoekt kies dan deze. Hij is stil, erg stil. Hij is groot, erg groot. Let op je hebt twee maten voor deze vaatwasser. De grote is iets duurder maar de moeite waard. Hiervoor een AEG, was een oude maar erg veel lawaai. Daarna een BEKO 44db, Deze lekte water bij de deur en maakte 55db geluid. (gemeten met telefoon). Hup deur uit. Iets bijleggen en deze gekocht. Nogmaals... wat een verademing. Bestek lade is top. In hoogte verstelbaar etc.. Heb nooit zo veel in een vaatwasser kunnen duwen. Stil schoon en droog. Ik zeg doen. Ook qua inbouwen erg handig en goed zelf te doen. Top.

Pluspunten

• Erg stil
  • Erg groot
  • Makkelijk inbouwen
  • Schoon
  • Droogt goed

Theo Bongers 13-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en duidelijk instelbaar bedieningspaneel

Het is een goed produkt en ik heb gekozen voor Bosch omdat het vorige ook een Bosch was en altijd goed is bevallen.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk bedieningspaneel

H. Sloeserwij-Teeken 08-01-2017 Product paar weken in bezit

Een prima werkend vaatwasser

Helaas hebben we afscheid moeten nemen van de voorgaande vaatwasser. Deze is altijd goed bevallen. Vandaar weer de keuze voor een Bosch msachine

Esther 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zo wat een ruimte

Een goed doordachte inrichting met vele mogelijkheden. Ook is hij super stil in de gewone modus. De vaat wordt goed schoon en droog.

Pluspunten

• Ruim
  • Goede Indeling
  • Schoon

frank 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Super stille vaatwasmachine, eenvoudige bediening

We hebben voor deze vaatwasmachine gekozen omdat we in het verleden ook een Bosch gehad hebben. We waren er erg tevreden over, maar helaas werd hij met ons oude huis mee verkocht. Toen we in ons nieuwe huis een vaatwasser nodig hadden zijn we daarom ook direct weer naar een Bosch gaan kijken. Hij is zo stil dat we blij zijn dat er verlichting aan de onderzijde op de vloer schijnt, omdat we anders niet zouden weten of hij nog bezig is met een programma of al klaar is. Ook de eenvoudige aanduiding van de bedieningsknoppen is erg handig. Kortom, een prima aankoop!

Pluspunten

• Super stil
  • Eenvoudige bediening
  • Binnenruimte (hoog model)
  • Besteklade en bestekmand
  • Verstellen mand

Geraldo 02-01-2017 Product paar dagen in bezit

Eindelijk is mijn vaat echt schoon!!!

Bij vorige vaatwassers van andere merken moest er in meer of mindere mate voorgespoeld worden om de vaat schoon te krijgen. Bij de Bosch hoeft dat zelfs niet bij een flinke aangekoekte lasagneschaal

McMave 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende vaatwasser

Uitstekende vaatwasser met veel ruimte onderin door extra besteklade bovenin. Tevens erg stil. We hebben een open keuken en het geluidsniveau wat de vaatwasser produceert is erg laag. Door het rode lampje kun je zien of de vaatwsser aanstaat. Uitgebreide programma's, met extra opties. Op het
display staat de geschatte duur van het programma. Het resultaat van de vaatwasser is erg goed, zowel in het reinigen als in het drogen. Uiteraard blijven de logische dingen natter dan de rest (plastics). Glas wordt ook erg schoon.

Enige nadeel wat wij ondervonden hebben, is dat de vaatwasser fors is. Let dus goed op bij het inbouwen dat er geen leidingen achter de vaatwasser zitten. Wij hadden alle ruimte nodig en moesten zelf leidingen verplaatsen.

Al met al dus een complete vaatwasser met veel opties die heel erg stil is.

• Ruimte
  • Resultaat

Ton 15-12-2016 Product paar dagen in bezit

Tja, Het is een Bosch, hè.

Zo vlak voor de feestdagen geeft de oude vaatwasser de geest. Hij ( of zij ??) had er vele, vele jaren van trouw en betrouwbaar afwaswerk opzitten, maar gaf nu de borstel aan Maarten. Dan is, bij ons, de keuze snel gemaakt en is de vraag eigenlijk alleen nog: "Welke Bosch vaatwasser wordt het, en waar haal ik hem."
's-Middags on 15:00h besteld staat SBV99M30NL de volgende ochtend al in de keuken. Het inbouwen is voor een gemiddelde klusser niet echt een probleem. Voor het eind van de middag staat e verzamelde vaat al weer blinkend schoon en kurkdroog in de servieskast. Geen centje pijn gehad.
De nieuwe vaatwasser is weer wat stiller, weer wat zuiniger en weer wat praktischer van indeling. Bosch deed er zelfs een actie met gratis afwasmiddel bij. Leuk van Bosch.
Wij zien eigenlijk maar 1 minpuntje: de naam van de vaatwasser, SBV99M30NL..... kan dat niet was leuker ? Ik noem maar eens 'model Sunshine-2016'

Pluspunten

• Top kwaliteit
  • Goede prijs
  • Prima afwas resultaa

Minpunten

• nog niet gevonden

Bart 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede vaatwasser

De handige indeling en uitgebreide functies maken dit een fijne machine. Na eerdere goede ervaringen met bosch vaatwassers, ben ik nu opnieuwe een tevreden gebruiker

Henk 21-07-2016 Product paar dagen in bezit

Aanrader deze XL

Perfecte machine. In de ECO stand komt alles er brandschoon uit. Indeling perfect, XL geeft extra hoogte.

marco 14-07-2016 Product paar weken in bezit

fijn en geluidsarm vaatwasser

vele mogelijkheden van instellingen voor optimaal wasresultaat. indeling is op vele manieren aanpasbaar.

Vicky 14-02-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Sinds een paar dagen deze vaatwasser in ons bezit en zijn er nu al tevreden over. De besteklade is ideaal, hierdoor houden we veel ruimte over voor alle andere dingen. De vaatwasser is stil dus je hebt er geen last van als je hem overdag laat lopen terwijl je thuis bent. Kortom een prima aankoop met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bosch vaatwasmachine 13-02-2016 Product maand in bezit

veel opties, indeling ook gemakkelijk te veranderen. Sensorlampje geeft aan wanneer hij klaar is. Geen gedoe met mandjes onderin, maar een handige bovenlade. Zeker geen spijt van deze aankoop! Zou hem zo nogmaals kopen

Gerald 11-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele mooie vaatwasser en super stil en door het automatisch opengaan van de deur geen natte vaatwas meer.

E vd L 09-02-2016 Product paar dagen in bezit

Super vaatwasser. Ook het programma van 30 minuten werkt perfect. Het apparaat is echt geruisloos.
De indeling voor je pannen, borden, bestek enz. is geweldig.

Menno en Marieke 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een erg prettige vaatwasser, met handige rekjes en vele mogelijkheden om de indeling van het rek te wijzigen. De machine wast goed schoon en het servies komt zeer droog uit de machine. Verder is de machine erg stil en heeft een prettig signaal (geluid en licht) om aan te geven of de machine aanstaat of klaar is.

Guustf 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat en veel stiller dan het vorige. Wasresultaat is zeer goed. Ik heb deze machine nu een maand, net aangeschaft voor Kerstmis omdat het oude apparaat het had begeven.