Bosch SMI88TS02E - Reviews

14 couverts
Kleuren
wit, roestvrijstaal

wilfred 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie machine, vooral de binnenzijde ziet en voelt degelijk. De inbouw is niet moeilijk, goede beschrijvingen, ook deze onderdelen zien er degelijk uit. De machine is fijn stil in het gebruik.

AE 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

na de eerste wasbeurt gelijk al tevreden, perfect schone vaat en zeer droog.
ook muisstil.
pluspunten zijn:

stil, schone en droge vaat (ook plastic), binnenverlichting, vele wasprogramma's (makkelijk te bedienen). makkelijk om zelf in te bouwen.

Michel Koning 21-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig product, goed afgewerkt en stijlvol. Het eerste wat opviel is de twee displays met duidelijke informatie voor instellen aan de binnenzijde en voor statusweergave aan de voorzijde. Daarnaast is de vaatwasser echt enorm stil tijdens bedrijf. Hij staat bij ons in de woonkeuken dus dat is echt heel prettig. Maar wat ook meteen opviel is hoe ontzettend schoon en glanzend de vaat eruit komt. En dat is toch wel waar het om draait bij een vaatwasser. Over de levensduur kan ik nog niets zeggen.

Brilduikertje 10-07-2015 Product paar weken in bezit

De afwasmachine is stil, heeft handige rekjes die verstelbaar zijn en daardoor veel ruimte voor de vaat. Of de machine zuinig is moet ik natuurlijk nog merken aan de elektriciteitsrekening. Nadeel vind ik dat de rekjes na het drogen flink druppelen en de vaat weer nat maken en de machine van binnen nog nat is. De machine ziet er prachtig uit en heeft vele handige programma's waar voor mij de uitgestelde draaitijd de meest gebruikte is.