Bosch SMV90M30NL - Reviews

Maximale belading
13 couverts

Theo 13-09-2016 Product paar dagen in bezit

Doordacht ontwerp

Goede indeling. Handige verwijderbare roosters.
Stille machine. Eco-programma. Slimme meerkeuze bediening.

Pluspunten

• indeling
  • eco-programma

Minpunten

• geen halve tijd-programma

Familie Kadi 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

pas aangeschaft erg tevreden

ik heb de vorige bosch 9 jaar gebruikt. ik hoop met deze langer te doen. tot nu toe ben ik tevreden. ik heb eerst all reviews bekeken op internet en deze kwam wel positief naar voren

herbie28 19-03-2016 Product paar weken in bezit

Wast goed maar niet stil

Machine gemakkelijk te installeren. Vaatwas wordt goed schoon maar machine maakt in tegenstelling tot alle eerdere reviews t.o.v. van onze 13 jaar oude Siemens behoorlijk veel lawaai(dus niet echt stil) ondanks machine nog 1dB stiller moet zijn dan onze oude. Jammer dat we toch niet voor de wat duurdere Siemens weer zijn gegaan(ondanks ze uit dezelfde fabriek komen)

Theodorus Tap 28-02-2016 Product paar dagen in bezit

Aparaat maakt vaat goed schoon en droog. Prijs en kwaliteit verhouding is goed. Stil in gebruik. Korte programma is fijn als je veel bezoek hebt om snel de vaat weg te krijgen.

weina 23-02-2016 Product paar dagen in bezit

tot nu toe tevreden vind het fijn het rode controle lampje , verder hoor je hem niet had ik deze bosch vaatwasser eerder ondekt dan had ik er eerder plezier van

Dirk Jan 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Vaatwasser werkt prima met een uitermate schoon en droog resultaat. Het geluid hoor je wel met een half open keuken, maar is dusdanig op de achtergrond dat het niet storend is. Ik denk dat we hier lang en probleemloos veel plezier van zullen hebben. Prijs/kwaliteit/energieverbruik vind ik prima in orde.

Sandra 26-01-2016 Product maand in bezit

Hiervoor één gehad die achttien jaar mee is gegaan. Hoop dat met deze ook mee te maken. Veel stiller als de oude en schakelt zichzelf uit als hij klaar is wat ik heel prettig vindt. Super blij mee

Martijn Held 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prettig in gebruik, goed resultaat. Stil.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitgebreide menukeuze, duidelijke gebruiksaanwijzing, alleen de montage instructies waren vrij beknopt. Maar met een beetje technisch inzicht kom je er wel uit.

Anjo 24-01-2016 Product paar dagen in bezit

Wij zijn heel blij met onze nieuwe vaatwasser.
De vorige is 15 geworden dus hopelijk weer 15 jaar.
Hij is makkelijk te bedienen en wast goed schoon.
Ook het geluid is goed te doen in een open keuken,
de korte progammas gaan ook goed.

Fam Noordhof 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser.Geluidsniveau van 46Db is hoger dan mijn oude Construta vaatwasser.Goede indeling.Gewoon een goede vaatwasser.

Fam. Noordhof 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasmachine.Gemakkelijke bediening. geluidsniveau is 46DB toch wel gehorige dan mijn oude Constructa.

ebtep 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

fijne vaatwasser, schone vaat bedieningsgemak is minder fijn dan mijn vorige vaatwasser van Siemens.
verder dik tevreden!!

Koen 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Prima afwasmachine was prima en is stiller weer dan de vorige, met een makkelijke bediening. 1 minpuntje is de indeling van het boven rek, die was bij de vorige Bosch beter

Akkermans 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Was resultaat geef ik een 7 omdat ik merk dat de vaat niet altijd goed droog is, vaatwasser blijft zelf ook nat van binnen. Machine is toch wel gehorig ondanks de 46Db.

John 03-01-2016 Product paar weken in bezit

Was goed droogt goed.
Indeling o.k.
Bestekmand zou een gedeelde voor roerlepeltjes mogen hebben, twee rijen met kleinere openingen.

Jos 01-01-2016 Product maand in bezit

De afwasmachine is heerlijk stil. Ook is de indeling fijn. Met name het bovenste rek. Aangezien ik het ergste vuil meestal handmatig afwas gebruik is altijd de eco mode. De afwas is altijd goed schoon en ook droog. Fijne machine.

Gebruiker 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk, geweldig apparaat wat doet wat hij moet doen en zeer stil is. Goede indeling en handig is ook de besteklade in combinatie met het "ouderwetse" maar ook handige mandje.

G Arentsen 19-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne vaatwasser en het is voor de prijs een stille machine en het gebruiksgemak is zeer vriendelijk kortom een top apparaat

leon 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

Stevige en duidelijke maschine met genoeg programmas
Weinig geluid en energiezuinig De rekken voor de borden zijn stevig en rollen goed

AdW 06-12-2015 Product paar dagen in bezit

Onze oude Bosch vaatwasser is na 15 jaar trouwe dienst met pensioen, deze nieuwe vaatwasser uiteraard weer van Bosch laat zien dat er in 15 jaar technologie het een en ander ten goede is veranderd. Lekker stil, zuinig in gebruik en de rode lichtpunt (als de machine aanstaat) op de vloer vindt onze hond heel interessant. Kortom zeer tevreden.