Bosch Serie | 6 SMV90M30NL - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
13 couverts

Beoordeling op basis van 101 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marjolein 18-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille vaatwasser bosch

Na 4 jaar ellende hebben gehad met de vorige vaatwasser, nu gegaan voor kwaliteit. En dat merk je meteen. De vaatwasser is stil in gebruik, maakt goed schoon en droogt ook goed. Meerdere functies die makkelijk in gebruik zijn. Kortom een fijne kwalitatief goede vaatwasser voor een goede prijs.

• Energiezuinig

Anoniem 18-04-2017

Goed afwasresultaat

Zeer geruisloos. Goed instelbaar. Wast schoon ook op kort programma.
Indeling bovenmand niet handig.

Robert51 10-02-2017

zeer tevreden

aanwijzigingen voor het waterpas zetten van de vaatwasser zou duidelijker kunnen,
en bij het stellen van de achterste steun schoot plotseling de zwarte stelschroef weg
kan geen foto meer sturen,plint is al gezet.

hillie 31-01-2017 Product paar dagen in bezit

fijne indeling, wast goed schoon

De prijs / kwaliteit verhouding vind ik prima.
Een zeer fijne vaatwasser in het gebruik.
Het rode indicatielampje dat op de grond schijnt is ook zeer prettig, zo kun je precies zien wanneer de machine bezig is

Pluspunten

• rode indicatielampje
  • versnel programma
  • indeling,

Rozema 27-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne vaatwasser

Onlangs een Bosch vaatwasser gekocht. Hij is energiezuinig (AA) en maakt goed schoon. Ruime keuze uit programma's en niet veel lawaai. Hij maakt iets minder goed droog vergeleken met mijn vorige vaatwasser (veel ouder type); de monteur had me hier al op geattendeerd en adviseerde glansspoelmiddel te gebruiken, wat ervoor zorgt dat de vaat er droger uitkomt.

De Jong 25-01-2017 Product paar weken in bezit

Stille en schone machine

We zijn erg blij met deze vaatwasmachine. In het verleden ook goede ervaringen gehad met een Bosch vaatwasser. Deze inbouwmachine is erg stil en wast heel schoon. Er blijft nauwelijks vocht achter op de vaat aan het eind van het programma. Ook handig dat een rood lampje op de vloer aangeeft of de machine nog bezig is met zijn programma. Zeker handig omdat je het geluid nauwelijks hoort. Ook plastic spullen was ik nu mee. Komt er keurig uit. Een zeer goede machine, een echte aanrader.

Pluspunten

• erg stil
  • schone vaat en goed droog

Ellen 19-01-2017 Product paar dagen in bezit

Duidelijk programma

Een fijne vaatwasser. Stil in het gebruik
Makkelijk te bedienen.
Prima prijs kwaliteitverhouding.
Ruime inhoud en goed in te pakken

Berry 12-01-2017 Product paar weken in bezit

Vaatwasser

Goede degelijke machine zonder al te veel extra opties die je toch (bijna) nooit gebruik. Goede indeling van de wasrekken.

• Indeling

christian 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Bosch SMV90M30NL vaatwasser

De vaat komt er schoon uit. De vaatwasser is stil. Ook de glazen komen er schoon uit zonder aanslag. Ruime programma keuzes. Kortom een goede machine voor een mooie prijs.

Pluspunten

• stil
  • ruime programma keuze

Ron Felius 07-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en droog

Jarenlang een bosch vaatwasser gehad en nu weer eentje gekocht. Producten mooi schoon en droog. Machine is zeer stil!! Ruime afzetmogelijkheden en alles voelt solide aan.

• Schoon en droog

Minpunten

• Relatief lange programma's

Patrick 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Degelijke vaatwasser

We hebben het apparaat net. Maar we zijn nu al erg tevreden. Er zat een degelijke uitleg voor het plaatsen van het apparaat in onze keuken. En het apparaat is van stevige materialen gemaakt wat voor ons gezin prima is want we hebben vier jonge kinderen. Verder is het apparaat ook begrijpelijk en makkelijk te gebruiken.

Kees Jan Porre 25-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in te bouwen en weinig geluid

Duidelijke handleiding en eenvoudig in te bouwen. Het resultaat overtreft de verwachtingen, prima afwasresultaten en maakt nauwelijks geluid.

Brian 22-12-2016 Product paar weken in bezit

geruisloos en superschoon

prachtig geruisloos,
ideale red light indicatie op de vloer
goed schoon en snel
ook de diversiteit van de schoonmaak programma's zijn idiaal

Pluspunten

• geruisloos
  • red light indicatie

Yvobvo 16-12-2016

Uitstekende machine en erg stil

Ruim anderhalf in bezit. De tiptoetsen zitten bovenin de rand, dus aan de buitenkant, dus niet in het zicht. Fijne machine die goed schoon wast. Het voordeel is het korte programma. wel opletten met (kleine) stukjes glas e.d. Al twee keer gehad dat de machine niet werkt omdat er piepkleine stukjes glas in het filter zaten. Die kunt je overigens zelf verwijderen. Wel de gebruiksaanwijzing goed lezen.

De volgende wordt weer een Bosch.

tevreden klant van BCC 08-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige keukenhulp verborgen achter deurtje

De Bosch vaatwasser SMV90M30 biedt tegen verwachting veel ruimte aan vaatwerk,meer dan we hadden verwacht.
Handige indeling vooral het kleine handige plateautje voor alleen messen en overig bestek kan je zo wegsteken in mandje.Er passen grote diner borden in en alles wordt blinkend schoon. Geluidloos is geen apparaat en deze maakt zacht geluid op de achtergrond, fantastisch. Goede koop en betaalbaar.

Pluspunten

• de enorme ruimte voor een flinke hoeveelheid vaat

GJ 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

supercleaner

Naast de prijs zijn 'stil' en 'superschoon' en 'energiezuinig' de kernwoorden waarop dit apparaat is uitgekozen.

H. Jansen 05-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima vaatwasser

Wast goed schoon staat in een open keuken en toch redelijk stil goede indeling. De eerste vaatwasser was ook een Bosch is inmiddels bijna 20 jaar en werkt nog steeds bij mijn vader hebben zelf 13 jaar een Siemens gehad Hopelijk werkt deze Bosch ook 20 jaar

Brocx 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede vaatwasser

De vaatwasser hebben wij nu ongeveer twee weken. Hij wast goed schoon en maakt weinig geluid. De indeling is ongeveer gelijk aan onze oude vaatwasser, dus daar hoef ik niet echt aan te wennen. Het is dus een prima vaatwasser voor een prima prijs.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • weinig geluid

Minpunten

• nog niet gevonden

Chantal 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Wast goed maar is zeker niet stil

Sinds een maand in het bezit van deze Bosch vaatwasser als vervanger van een 10 jaar oude Siemens. Reviews en omschrijving van het apparaat geven aan dat de machine erg stil is. Dat kan ik helaas niet onderschrijven. De machine maakt (zeker ten opzicht van onze vorige Siemens met gelijke aantal db ) erg veel geluid en is zeker niet stil. Heb dit al bij BCC gemeld maar volgens hen is het normaal. Ik zou, ondanks dat de vaat schoon is, vanwege het geluid niet meer kiezen voor deze machine en hem dus zeker niet aanbevelen.

Pluspunten

• Vaat is schoon en redelijk goed droog

Minpunten

• het apparaat maakt veel geluid.

W. Scheepers 30-11-2016 Product paar maanden in bezit

Stil en degelijk

Mooi degelijk apparaat met meer dan voldoende mogelijkheden. Geluidsniveau is zeer laag.
De korf biedt voldoende mogelijkheden voor alle vaat.

Pluspunten

• geluidsarm
  • mogelijkheden