Bosch SBE63N20EU - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

MD de Groot 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stille vaatwasser, heerlijk schone vaat

We hebben de Bosch SBE63N20EU uitgekozen vanwege het goede gevoel dat we bij Bosch hadden, het feit dat dit type vaatwasser in een IKEA keukensysteem zou moeten kunnen passen, en dat het apparaat stil zou moeten zijn. We hebben de vaatwasser inmiddels een paar weken in gebruik en zijn erg blij met de aankoop.

Allereerst is het erg fijn om een vaatwasser te vinden van een goed merk dat ook nog eens zonder enige problemen of lastige aanpassingen in onze nieuwe IKEA keuken past.

Daarnaast was het belangrijk voor ons om een stille vaatwasser te hebben omdat we een open keuken hebben. Deze vaatwasser is heerlijk stil.

Het belangrijkste is natuurlijk dat de vaat schoon wordt, en tot nu toe hebben we daar totaal geen klagen over. De vaat wordt erg schoon en goed droog, de vaatwasser zelf blijft wel nog vochtig.

Het lichtje onder de vaatwasser is erg handig om te zien dat het droogprogramma nog bezig kan zijn terwijl je al niks meer hoort. Gelukkig piept de vaatwasser maar 5 keer kort als het programma is afgerond.

Het gebruik is ook goed te doen. Even naar de handleiding gekeken om de instellingen voor zout en glansspoelmiddel goed te zetten en er achter te komen welke programma's er zijn, maar verder hebben we er geen omkijken meer naar gehad.

Al met al een dikke aanrader!

Pluspunten

• erg stil
  • de vaat wordt mooi schoon
  • de vaat wordt goed droog
  • indicatielicht onder de vaatwasser is erg handig

Minpunten

• verschil tussen adviesprijs en prijs online

Harm 27-11-2016 Product paar maanden in bezit

Stil, eenvoudig bedienbaar en veel programma's

Stille vaatwasser met voldoende programma's. Eenvoudig te bedienen en praktisch ingedeeld. Door het glijsysteem is hij toepasbaar in een Ikea-keuken.

Zevenblad 16-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooie vaatwasser. De paar extra cm extra hoogte scheelt toch veel in de praktijk. Door het speciale schuifmechanisme in de deur ook geschikt voor de 80 cm hoge IKEA deurtjes. Heel tevreden.

Henk 25-01-2016 Product maand in bezit

Na een half jaar met de hand afgewassen eindelijk weer een afwasmachine. Deze afwasmachine van Bosch is zeer stil. Ze heeft vele mogelijkheden qua programma's. Ook de indeling is zeer ruim. Al met al geen verkeerde keuze, het enige verkeerde is dat we dit een half jaar eerder hadden moeten doen.

Scholte 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

6,4
Vorige bosch vaatwasmachine was na 7 jaar al aan vervanging toe, we hopen dat deze langer meegaat......................................................................................