Siemens SN65E010EU - Reviews

Maximale belading
13 couverts

M.E.Bosveld 07-12-2016 Product paar weken in bezit

een 'top'-vaatwasser

ik moest erg wennen aan deze vaatwasser, vooral omdat de indeling anders is dan van onze vorige vaatwasser. Aanvankelijk heb ik er daardoor erg op lopen mopperen. Maar inmiddels - nadat ik de vaatwasser zo'n 15 keer heb gebruikt, ben ik volledig om! Wàt een fijne vaatwasser: hij wast in korte tijd super schoon, is praktisch geluidloos en
aan de indeling ben ik al gewend. De vaatwasser en ik zijn dikke vriendjes
geworden!

Pluspunten

• erg goed reinigings-resultaat
  • vrijwel geluidloos
  • geeft duidelijk signaal bij einde programma

Minpunten

pafke 03-12-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker simpel en stil

Wij hadden een Siemens vaatwasser die na 12 jaar de geest gaf. Dus rondgekeken en het werd deze. Aangezien het weer een Siemens is, was inbouwen een fluitje van een cent. Er is in die 12 jaar niet veel veranderd...zelfs het frontje kon zo zonder problemen over. Eerst maar eens laten proefdraaien....ik schrok... wat een herrie !!! Nou de echte vaat er in en het zeeptablet in het bakje ... geen herrie meer !!! Hij is nu echt stil...Het lawaai komt omdat de machine leeg is en de plastic delen nog stroef zijn. Leeg = klankkast. Kortom: ik was nu al weer een week zonder problemen en ben uiterst tevreden. Tijdens de levering miste het bestek bakje. 1 Telefoontje en 2 dagen later al kosteloos bezorgd.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Uigestelde start
  • Doet wat hij moet doen.. wassen

GV3 03-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na ervaring van vrienden die deze al hadden hem ook aangeschaft.
Is een perfect apparaat. Wast en droogt erg goed. Geluid is zeer laag. Een meer dan uitmuntende verbetering dan onze oude vaatwasser.
Ook netjes ingebouwd door de service medwerker.

LindadeWit 28-02-2015 Product paar dagen in bezit

De vaatwasser is prima zelf in te bouwen. Minpuntje tov mijn oude Bosch vaatwasser is dat je nu behalve de 'aanknop' ook nog op de 'startknop' moet drukken om de vaatwasser aan te zetten. Voorheen was aanzetten en de deur dichtdoen voldoende. Ik heb de vaatwasser net, dus ik kan nog geen goed oordeel geven over de waskwaliteit. Wel kan ik aangeven dat het een stille vaatwasser is.

Boeit niet 21-02-2015 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en alles komt er goed droog uit.
Zelf inbouwen ging ook erg soepel.
het instellen is erg simpel. al met al ben zeer tevreden