AEG F99705VI1P - Reviews

Type
volledig ingebouwd
Maximale belading
15 couverts

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tgdebruijn 14-07-2014 Product paar dagen in bezit

Deze machine hebben we met name gekozen voor het geluidsniveau tijden het wassen: slechts 37dB!
De indeling biedt legio mogelijkheden (rek in hoogte verplaatsbaar) en zo'n bestekrek is wel heel handig.

Mj vd molen 19-05-2014 Product paar dagen in bezit

Ik vindt het alleen al erg fijn dat je hem bijna niet hoort .en ik vindt die besteklade super vooral als die leeg haalt ben je zo klaar alles bij elkaar .het lichtje dacht ik dat hoeft niet van mij maar nu ik het heb is dat ook makkelijk zo kan je ook goed zien of je machine nog schoon is

mirjam3 12-11-2014

Hallo,
Een vraag sinds kort gebruik ik ook deze machine maar ben niet zo tevreden daarvoor ook AEG gehad bijna tien jaar geen klachten altijd droog de hele machine als die klaar was.

Deze machine blijft vochtig na een programma besteklade ook nu vroeg ik mij af of u misschien weet wat ik fout doe ik gebruik glansspoelmiddel en multitabletten van Finisch.

Graag tips

Groet Mirjam

ronald soepboer 24-02-2015

byons precies dezelfde klachten machine blyft vochtig en besteklade nat.

Topproduct 05-07-2014 Product paar dagen in bezit

Bijzonder veel mogelijkheden. Opvallend is de binnenverlichting. Top product raden we iedereen aan.

Duintjes 04-07-2014 Product paar dagen in bezit

Werkt helemaal goed, super blij met deze aankoop.
We keken eerst nog naar een paar andere modelen maar deze is super stil ( je hoort hem echt niet) water besparend hij gebruikt maar tien liter en energie bespaarden. Top apparaat.

M.Romijn 21-05-2014 Product maand in bezit

Zeer stille vaatwasser, zeer handig voor wijnglazen.
De besteklade was voor ons even aanpassen ivm het indelen van het bestek, nu willen we niet anders.
Kortom een mooie degelijke en stille vaatwasser.

famillie27 03-05-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vaatwasser met een goede indeling, zuinig en stil! Prijs technische zeker een goede koop, budgetplan wordt hij verkocht met een goede en snelle service